13. februar 2013

4 uger med spændende bekendtskaber

Idag er det præcist 4 uger siden at jeg åbnede min blog og satte liv i den.
Det er ikke særligt lang tid når jeg sammenligner med jer andre, men jeg er altså først rigtig blevet bevidst om dette medie engang i løbet af sidste år. Og nu har det altså fanget mig!!
Det er krøbet ind under huden - der er opstået spændende cyber-venskaber og det er interessant at følge jeres kreativitet og super DIY's. Nogen gange kigger jeg med fra sidelinjen, men syntes også tit at det er hyggeligt lige at skrive en lille kommentar, bare hurtigt for at gøre opmærksom på at man altså sidder der.
Men ihverttilfælde en kæmpe stor TAK til jer som følger med - I er jo grunden til at bloggen lever og det er værd at lægge noget energi i det :-)

Ønsker jer alle en supergod onsdag!

32 kommentarer:

  1. Jeg er meget glad for, at du fandt på at oprette en blog - det er dejligt at følge, hvad du fortæller om fra Schweiz.
    Ønsker dig en supergod onsdag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha' - jeg nyder også at fortælle om det :-)

      Slet
  2. Siden du i efteråret begyndte at kommentere hos mig, har jeg nydt dine små historier/kommentarer og jeg er super glad for at du endelig åbnede dit eget sted. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder dejligt Catarina, jeg nyder også at følge dig og give min kommentar dertil :-D

      Slet
  3. Det er i hvert fald spændende at følge din fine blog, og jeg er helt vild med dien smukke billeder. Jeg syntes også det er sjovt som man føler at man 'kender' de andre bloggere og ikke mindst lader sig inspirere, og hvis man så oven i købet kan bidrage med noget - så er det jo bare skønt.
    Også en rigtig dejlig onsdag til dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. - og rigtig flot ny header i øvrigt :)

      Slet
    2. Du har helt ret, man tilrettelægger sig et billede af hver enkelt, det er lidt sjovt. Og vi inspirerer og profiterer fra hinanden, det er jo perfekt. :-)

      Tak skal du have, men den nye header var lidt en nødløsning :-D Jeg har først nu fundet ud af at bloggen hænger sammen med Picasa?! Så pludselig fandt jeg alle mine billeder i Picasa og startede så lystigt med at slette dem...indtil jeg fandt ud af at de så også forsvandt på min blog!!!! Tja, og så måtte jeg lynhurtigt lave en ny header .-)))))
      Glæder mig hvis du kan lide den!

      Slet
  4. Tillykke, tillykke - 1 måned med næsten daglige indlæg og pt over tyve faste læsere, det er jo en fin start! God skrivekløe fremover, kære cyber ven ;-D
    Vinke, vinke

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej cyber veninde ;-D
      ja, utrolig god start, det glæder mig virkelig meget.

      Tak fordi du følger med.......og vi får "talt" lidt sammen på din blog :-)

      Slet
  5. Tillykke med dine første 4 uger som blogindehaver. Jeg faldt ved et tilfælde over din blog.Jeg har fulgt dig næsten fra start og stornyder alle dine smukke billeder og beskrivelser.

    Mvh.
    Jane

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jane
      Tak fordi du melder dig! Skønt at høre at du sidder derude og følger med. det glæder mig meget.

      Rigtig god aften :-)

      Slet
  6. Hip hip hurra og jeg smider lige lidt konfetti! ;-)

    Det er sä hyggeligt at fölge med og dejligt med söde kommentarer fra dig ogsä :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. ....uh ja, så kom det flyvende ind ;-) Konfettien er faktisk fordi vi fejrer fastelavn her og så syntes jeg at det passede lidt med nogle glade farver :-)
      Og tak i lige måde......du er jo ikke så langt væk :-)

      Slet
    2. Her fejrer de ogsä fastelavn i disse dage og de gör virkelig noget ud af det med deres store flotte optog over det hele - det minder naesten om karneval i Aalborg ;-)

      Slet
  7. Jeg synes det er SKØNT at følge dig! Du virker så oprigtig og meget varmt, det holder jeg meget af:0) Jeg holder også meget af at følge livet i CH, som minder mig om min egen tid i bjergene og den SMUKKE natur. KH. Louise

    SvarSlet
  8. nej hvor er du sød, tusinde tak for det flotte kompliment! Det glæder mig at jeg kan give dig lidt minder tilbage :-) Har du nogen gange tænkt på at tage tilbage og se "dit sted"?

    KH Nola

    SvarSlet
  9. Svar
    1. :-) Ja, en spændende blanding af tanker og kreativitet :-)

      Slet
  10. Og du er nu føjet på min liste, så jeg kan følge dig. Jeg faldt helt i svime over dine skønne vinterbilleder i sidste indlæg. Velkommen i blogland, det er stærkt vanedannende :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. wauh mange tak :-) Jeg følte det også selv helt uvirkeligt, men super oplevelse.
      Tak for velkomsten, jeg tror allerede at jeg ved hvad du mener ;-)

      Slet
  11. Hvor sjovt, at du har fundet til Blogland. Jeg har været her i nogle år, og jeg er SÅ glad for det. Velkommen - vi ses nok snart igen... ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mia.......ja, tilfælder skal der til :-) Det ser også spændende ud der hvor du opholder dig! Ja, på snarligt gensyn ;-)

      Slet
  12. Tillykke kære Nola! Ja man kan slet ikke forestille sig hvordan det er, før man sidder i det! Og det er fantatisk - din blog er så dejlig og glæder mig til at høre meget mere om Schweiz, om dig og al den inspiration, som du suger til det. Det er vidunderligt, at du deler den med os, så tusind tak for det! Håber du får en dejlig weekend når den tid kommer, kram!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hjertelig tak for blomsterne :-) Du har ret, jeg havde også en forestilling om at blogge lidt engang imellem ha ha, der blev jeg jo godt nok klogere ;-)
      Og jeg er stadig overrasket over at der findes så mange dejlige varme mennesker og tonsvis af inspiration herinde! Det er skønt!
      Også den allerbedste og varmeste weekend til dig :-)

      Slet
  13. Gratulerer med jubileum (i skrivende stund er det vel nesten 5 uker ; ))
    Jeg er også ganske så fersk i bloggland, 15 mnd i disse dager ; ) Det var en venninne som fikk hektet meg på - å DET er jeg glad for! Om to uker får jeg faktisk besøk her i Kina av tre jeg har møtt gjennom bloggen. Vi har så vidt møttes en gang - å nå kommer de på besøk helt til Kina! : )

    Ønsker deg en fin dag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din hilsen.
      Jeg vidste ikke at du også var så ny her, og det er da vildt at du allerede har skabt så gode bekendtskaber. Det ville være en stor oplevelse at opleve Kina, især med en kender. Nyd dit besøg :-)

      Hilsen fra Zürich

      Slet
  14. Det er ofte jeg åbner min blog og ser der er en kommentar fra dig og det er altså lidt hyggeligt! Min kæreste er faktisk også begyndt at spørge indtil hvem du er:)
    Jeg glæder mig til at følge dig i Zürich:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din kommentar :-) Jeg syntes også selv at det er dejligt når nogen læser/kigger det man sætter på bloggen. Hi hi, ja den er nok sværer at give ham et fornuftigt svar på ;-)
      Dejligt du følger med :-)

      Slet
  15. Che bel blog ho trovato ,e quante belle Idee e cosine sai fare !
    Complimenti tanti ,Un caro saluto Bianca

    SvarSlet
    Svar
    1. Grazie per il tuo commento! grande che mi hai trovato, sono molto contento. Purtroppo, non riesco a parlare italiano e l'ho scritto da un programma di traduzione, spero che non sia troppo sbagliato ;-)
      Nola

      Slet
  16. Scusa il mio commento non era proprio così ,ma :tu sai fare tante cose .Ciao Bianca

    SvarSlet
    Svar
    1. grazie per i complimenti caldi! :-)
      Ciao Nola :-D

      Slet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!