10. marts 2013

Den røde tråd


I går købte jeg nogle små billige rammer ( 10 x 11 cm) med bred kant og en lille passepartout. Da jeg lavede farvebilledet passede det sådan at jeg ved hver firkant blev nødt til at skære en lille strimmel af. Farvestriberne har jeg lagt tilfældigt på et stykke sort papir og derefter passepartout'et ovenpå. Lukket og færdig er et lille farverigt billede......nemmere kan det vist ikke være?! :-)
Det kunne også se sjovt ud med en masse farvet konfetti..... eller små simple bogstaver.....eller ....

Jeg har tænkt at bruge et par af dem som (lidt anderledes og personlige) værtindegaver.

Rigtig god start i den nye uge :-)

30 kommentarer:

  1. Rigtig fin idé. :-) Også god ugestart til dig. :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det smukt - den idé tager jeg straks til mig!
    Ønsker dig en dejlig dag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør du bare :-) Håber det bliver fint og farverigt :-)

      Slet
  3. Endnu en skøn idé. Tak for den. Rigtig god dag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lidt, glæder mig hvis du kan bruge den :-)

      Slet
  4. Hvor er det smukt og enkelt Nola....jeg har meldt mig under fanen hos dig ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha' Gitte.....jeg kigger også med ovre hos dig :-)

      Slet
  5. Sikke en god ide og perfekt værtindegave!!!! Hvor skønt at der er forår i luften hos dig. Her blomstrer mimoserne overalt og det er rigtigt smukt. Vidste godt at Thure Lindhardt var med i Kampusch filmen men ikke Trine Dyrholm. Tør ikke se den men måske jeg skulle følge dit eksempel ;-) Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Det syntes jeg også, og personlig. Foråret holder lige lidt pause i et par dage, men i weekenden skulle det blive bedre igen :-)
      Thure Lindhardt spiller rigtig godt, selvom han har den "dårligste" rolle....eller også er det bare fordi han er dansker ;-) Ja, jeg måtte holde for øjnene et par gange, der er jo ingen grund til at se direkte vold!!
      God uge....cyberknus

      Slet
  6. Fint! Jeg troede først, det var stjernestrimler, men det kan jeg jo bare vælge at bruge, når jeg en dag kopierer din ide :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, der er ingen grænser..... :-)

      Slet
  7. Svar
    1. Tak Pernille :-) God aften til dig.

      Slet
  8. Nøøøøj Nola hvor er det en god ide til værtindegaver :-)))

    SvarSlet
    Svar
    1. Syntes jeg også Bettina......man kunne jo også skrive en lille tekst under i en pæn font, så bliver det endnu mere personligt. :-)

      Slet
  9. Du må meget gerne komme på besøg her Nola - til hver en tid. ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. :-D tak skal du ha' Catarina.....så satser jeg på det ;-)

      Slet
  10. ...også rigtig sød påskepyntet header på bloggen ; )

    SvarSlet
    Svar
    1. ....tak. Ja, det er med at udnytte de næste 3 uger. Syntes altid at påsken tidsmæssigt overrasker mig ;-)

      Slet
  11. Great ideia, love the colors and the structure, well done =D

    SvarSlet
    Svar
    1. yes, I like the simple way too :-)

      Slet
  12. Riktig lekkert!

    Du er kreativ!

    mvh Knut

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Knut, dejligt du kiggede forbi :-)

      Hilsen Nola

      Slet
  13. Sikke fint du har pyntet op til påske! og hvor er det en fin idé med papirstrimlerne. Meget effektfuldt:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. hi hi tak skal du ha', ja det er jo ved at være tid. Og herhjemme gør jeg ikke så meget i det.

      Slet
  14. Hvor er de søde :-)

    Er rammerne fra 'svenskeren'?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette :-)
      Ja, det er de helt små til ca. 20.- kr stykket.

      Slet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!