1. februar 2013

Lidt enkelt pink glæde og weekend startup























































Ugen har været lang men god. I morgen er der ingen vækkeur, ingen madpakker, ingen morgenkø, ingen møder....men masser af tid, masser af hygge og masser af små hjemlige gøremål. Præcist sådan kan jeg lide en weekend!

Orkideen har belønnet mig i denne uge med at åbne den første blomst. Jeg fik den til fødselsdag for nogle år siden af en rigtig god veninde og siden da har den ikke blomstret..........derfor glæder jeg mig ekstra over den nu. En af de små glæder i hverdagen.

Rigtig god start på weekenden :-)

4 kommentarer:

  1. En smuk farve din orkide har.. Det er en underlig blomst, jeg hat selv 2 til at stä i mit kökkenvindue som jeg köbte for snart 4 är siden da vi flyttede ind og de har blomstret lige siden, sä i efteräret smed de alle blomster og jeg taenkte at det var det, men lige för jul startede de forfra med nye staengler fyldt med knopper ;-)

    De andre orkideer jeg har i lejligheden havde blomster da jeg köbte dem og sä har de ikke haft nogen siden :-)

    Rigtig god og afslappende weekend til dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret, jeg har heller ikke helt lært at gennemskue dem endnu ;-) Nogen gange køber jeg en billig en i IKEA, men den kan godt holde lige så længe som den fra en dyr blomsterforretning.
      Men det er en af mine yndlingsblomster, for de er så nemme at have med at gøre :-)

      Tak skal du ha', det ønsker jeg også dig :-)

      Slet
  2. WAUW, bare det at du har fået den til at blomstre er flot. Jeg har endnu ikke haft held med at få mine til at blomstre elller i det heletaget, til at leve efter de er afblomstrede.

    Du ønskes osse en god weekend. :-)

    SvarSlet
  3. Tak skal du ha'. Det er også lidt svært at sige hvad der er rigtigt eller forkert. Jeg behandler mine i virkeligheden ikke særligt godt, de får ingen gødning og de bliver ikke altid vandet hver uge. Men måske er det det som de kan lide hos mig ;-)

    Også en fin weekend til dig :-)

    SvarSlet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!