18. februar 2013

Give away - MI hængelys





Jeg har ikke blogget særligt længe, men syntes alligevel at det kunne være sjovt at forkæle jer lidt med en give away.

1 stk MI hængelys i klart plexiglas
hænger i tynde metalwire (længde 1.5m).

Ideen til lysene fik jeg for et par år siden og fik derefter lavet 30 stk. En del er blevet foræret til familie og venner, og nu har du chancen for at få en også.
Navnet MI er ganske enkelt fordi de er opkaldt efter en af mine veninder :-)

Det eneste du skal gøre for at deltage er at skrive en lille kommentar nedenunder. Du behøver ikke være fast læser, men det vil selvfølgelig glæde mig hvis du følger dig godt tilpas her på bloggen og har lyst til at følge med.
Alle kan deltage, jeg sender gerne rundt i hele verden :-)

Held og lykke, håber du har lyst til at lege med!

33 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig overraskelse herfra morgenstunden af, og jeg vil da gerne være med :-) Jeg har fast morgenrutine inden dagvagter at spise morgenmad, mens jeg læser blogs. God tirsdag til dig.

    SvarSlet
  2. Hvor er den fin - tænk at du har lavet den selv. Rigtig god idé selv at lave gaver til venner og familie.
    Ha' en dejlig dag!

    SvarSlet
  3. Jeg vil da gerne være med.

    Mona

    SvarSlet
  4. Hold op hvor er de smukke, jeg kan godt forestille mig det smukke lys de giver;)
    Og oveni købet hjemmelavede,det gør det endnu mere spændende.
    Jeg vil da gerne være med og jeg føler mig aldeles godt tilpas her på din blog;)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet

  5. Hvor er den skön, Nola ;-)

    Sädan en ville jeg da gerne vaere den stolte ejer af og sä er udtraekningen endda pä min bryllupsdag, sä jeg krydser fingre :-)

    Fortsat god tirsdag til dig :-)

    SvarSlet
  6. Hvor er den den smuk og simpel. Rigtig god og unik give away :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  7. med :)

    kig også gerne forbi min give away:
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/02/byperler-evig-glad-give-away.html

    SvarSlet
  8. Med som fast læser.
    Super enkel. Jeg ved lige hvor den skal hænge herhjemme.
    Trinsling@forum.dk

    SvarSlet
  9. Jeg vil gerne deltage :)
    sofi.g.j@sol.dk

    SvarSlet
  10. Hvor er den bare utrolig fin :)

    SvarSlet
  11. Den er fed! Deltager! :-D

    - http://amoredighiaccio.bloggersdelight.dk/2013/02/1198/ - der er også en kørende giveaway på min blog. Der er to vindere - håber du kigger forbi ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. glemte at skrive min mail adresse: emiliemahler93@gmail.com :)

      Slet
  12. hvor er den bare skøn:)
    coubak@yahoo.dk

    SvarSlet
  13. Wauv, de er fine...sådan en gad jeg godt vinde.

    SvarSlet
  14. Svar
    1. Hej Steffi.
      Du har glemt at skrive din email adresse :-)

      Slet
  15. Jamen hvor er de bare fantastisk flotte! Og plexi er jo bestemt lige mig, og den idé er så æstetik og smuk!

    SvarSlet
  16. Wauw... Den er fin, ville helt sikkert pynte herhjemne(0:
    Sannepkunst@live.dk

    SvarSlet
  17. Hvor er det bare flot! er helt klart med :)

    SvarSlet
  18. Hvor er den genial! Jeg deltager meget gerne :) mvh Kristina // kriiss@forum.dk

    SvarSlet
  19. Hvor er de fede - den ville pynte flot hjemme hos os :-) Jeg glæder mig til at følge med på din blog!

    SvarSlet
  20. de er vel nok fine! deltager meget gerne. hilsner fra mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  21. Hvor er den smuk og enkel - den ville passe smukt i det lille røde hus :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette
      Hvis du skulle være heldig at vinde, har jeg behov for at kende din emailadresse :-)
      Tak!

      Slet
  22. Hvor er den flot... Jeg deltager helt sikkert :)

    Mette_vindfeld@msn.com

    SvarSlet
  23. Hvor er den skøn. Jeg deltager! :)

    SvarSlet
  24. Den er rigtig fin. jeg deltager
    gunthel@gmail.com

    SvarSlet
  25. Jeg vil rigtig gerne deltage, og sikke da en flot lysestage - vildt at det er din egen idé :-)

    Hilsen Mette M
    Mail: mmeo5@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Hvor er den fin :-) Deltager helt sikkert :-)

    emma@brinkhansen.dk

    SvarSlet
  27. Sådan en hængestage gad jeg godt eje.

    Hilsen og god weekend fra Kaja

    SvarSlet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!