24. februar 2013

And the winner is.....



                                                                        LENE

Hjertelig tillykke Lene :-)
Jeg håber at du bliver glad for hængelyset, og det kan give dig lidt lys og hygge indtil det lange ventede forår endelig indfinder sig.

Hvis du lige sender mig din adresse, skal jeg sørge for at lyset fluks er på vej til dig :-)

Rigtig god søndag!

P.S. nu er det jo lidt ærgeligt at deltage i en giveaway og ikke efterlade sin emailadresse, så prøv at huske det til næste gang....for alles skyld ;-)

3 kommentarer:

  1. Ja, et stort tillykke til Lene :)

    SvarSlet
  2. Tusind tusind tak, jeg vil fluks sende min adresse til dig. Hvor er jeg dog glad for den gave :-)

    SvarSlet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!