27. marts 2013

Masser af chokoladeæg og lette tanker




























Så er vi snart klar til at holde påskeferie, men forinden skal der lige arbejdes en dag mere. Hernede har vi nemlig ikke nogen skærtorsdag, så det er en hel almindelig arbejdsdag i morgen.
Jeg ser frem til dage hvor der er plads til lidt mere af det som ikke altid nå's i hverdagen. Der er lejet snesko, så lørdagen byder forhåbentlig på en solrig vandretur i bjergene. Vennerne er inviteret og familien lovet lidt ekstra forkælelse. Det skal nok blive en dejlig påske!

Rigtig gode fridage til alle jer :-)

15 kommentarer:

  1. Det lyder som om du har nogle dejlige dage i vente Nola. Her skal der også arbejdes lidt i dag - men kun 5 timer, så det er til at holde til og det er frivilligt. :-)

    Ha' en skøn påske. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja bare det selv at kunne bestemme over sin tid er jo herligt! Da jeg er yderst tilfreds med mit arbejde, har jeg heller ikke noget imod det ;-)
      Dejlig skærtorsdag til dig :-)

      Slet
  2. God arbejdsdag og god påske til dig. Om et par timer kommer familien til lidt påskehygge.. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og i lige måde :-) Uh det lyder hyggeligt med familiehygge, og især begejstringen fra de små :-)
      Nyd dem og det hele!

      Slet
  3. Jeg håber, du tager kamera med på din vandretur i bjergene :-) Rigtig god påske, Nola!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du tro!! Jeg tager sjældent afsted uden en eller anden form for kamera ;-)
      Rigtig god påske til dig også :-)

      Slet

  4. Lyder som en skön päske du har for dig! Vandretur i bjergene lyder laekkert, jeg har endnu tilgode at pröve snesko, men det er pä min liste over ting der skal afpröves :-)
    Vi har heller ikke skaertorsdag her sä det bliver först i eftermiddag vi gär pä päskeferie...

    Ritig god päske til dig og din familie :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, nu håber vi bare på at vejret bliver bedre end det er lige nu, for i tåge og dis er det ikke sjovt.
      Rigtig god tur :-)og tag en masse billeder ;-)

      Slet
    2. Jeg krydser fingre for bedre vejr, bäde hos dig og i Prag, sä vi begge kan fä en masse billeder ;-)

      Slet
  5. Vandretur i bjergene lyder fantastisk! Rigtig god tur og rigtig god påske!

    Randi

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha' Randi :-) Desværre ser vejret lige nu ikke for godt ud, men det kan jo ændre sig...håbe håbe.
      Dejlig påske til dig også :-)

      Slet
  6. God påske på "alle hylder" til dig og dine :D
    :-) Dorthe

    SvarSlet
  7. Hold da op det lyder herligt med en vandretur i bjergene, rigtig god tur og nyd påskedagene :-)
    Kram herfra

    SvarSlet
  8. Tja, her på matriklen holdes der 8 dage fri. De er tiltrængte, men på højde med bjergvandring der kræver snesko, kan det ikke måle sig med. Håber i får det bedste vejr.

    SvarSlet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!