14. februar 2013


14 kommentarer:

  1. Heisan Nola
    Tusen takk for hyggelig hilsen og velkommen til bloggland! Happy valentine til deg også!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Kaspara, og nyd din dag :-)

      Slet
  2. Tak og Happy Valentine også til dig :-) Så smukt et billede du har lavet! KH

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Det er lidt sødt og kan bruges uden teksten på.
      Hyg dig :-)

      Slet
  3. Tak for det og i lige måde:)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  4. Svar
    1. Tak Elin........hyggelig aften :-)

      Slet
  5. Og en rigtig dejlig V-dag til dig! Er da vild med din nye header, smuk typo!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, for tiden kan jeg godt lide mega snørklede..... men det ændrer måske igen :-)

      Som jeg skrev til Anita igår:
      ........ den nye header var lidt en nødløsning :-D Jeg har først nu fundet ud af at bloggen hænger sammen med Picasa?! Så pludselig fandt jeg alle mine billeder i Picasa og startede så lystigt med at slette dem...indtil jeg fandt ud af at de så også forsvandt på min blog!!!! Tja, og så måtte jeg lynhurtigt lave en ny header .-)))))
      Glæder mig hvis du kan lide den!

      Slet
    2. Uf! Håber ikke du nåede at slette for meget! For så findes der sådan en måde hvor man kan se tilbage i tiden på websider.... jeg har det stående et sted, hvordan man gør!

      : )

      Slet
  6. Tak og Happy Valentine her fra også, ja den her verden bliver man lidt afhængig af - en rigtig tidsrøver :O)

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, det kan man roligt sige ;-) Men sjovt er det jo!

      Slet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!