7. februar 2013

Alle mine engle

































Guld vinger, buttede røde kinder, livligt fehår, bitte små tæer, fine lette kjoler, kugle runde bryster, nuttede numser og efeubladet på det rette sted. De er små, fine, sarte og med de skønneste små detaljer - mine 3 livsglade engle. Den største kalder vi Arto, lykkens engel!

Jeg købte dem i efteråret på et kunsthåndværkermarked og nu hænger de til daglig glæde over spisebordet. De drejer sig let og holder øje med os, selv når vi ikke tror det :-)

Materialet er dette lette lufttørrende ler, og så er de ellers pyntet med tyndt stof og papir. De er lavet af en dame her i nærheden og hun har utrolig fingernem og har stort flair for små detaljer. Så jeg glæder mig allerede til næste marked....for engle kan man da vist aldrig få nok af.....

12 kommentarer:

  1. Hvor er de fine :-) Kan godt forstå du er glade for dem. :-)

    God fredag Nola.

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, de er så glade og lette og giver en godt humør :-)
      Også en fin fredag til dig Catarina :-)

      Slet
  2. Super skønne engle, firmaet Medussa laver også nogle skønne engle, dem er jeg bare vilde med, men de er selvfølgelig ikke
    håndlavet.
    God dag til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ok, dem må jeg vist ind og google. Tak for tippet :-)
      Fin fredag til dig også :-)

      Slet
  3. Hvor er de kære :-) Du har ret - engle kan man ikke få nok af, og dine engle har de sødeste detaljer! Rigtig god fredag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er så kære og tit kommer vi til at grine når vi pludselig ser en lille detalje i et andet lys.... eller hvis samtalen ved spisebordet ikke er så munter ;-)
      Super fredag til dig :-)

      Slet
  4. Helt enig,engle kan man altså ikke få nok af;) og dem vi har med os,de holder øje hele tiden og passer på os:)
    Dine er godt nok smukke og hammer gode billeder du har taget der:)

    Knus og kram herfra.

    SvarSlet
    Svar
    1. Men godt at vide :-) Hmmm, jeg er absolut ikke tilfreds med billederne, lyset drillede og det blev slet ikke som jeg havde forestillet mig....men sådan er det jo tit ;-)

      Ha' en dejlig varm fredag :-)

      Slet
  5. Jeg tilslutter mig; engel kan man ikke få nok af.
    Dine er smukke og rene kunstværker :D
    Min samling vokser hver gang familien kommer fra ferier ;D

    God weekend - hilsen
    Dorthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er de nemlig. Hver og en af dem har deres egen personlighed :-)
      Det var en sjov tradition, så må du vel efterhånden have et par stykker :-D

      Også god weekend til dig :-)

      Slet
  6. Sikke nogle flotte engle. Fine og personlige.. Jeg elsker ting der er skaeve og händlavede, de fär et helt andet udtryk end fabrikslavede og masseproducerede ting ;-)

    SvarSlet
  7. De lever også helt med i vores verden ;-) For de har ligeså mange fejl som vi har... hi hi

    SvarSlet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!