23. januar 2013

muntre multicolore







































jeg er altid på udkig efter brugbare og anderledes fonte, både til privat og til arbejdet. Og da jeg fandt denne skrift blev jeg virkelig glad. Farverig, munter og ligetil står den bare der og siger det hele!! Og den indeholder utallige variationsmuligheder.
Hvis du også har lyst til at prøve kan du gratis downloade fonten lige HER  For at kunne bruge filerne, som er .ai og .eps skal du skal installeret Illustrator CS3 eller højere.
Jeg er ihverttilfælde ikke færdig med at afprøve muligheder. ;-)

Håber din dag bliver farverig og lykkelig :-)

8 kommentarer:

  1. Tusinde tak! dejligt at jeg får lov til at dele det med dig, vil straks prøve.
    Jeg kigger ind senere.

    Hilsen Mia

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak :-) Glæder mig til dig senere.

      Slet
  2. Jeg ønsker dig masser af hygge, når du leger med din fonte. Glæder mig til at se, hvad du får lavet, håber du vil dele ud, det er så hyggeligt at følge det andre får tiden til at gå med, og det både glæder og sorger/udfordringer.
    Ønsker dig en vidunderlig onsdag - midt på ugen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha' :-) Desværre må jeg tit stjæle mig til tiden, men heldigvis findes der jo weekender. Men jeg viser gerne når der kommer lidt mere.
      Håber også din dag gik hen og blev som du ønskede :-)

      Slet
  3. Aii, hvor er den fed. Og tusinde tak for linket til download. jeg bruger selv CS6 og jag har allerede hente den zippede fil du linker til.

    Tusinde tak for at dele. :-)

    SvarSlet
  4. Ja, selv tak :-) Dejligt at du også kan lide den ..... og bruge den. Selv har jeg også CS 6 på arbejdet og CS 5 herhjemme - jeg elsker altså bare de programmer :-D

    SvarSlet
  5. Åh en fontaholic som mig selv ;-) Man kan aldrig få skønne fonte nok. Må dele mine favoritter med dig en af dagene.

    SvarSlet
  6. jaaaaaaa!! vi er helt samme mening! Oh ja, dem glæder jeg mig allerede nu til at se...."spændt, vente, vente" ;-)
    Forøvrigt kan jeg se på din blog at det ikke er det eneste vi har fælles interesse om :-D

    SvarSlet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!