25. januar 2013

stjålen gåtur i rimfrost blandet med Blogger frust






For tiden hænger rimfrosten flot over naturen, og igår da solen skinnede gjorde jeg noget som jeg ellers ikke er særlig god til.... nemlig at stille fornøjelse før pligt! På vej hjem fra arbejdet stjal jeg mig en gåtur med kameraet, som har sin faste plads i håndtasken,  og udsatte indkøbet til senere. Hvilket jeg absolut ikke fortrød! En times gåtur var en super energiopladning og et skridt mod mit nye fortsæt - fornøjelse før pligt! ;-)

Nåe ja, det var det positive. Og siden da har jeg brugt mængder af  t i d  på at pladsere billederne her på Post'en. Jeg ville indsætte dem i rækker to og to, men det er ikke så nemt og de hopper rundt og pladserer sig selv på mærkelige utilregnelige steder. Øv, en skam at det skulle være så svært for Blogger at programmere sådan en lille ting. Jeg har nu prøvet at pladsere dem, men skulle de i din browser blive vist hulter til bulter - ja så ved jeg snart heller ikke hvordan det kan løses. Men hvis du har et godt tip...vil jeg  m e g e t  gerne høre om det!

Rigtig god snart-weekend til dig derude.

P.S. hvis du klicker på de enkelte billeder, popper de op og du ser dem lidt størrer :-)

20 kommentarer:

  1. I min browser på iPaden ser det ganske fint ud. :-)

    Og billedernes skønhed er uovertruffen. :-)

    SvarSlet
  2. Tak for dit feedback, så virkede det måske alligevel :-)
    Ja, jeg kunne næsten ikke holde med at fotografere. Skønt.

    SvarSlet
  3. Her på min pc får jeg en vidunderlig oplevelse, føler næsten jeg er der.
    Det du ønskede er nået til mig.

    Vild med dit nye fortsæt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder dejligt - så er alt jo lykkedes :-) Tak for din kommentar.

      Slet
  4. so lovely pics! thanx for bringing sunshine to my grey day :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks a lot, Tina :-)
      I wish you a day full of beautiful colors :-)

      Slet
  5. Wunderschöne Frostbilder sind das! Die Zweige mit den Eisnadeln sind toll.

    Herzlich, Katja

    SvarSlet
    Svar
    1. Hallo Katja, vielen Dank :-) Und schön das es geklappt hat, und sogar ganz einfach ;-)
      Ja, so wie jetzt finde ich den Winter toll.

      Schönes Wochenende wünsche ich dir :-)

      Slet
  6. Welch wundervolle Bilder...so liebe ich den Winter!!! LG Lotta.

    SvarSlet
  7. Danke für dein Kommentar, Lotta :-)
    Ja genau, so ist es erträglich ;-)

    Viele Grüsse

    SvarSlet
  8. Wow, sind das schöne Fotos.

    Viele Grüße von Antje

    SvarSlet
    Svar
    1. Vielen Dank - es war auch ein super schöner Tag. Ich konnte als kaum was falsch machen ;-)

      Viele Grüsse nach Norden
      Nola

      Slet
  9. Hej Nola. Tusind tak fordi du tog dig tid til en kommentar på min blog, det er jo fantastisk, for så fandt jeg jo frem til din! Det er nogle fantastiske billeder du tager, så smukke, men det er jo også et smukt land du befinder dig i :-) kan virkelig godt se, at du har erfaringen, gid jeg blir så god en dag! Kan ikke finde din blog på bloglovin og kan heller ikke lige se en email service, er der en anden måde jeg kan se, når du laver et nyt indlæg? Ha en smuk uge!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej igen :-)
      Også rigtig mange tak for din kommentar, det er dejligt at finde gode interessante sider og skønt at du gider at kommentere! Jeg følger også gerne med på din og er nu "follower" ;-)
      Helt ærligt! jeg var ikke helt klar over hvor og hvordan man gjorde opmærksom på sin blog (som du kan se er jeg ret ny og ret grøn bag ørerne ;-)) Så hjertelig TAK fordi du gjorde mig opmærksom på det....jeg har nu meldt mig til Bloglovin og du finder det lille tilmeldings icon øverst på siden. (spørg mig ikke hvorfor mit .blogspot pludselig ender på .se?!
      Det ville glæde mig meget hvis du ville følge min blog :-)

      Ønsker dig en hjertelig varm uge

      Slet
  10. Jeg er også helt vild med billederne, de er meget smukke. Jeg vil gerne følge din fine blog, men kan heller ikke finde din på bloglovin eller via google friend connect. Ha en skøn uge.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anita

      Mange tak for din kommentar og for de pæne ord :-)
      Som du kan læse ovenfor er jeg en total nybegynder og har nu rettet op på problemet. Så prøv igen....jeg er nu med på Bloglovin!

      Ha' en rigtig dejlige uge......jeg følger med hos dig :-)

      Slet
  11. Herhjemme hos mig på min bærbare pc, ser det også meget, meget fint ud

    SvarSlet
  12. Det lyder rigtig godt, så ser det ud til at virke.
    Hjertelig tak for din kommentar, den glæder mig :-)

    SvarSlet
  13. Skønne billeder Nola, de sidder ikke helt lige ved siden af hinanden og jeg kender godt til problemet - sådan sidder jeg også og kæmper når jeg lægger billeder ind. Jeg har ladet mig fortælle at det er vilkårene... desværre, men hvis du finder en løsning vil jeg da gerne høre det :O)
    Det er nogle super flotte billeder, så jeg havde ikke først lagt mærke til det :o)

    Kh Jannie

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jannie
      Velkommen til :-) Hov ja, det kan jeg godt se nu, men mener altså ikke at det var så slemt da jeg satte dem online (ellers ville jeg ikke have gjort det). Jeg mærker at det går lidt i retning af WordPress, som jeg kan se at der er flere som bruger, måske netop af den grund at de har bedre styr over det.
      Tak for komplimentet og ha' en godt dag.

      Slet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!