30. maj 2013

Det våde vejr

Vejret gør som det vil for tiden. Det er koldt, fugtigt og regner det meste af tiden. Pludselig titter solen frem og håbet vokser, men vender man sig om hænger der allerede mørke skyer og det næste regnskyl er på vej. Efterhånden går det lidt på gemyttet. Et rigtigt forår har vi ikke haft - men forhåbentligt kommer varmen nu med sommermåneden.

Jeg har flyttet kontor i denne uge. Fra at være i et ok kontor er jeg nu flyttet til et gammelt charmerende kontor med sprosser for vinduerne og smukt malede paneler som oser af historie og stil, og jeg føler mig allerede ret godt tilpas, også fordi at der er mere plads......eller er det måske fordi at der er blevet ryddet op og smidt væk med hård hånd ;-)

God for-fredag til jer alle :-)

16 kommentarer:

  1. Uh det er det samme her, man udvikler snart svømmehud med alt det vand og nu meldes der om ekstreme regnmængder både fredag, lørdag og søndag :-(

    Nu hepper vi altså på sommer! ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, det er slet ikke sjovt mere!! Idag regner det så kraftigt siden i morges at man bliver våd selv med papaply. Øv altså. Ja, her varsler de også om oversvømmelser.

      Slet
  2. Der har ikke været meget forår, jeg håber også på at varmen snart kommer og bliver et stykke tid. Altid dejligt at få ryddet op. God fredag til dig. :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, sådan at man kunne nyde det i lidt længere tid i træk, det ville være perfekt. Ligsom da man var barn, ikke ;-)
      Også en dejlig fredag til dig :-)

      Slet
  3. Her har det været et fantastisk forår de sidste par uger og det er egentlig ikke så vildt meget regn vi har fået. Bevars der er da byger der har været kraftige, men bare det at det ikke er heldagsregn er da super med mig, for haven skal jo osse have vand. :-)

    I mogen skriver vi første rigtige sommermåned og jeg er sikker på at vejret fra nu bliver dejligt. Ja, jeg er vist bare en naiv og positiv blondine, som tror på alt. :-D

    Ja, en god omgang oprydning gør altid godt for velværen. Håber at det gamle smukke kontot osse lever op til bedre standarder end det sted vi (firmaet) boede på tidligere. Det lå smukt og meget idyllisk ude på landet i en smuk herregård, men om vinteren trak det og det var pivkoldt at komme på kontoret. ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg har godt fulgt med i hvor dejligt vejr I har haft, det er herligt og man nyder det hele noget mere.

      Naiv blondine eller ej, man er da nødt til at tro på det positive. Og faktisk tager jeg gerne endnu en våd weekend i køb når bare du/I kan komme tørskoet igennem jeres cykelløb :-)Hellere her end hos jeg lige nu.......men derefter vil vi altså også gerne have lidt sol :-D

      Håber at idyllen holder her.....men jeg tror det! (naiv blondine ;-))

      Rigtig god aktiv weekend :-)

      Slet
  4. Skønt billede Nola, elsker billeder af vores fantastiske foranderlige himmel...
    Vi har virkelig haft dejligt vejr den sidste uges tid eller længere i DK (Nordjylland), og det er bare helt utroligt hvad vejret betyder for vores humør og energi... Ja, lad os allesammen heppe på en lang og varm sommer...

    Dejligt med et kontor der er fyldt med sjæl, man skal trives og føle sig godt tilpas når man skal tilbringe så mange af livets timer der... En god anledning til at få ryddet op :-)

    Rigtig skøn fredag og weekend
    Stort kram fra DK

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak OddStyle. Engang legede jeg faktisk med tanken om at lave en lille bog kun fyldt med billeder af himlen :-)
      Ja, det kunne være dejligt med en lang sommer....så vi hepper!!!

      Også en super fredag til dig, nyd den :-)
      kram fra CH ;-)

      Slet
  5. Jeg håber, I snart får lunt og solrigt vejr. Her havde vi det smukkeste vejr i går og 22 grader. Dit nye kontor lyder som et sted, der er godt for sjælen. Rigtig god weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi håber også! Som det ser ud til står der en weekend med meget!! regn for døren og derefter skulle det blive bedre :-)
      Herligt når man føler sig godt tilpas allerede i det øjeblik hvor man betræder et rum :-)
      Også super weekend til dig :-)

      Slet
  6. Jeg vil gerne dele det gode vejr vi har her med dig :-) Håber at mine ønsker hjælper. God fredag til dig også :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak for delingen og for de gode ønsker :-) Det hjælper ihverttilfælde lidt på det :-)
      Nyd din fredag :-)

      Slet
  7. Her er vejret meget svingende, og det fra landsdel til landsdel.
    I går lørdags var svigersønnen til Hals Barre Marathon, det var meget varmt, endda ubehageligt. Her i Holstebro frøs vi, skulle have overtøj på, det var ikke nok med en let sweatshirts, vi blev ramt af havgus.
    Regn har vi da, dog ikke så vi svømmer væk :-) - Storeåen har plads til meget endnu ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Idag kom der heldigvis også lidt sol....men det er så også den første siden pinsen. Uha, ja at løbe i for varmt vejr er meget værrer end at løbe i koldt vejr, det kan jeg heller ikke lide.

      Slet
  8. Jeg er ret vild med gamle lejligheder med sjæl, stuk og masser af charme. Jeg er sikker på jeg også ville føle mig meget bedre tilpas, hvis jeg fik mulighed for et kontor med historie :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er virkelig et skønt sted og kender du det at man går ind et sted og straks kan man mærke at man føler sig godt tilpas, det er præcist sådan et sted :-)

      Slet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!