23. maj 2013

Hjertevarme

Det bliver en helt speciel weekend, fuld af hjertevarme og kærlighed som ikke ruster. Min veninde gifter sig i morgen og jeg har den ære at skule være vidne på råhuset. Jeg glæder mig meget! Efter vielsen går det videre til et Wellnesshotel ved Vierwaldstättersøen,  hvor vi i et lille personligt selskab skal tilbringe weekenden.  Der bliver masser af hygge, glæde, lykke og hjertevarme blandet med god mad og afslapning. At der i morgen er meldt 3° og sne prøver vi lykkeligt at glemme.

Rigtig god weekend til jer også :-)

18 kommentarer:

  1. Sådan en weekend lyder helt fantastisk :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør det nemlig, det bliver så godt!!!

      Slet
  2. Det lyder som en skøn weekend. :-D God fornøjelse

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha' :-) Nu krydser vi fingre for lidt sol, det pynter nu så godt :-D

      Slet
  3. Bryllupper er noget særligt og fyldt med kærlighed. Det bliver en skøn skøn weekend Nola og nyd den. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Catarina :-) Ja, der findes knapt noget skønnere at fejre end et bryllup :-) Glæder mig :-)

      Slet
  4. Rigtig god weekend, Nola - den bliver uforglemmelig med et bryllup, der fejres ved Vierwaldstättersøen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det bliver uovertroffent :-) Også en dejlig weekend til dig :-)

      Slet
  5. God weekend ønskes du her fra en solrig fredag morgen ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha`:-) Vi venter også meget på solen her, men desværre tror jeg at den svigter og idag - men bare der er sol i hjertet :-)

      Slet
  6. Rigtig godt bryllup til jer og god weekend! :-)
    Det er bestemt ikke de værste omgivelser at bruge sin weekend i og vejret er da godt nok gået tilbage til vinteragtigt (det er det samme her) men jeg er sikker på i nok skal få et fantastisk bryllup på trods af vejret ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Annemette :-) Omgivelserne var perfekte....men vejret!!!

      Slet
  7. Det er nu altid skønt med bryllup, lyder til det blive rigtig hyggeligt. Her i sønderjylland er der smukt vejr idag, det kan vi da lige holde til.
    God fest/weekend tip dig her fra DK.

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mona. Ja, bryllupper er så skønne og livsbekræftende :-)

      Slet
  8. Sikke livsbekræftende at høre :-) skønt når 2 mennesker vier deres liv til hinanden...
    Må I få en skøn og nærværende weekend - kram fra OddStyle

    Ps. skønt billede

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak OddStyle, det kan du tro at vi havde :-)

      Slet
  9. Når jeg ser de smukke liljekonvaller går minderne tilbage til barndommen. Meget langt tilbage. Vi havde et meget stort område i haven, hvor bunden var dækket med dem. Det var et område med 3 store lindetræer. Samtidig tænker jeg på min mors brudebuket,så bryllup og liljekonvaller hører sammen ♥♥

    SvarSlet
    Svar
    1. åhh det lyder dejligt. Desværre kender jeg liljekonvaller kun i små mængder, men også med minder fra barndommen. Herligt med din mors brudebuket :-)

      Slet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!