28. januar 2013

En smule design i hverdagen







































Da jeg sidst på eftermiddagen stod i kø i supermarkedet faldt mit blik på denne lille pose. Den så blød og hjemmelavet ud i typisk etno-look.....en af de ting som man bare må prøve at føle på, for hjernen er godt klar over at det bløde som øjnene ser må være et bedrag. Og det var det selvfølgelig! Det er plastik det hele! ....og egentlig er det bare en helt almindelig pose med tyggegummi i!
Min begejstring blev ikke mindre da jeg kom hjem og fik klippet posen op, for se!.... den er  foret med det fineste rød/hvide ternede "køkkenstof".
Det er en lille hverdagsting, men det glæder mig når jeg mærker at der er en gennemtænkt tanke bag noget.

Så sådan en smule hverdags-design kan nu peppe både humør og håndtasken gevaldigt op :-)


4 kommentarer:

  1. Det er osse sådan noget som kan gøre mig glad i låget. :-)

    SvarSlet
  2. præcis, vi forlanger jo slet ikke så meget... bare lidt fryd for øje og sjæl ;-)

    SvarSlet
  3. Smukt - tænk at det kan lad sig gøre :)
    Ellers ikke tit man ser smuk plastic .

    SvarSlet
  4. ja, det er da beviset for at det godt kan være lidt smart og stylet uden at materialerne er ædle eller dyre.

    SvarSlet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!