25. marts 2013

We love handmade



Jeg er faldet over dette geniale D.I.Y. Online Magazine, og vil gerne dele det med jer. Det er nemlig sindsyg godt lavet!! Og der er noget for enhver smag!
Layout'et er en total fryd for øjet - genial grafik - skønne billeder - enkle madopskrifter og sidst men ikke mindst, en masse D.I.Y.
Magasinet er lavet i fællesskab af nogle meget kreative østeriske bloggere, og dette er deres 2. magasin som de udgiver.
Hvis du klikker her, kan du bladre i det og lade dig inspirere - rigtig god fornøjelse :-)

.....og forøvrigt....det eksempel kunne nogle danske bloggere måske også få noget ud af ;-)

24 kommentarer:

  1. Det er vel nok smukt at blade i, og der er mange fine ting at kaste sig over - tak for tippet!
    Ligger Zürich i den tysktalende del af Schweiz?
    Rigtig god eftermiddag, Nola!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg syntes nemlig at der var lidt for enhver. Du har ret, Zürich ligger i den tysktalende del.....vi skriver og læser højtysk, men snakker dialekt (schweizertysk). Den tysktalende del er også den største, ca. halvdelen.
      God aften til dig :-)

      Slet
  2. Et meget fint magasin, I/nogen har begået. Faktisk har vi allerede et tilsvarende herhjemme. Det hedder Blogish og er bestemt også et kig værd. Et online magasin - jeg er stadig ikke færdig med at være imponeret over alle de muligheder, som nettet giver os. Sikken kreative hoveder, der sidder rundt omkring og sætter skibe i søen...
    Den danske udgave findes her:
    http://www.e-pages.dk/blogish/1/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for tippet Mette, det var jeg ikke klar over. Vil surfe derind og kigge senere. Ja......"som vi lige har snakket om ovre hos dig" der findes alt på nettet og det er en ny verden for de fleste arbejdsgrupper. Og du har ret, det er ikke nemt at følge med! ;-)
      Rigtig god aften :-)

      Slet
  3. Øjj, det lyder fedt, måske de også har en app? - men ellers så vil jeg da kaste mig over det. Elsker at se på sådanne ting, selvom jeg ikke er så god til at kreere selv. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hmmm en App er jeg ikke stødt på....... jeg blev også helt glad da jeg bladrede rundt i det....syntes at det er SÅ smukt lavet og udførelsen er perfekt.......skøn eye-candy :-)

      Slet
  4. Nu har jeg bladret et par sider frem og hold nu op nogle lækre billeder - fede opstillinger :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. De har gjort sig mere end umage ;-)
      Dejlig aften :-)

      Slet
  5. Hold da op sikke mange spændende kreative muligheder... Åhh hvem der bare kunne :-)
    Tak for inspiration og rigtig dejlig mandag - kramer

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg sagtens du kan :-) Jeg kan selv godt li' de nemme og syntes tit at det endda er dem der har den bedste virkning :-)
      Også en dejlig aften til dig :-)

      Slet
  6. Super fint og inspirerende magasin Nola!! Tusind tak for inspirationen og rigtig dejlig aften til dig. Kh. Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, det ønsker jeg også dig :-)
      Kh Nola

      Slet
  7. Super flot magazin, jamen det er altid så skønt med så dejlige links! Tusind tak for det og håber I har en dejlig start på ugen

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det nemlig, for man finder altid et eller andet.
      Ugen er startet godt men lige nu kommer der en ladning sne som vi ikke lige havde regnet med, sniff.
      God tirsdag til dig :-)

      Slet
  8. Jamen hvor herligt - den glæder jeg mig til at gå ombord i :D
    I øvrigt; dit profil billede er pragtfuldt, Nola :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du skam også godt glæde dig til :-D
      Ha ha, tak skal du ha'....man bliver jo nødt til at ændre lidt engang imellem ;-)
      God tirsdag :-)

      Slet
  9. Tak skal du have, det er skønt med ny inspiration. Ha en god dag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, det får vi vist aldrig nok af ;-)
      Også en fin dag til dig :-)

      Slet
  10. Sikke et lækkert magasin, smukke biller og idéer. Tusind tak for inspirationen, især æggene skal jeg vist lave med pigerne. Ønsker dig en skøn dag :) Kh Anita

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg syntes også der er mange ideer som kan bruges senere på foråret og i løbet af sommeren :-) Kedeligt bliver det jo aldrig ;-)
      Kh Nola :-)

      Slet
  11. Det har du fuldstændig ret i ...We love handmade :)
    Hammer lækkert magasin for alle sanser, tak for at dele....
    Vil kigge nærmere på den.

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. God fornøjelse :-) Og en dejlig dag til dig :-)

      Slet
  12. Jeg kigger straks nærmere :)

    SvarSlet
  13. Tak for tippet. Lækkert magasin.

    SvarSlet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!