15. marts 2013

Lidt smartphone forårspynt


Nogen gange får man taget et billede som man godt syntes at man ville kigge lidt på, i stedet for bare at gemme det på computeren.
Billedet fra igår af kirsebærblomsterne var for mig sådan et! Så jeg gør tit det at jeg lader dem pryde iPhone skærmen et stykke tid, indtil de må lade livet for et nyt fint billede.

Hvis I skulle have lyst til det samme, kan I klikke på det lille billede til højre og hente det ned på jeres computer :-)

Jeg har forberedt det så det passer til iPhone formatet 640 x 960 pixel / 150 dpi.
Ellers kan I skrive en kommentar så sender jeg den hurtigt gennem mailen.

24 kommentarer:

  1. Jeg har en GIVE-AWAY igang på bloggen
    hvor du kan vinde et gavekort til at designe dit eget cover hos CASEAPP :D
    Kig forbi og deltag hvis det lyder fristende ..

    http://www.fashionbysterup.dk/2013/03/give-away-6.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for tippet Stephanie, men da jeg ikke er på Facebook kan jeg desværre ikke deltage.
      God lørdag aften :-)

      Slet
  2. Det er en rigtig god idé! Dit smukke billede fortjener en placering, hvor du ser det mange gange hver dag, og hvis jeg havde en iPhone, ville jeg straks downloade dit billede.
    Dejlig lørdag til dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød :-) Du har ret, jeg bliver glad hver gang jeg ser det.
      Også en god lørdag aften til dig.

      Slet
  3. Jeg ville elske at have det på en mobil, men lige nu har jeg en ganske almindelig mobil, men om ikke så længe får jeg smartphone :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Heldige dig, det bliver dejligt.....men også lidt en tidsrøver :-)

      Slet
  4. Ja, det er da en supersød idé, men jeg hører blandt dem, der har en ganske almindelig kedelig telefon (en håndværkertelefon, der kan tåle at falde på gulvet... og DET gør den!) ;-) God lørdag...

    SvarSlet
    Svar
    1. hi hi Mia, ja dem kan jeg godt huske.
      Også en god lørdag aften til dig :-)

      Slet
  5. Jeg skifter også jævnligt mine billede på telefon og iPad ud med fotografier jeg selv har snuppet. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja det er en dejlig mulighed for ikke at glemme dem lige med det samme :-)

      Slet
  6. Det er et smukt billede, så jeg kan sagtens forstå af du gerne vil ha' det på telefonen :-) Jeg har for tiden et billede af Spunken på forsiden, hvor han er klædt ud og laver sjove ansigter. Så trækker jeg altid lidt på smilebåndet, når jeg skal bruge telefonen og ser ham :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg godt forstå, han er virkelig også en herlig lille gut som man bliver i godt humør af at se på :-)

      Slet
  7. woow, love what you did with the photo, great photos!!!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks Tiago, I like that photo very much too :-)

      Slet
  8. Hej Nola,
    Smukke hvide kirsebærblomster på en dybsort baggrund, og en hvid telefon på hvid baggrund. Teknisk flot, og skønt at se på.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja jeg kan også godt lide det hårde sort / hvide sammenspil.

      Slet
  9. Takk for den nydelige blomsten.
    Også her er det full blomstring av den samme blomsten samt Magnolia - fantastisk vakkert skue!
    I morgen reiser jeg hjem på to ukers ferie - som jeg gleder meg! ; )

    En riktig GOD søndag ønsker jeg deg!

    SvarSlet
    Svar
    1. Magnolia ville jeg også gerne fotografere, men det varer vist et par uger endnu.
      Skønt at du skal hjem på ferie, det bliver dejligt:-) Nyd det rigtig meget!! og ha en dejlig tur.

      kh Nola

      Slet
  10. Flot billede og dejlig blog du har.
    Rigtig god og dejlig dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lonni,

      og hjertelig velkommen :-) Dejligt du kan lide at være her.

      kh Nola

      Slet
  11. Fantastisk foto.

    Mange tak fordi du deler.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja det er dejligt når det lykkes engang imellem :-)

      Slet
  12. Jeg kan sandelig godt forstå. at du synes det billede er værd at kigge lidt ekstra på.
    Og så er det da en rigtig god ide at bruge det som forsidebillede, lige der, hvor man kigger rigtig tit :)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, så kan man nyde det lidt længere :-) Ellers forsvinder de jo tit bare i computerens dybde ;-/

      Slet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!