2. februar 2013

Medlem af VBB klubben







































Yeah, så kom jeg også med i Verdens Bedste Brød klubben. Efter stor inspiration fra Catarina og Annemette fik jeg endelig prøvet det selv. Og det er sådan.... det er et helt fantastisk brød! Nemt at lave og passer smagsmæssigt til næsten alt. Fra den yngste fik den ordet "himmlisch" med på vejen, og det siger ikke så lidt! Højeste karakter herfra :-)
Og det er næsten væk.....så der skal vist laves dej til et mere i aften ;-)

7 kommentarer:

  1. Dejligt når ens anstrengelser bliver belønnet med begejstring fra omgivelserne :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Lene, hvor har du dog fuldstændig ret! ;-)
      Tak fordi du lagde en kommentar :-)

      Slet
  2. Det ser super lækkert ud dit brød, og skønt med anerkendelse fra de yngste, det varmer:0)
    Fortsat god weekend:0)
    Kh. Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Ja, de anerkendelser fra den kant er guld værd :-)
      Også god weekend til dig Louise :-)

      Slet
  3. Aii h or godt at familien er vilde med det. Det er nu osse et fantastisk brød og skorpen er noget af det bedste synes jeg. :-)

    SvarSlet
  4. Helt klart. Jeg har lige taget et mere ud af ovnen ;-)

    SvarSlet
  5. Mmmm det ser laekkert ud og det er helt bestemt Verdens Bedste :-)

    SvarSlet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!