11. april 2013

Hvor heldigt

Jeg har været rigtig heldig!! Tænk sig, jeg vandt 2 give-aways på samme dag :-)

Det ene er et lækkert strikket tørklæde i et super flot mønster fra Odd Molly som blev givet af Annette fra bloggen Inspire Me Today. Faktisk kan det også bruges som sjal, hvilket er skønt her i denne overgangstid.

Den anden er en rigtig sød lille buttet krammedukke i de fineste sarte farver. Vundet hos Maria med bloggen mere Maria. Jeg havde overvejet hvilken lille pige der skulle være den heldige, men nu har hun siddet/stået en dags tid og hygget her i sofaen og faktisk tror jeg at hun bliver her.....så er der noget at lege med når vi får besøg.

Mange mange tak til jer begge :-)

19 kommentarer:

  1. Stort tillykke med gaverne, tørklædet ser lækkert ud.. ;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det også, meget!Og dukken sød og lige til at kramme :-D

      Slet
  2. Dejligt når heldet ligesom følger en :-)
    Rigtig fin dag Nola
    Kram OddStyle

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, det kan man altid bruge ;-)
      Dejlig dag til dig også :-)
      Kh Nola

      Slet
  3. Tillykke med det :-) Det er på hver siden måde nogle rigtig skønne præmier. Nogle gange kommer heldet simpelthen i stimer :-)
    Ha en god dag.
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. ha ha ja det ville ikke være dårligt med sådan en stime held ;-)
      Super dag til dig :-)
      Kh Nola

      Slet
  4. Tillykke med det skønne tørklæde! Rigtig god forårsdag nede sydpå :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :-) ja temperaturen er ved at stige nu og idag er vi dog på 15° jubi

      Slet
  5. Sikke heldig du har været - stort tillykke :)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja det har jeg, skønt med overraskelsesgaver :-)

      Slet
  6. Tillykke, sikke heldig! Det er ikke därligt sädan helt uventet at blive forkaelet med laekre gaver :-)

    Fortsat god dag ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja ikke, det er det vi kan li' :-D

      Slet
  7. Tillykke med dine skønne gevinster. :-)

    SvarSlet
  8. Ej ej hvor heldig kan man være ;O) lækkert sjal det blver du garanteret rigtig glad for.

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, heldige mig! Både sjal og dukke er jeg super glade for :-)

      Slet
  9. Det er altså sjovt som det nogengange kommer i "stimer" med det held. Det har jeg også prøvet :-) skønne ting du har vundet!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er lidt mærkeligt, og lidt sjovt :-) Det er rigtig dejlige ting :-)

      Slet
  10. Sikke nogle dejlige gaver! Stort tillykke med dem, det er så skønt, når der dumper noget uventet og vidunderligt ind af døren:-) Ha en super dejlig weekend!

    SvarSlet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!