22. april 2013

Helt almindelig mandag og et skridt mere

Weekenden var rolig, så der blev klaret en masse små gøremål, dejligt.
Vejret spiller lidt tosset for øjeblikket - i lørdags vågnede vi op til et pænt lille lag sne! Det var bestemt ikke noget som mine nerier syntes godt om, men fra på onsdag bliver det 20° og sol igen. Der er ikke noget at sige til at hovedet føles tungt og kroppen ikke ved om den er træt eller ej.

Jeg tager en del billeder med min iPhone, da den jo altid er lige ved hånden ;-) Men jeg bruger dem egentlig sjældent til noget, andet end til hurtigt at sende et billede gennem telefonen, eller til at huske ting som jeg ser eller vil bruge som ide på et tidspunkt. Nogen gange bliver det dog til lidt leg med nogle af de forskellige foto Apps, og sådan blev disse ranunkler i vintage look også til.

Og nu har jeg også vovet mig på Instagram, og er ved at lave mine første erfaringer ;-)
Har I lyst til at følge med finder I mig under navnet nola___ (3 x underscore) eller ved at klikke herDer skal også nok komme en button her på bloggen....men dagene er for tiden for korte til alt det som jeg gerne vil....

Rigtig god ugestart :-)

22 kommentarer:

  1. Øj hvor står jeres ranunkler smukt! Vi er jo bagefter herhjemme ;-) håber vejret blir lidt mere stabilt, vi har heldigvis fået has på sneen. Hav en rigtig smuk uge, er desværre ikke på Instagram, så må nøjes med dine dejlige billeder her :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, det er næsten ikke til at have med at gøre når temperatursvingningerne er så store. Men nu ser det også ud til at vende :-)
      Jeg er også lidt spændt på at se hvad Instagram byder på ;-)
      Også en skøn uge til dig :-)

      Slet
  2. Uff håber da ikke at vi får mere sne her, men 20 grader er velkommen..Fint billede.. :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. nej, sneen kan vi IKKE bruge mere. I morgen skal vi have vertikalskåret græsplænen, så da må det godt blive fint :-)
      God dag :-)

      Slet
  3. Vejret er ikke til at blive helt klog på... Vi må bare lade os flyde med :)
    Jeg er faktisk imponeret over hvor gode billeder Iphone tager, uden at redigerer i dem.
    Flot billeder og det ser fedt ud når du redigerer i dine billeder, jeg bruger det aldrig selv, blot lidt lysere eller mere mætning. Må du få en rigtig fin uge Nola og spændende med Instagram :o) Kram Oddstyle

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret, vejret har magten over os alligevel ;-)
      Ja, nogen gange bliver de bedre end forventet, jeg har også oplevet et par gange at de ved svag belysning godt kan få et virkelig flot billede ud af det. Og andre gange bliver det bare dårligt lige meget hvad man gør. Men nu har jeg også "kun" en iPhone 4 ;-)
      Også en dejlig uge til dig Oddstyle :-)

      Slet
  4. Og her er påskeliljerne først sprunget ud nu :-) 20 grader, det længes jeg efter :-) God dag til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. her er påskeliljerne allerede ovre og nu er det tulipanerne som står ranke og smukke :-) Det er så herligt at følge hele forløbet, ikke.
      Også en fin dag til dig, Lene :-)

      Slet
  5. Dit billede af ranunklerne i vintage look er utroligt smukt! Her skifter vejret også meget, men vi har dog ikke haft sne igen, og nu vil man jo bare gerne forår og lunt vejr. Jeg vil straks kigge ind på Instagram. Det er ikke noget, jeg bruger selv - men jeg bruger Facebook på samme måde.
    Rigtig god dag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ville ihverttilfælde være på tide! ;-)
      Jeg må også lige se hvad det er, for egentlig sluger det hele jo tid. Jeg er ikke på Facebook, det er jeg aldrig blevet helt varm.

      Super dejlig dag til dig :-)

      Slet
  6. Jeg nød virkelig dit billed her til morgen. Det var på Instagram :-)
    Denne uge er en dag kortere her i Dk. Fredag er det Str.Bededag. Konfirmationsdag/weekend. Jeg glæder mig allerede ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder dejligt at du kigger med :-)
      Uhh ja I har jeg helligdag på fredag, det er der desværre ikke noget af her, så vi må pænt arbejde!
      Herlig dag til dig :-)

      Slet
  7. Smukke blomster - gad godt, at jeg havde så fin en telefon, så jeg også kunne være en del af instagram.

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha' - ja, jeg værdsætter den også højt og ville ikke gerne være uden!

      Slet
  8. Jeg elsker Ranunkler....ja også dem thihi...
    Dine er godt nok smukke i vintage look:)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. :-D hihi sådan har jeg det også, kan falde i svime over de fleste blomster og ææælsker dem allesammen ;-)
      God dag til dig :-)

      Slet
  9. Ranunkler er også min absolutte top tre... de er så smukke og fantastiske... dejligt billedet du har leget dig frem til :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. alle de små blade er så fasinerende. Ja, der er sjovt at lege lidt med billederne :-)

      Slet
  10. Det ser godt ud, Nola! Elsker vintage looket :-) Leg med mobilkamera er altid sjovt ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det nemlig, og der er bare så mange utallige muligheder. :-)

      Slet
  11. Ranunkler er bare så fantastiske og jeg har et par stykker i haven som jeg satte for et par år siden. De har dog endnu ikke blomstret, men det gør de nok på et tidspunkt. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. det er dejligt med forskellige sorter i haven og en fordel at de ikke alle blomstrer på samme tid :-)

      Slet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!