9. maj 2013

Hvor blev motivationen af

Det har været en herlig dag, også selvom regnen kom til aften. Der er blevet vasket, hygget, kigget på løb, drukket kaffe i haven og lavet udvalg og overvejelser om deltagelse i en fotokonkurence. Men synd og skam....motivationen har været langt væk. Har haft svært ved at fastholde en ting og koncentrere mig om noget i længere tid. Det ærger mig, når nu der lå en hel lang fridag foran en.
Egentlig havde jeg fri i morgen, men da resten af familien skal på arbejde har jeg besluttet også at tage på kontoret en halv dag, så er der ro til at få lavet noget af det som ellers ville brænde på i næste uge.
Der har været en herlig udsigt idag. Det er ikke hver dag at vi herhjemme fra kan se bjergene så tydeligt og klart som i dag, men det er en nydelse når det sker :-) Og hvor får jeg bare lyst til at det bliver varmere så vandresæsonen kan starte....men der går lige en måned eller to mere.

23 kommentarer:

  1. Sikke en udsigt! Det er ikke så tit vi kan se alperne, der er sjældent klart nok i vejret, men jeg elsker de dage hvor man kan :-)

    Jeg tror jeg skal have vandrestøvlerne og cyklen hevet ud fra vinterhi når vi kommer hjem fra ferie ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg nyder det også meget når vi kan, og det trækker virkelig gevaldigt både sommer og vinter :-)

      Slet
  2. Wauw, det er da noget af en udsigt du holder dig. Stunning. :-)

    Nogle gange er motivationen der bare ikke, men den kommer stille og roligt igen, så tag du den bare med ro og lad den indfinde sig når den gør.

    Ha' en dejlig let dag på jobbet. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, den er herlig!

      Du har ret, lidt tålmodighed skader ikke.....selvom jeg ikke er særlig god til det. Syntes at der er så meget man skal, kunne, vil og og og... nå, men et par fridage gør sikkert underværker.

      God weekend til dig :-)

      Slet
  3. Motivationen er der ikke altid, når vi synes, den skal være der, men den skal nok komme. Og tænk at have sådan en udsigt, smukt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, man skal jo nok bare lære at acceptere at man ikke kan køre 100 % hele tiden ;-)
      Du kan tro at jeg også værdsætter udsigten.

      Slet
  4. Det er en fortryllende smuk udsigt, I har. Og du har i hvert fald masser af skønne billeder til fotokonkurrencen! Rigtig god dag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Madame, konkurrencen har et specielt tema, så jeg må tage nye billeder. Men prøver at være med alligevel.
      Også en god weekend til dig :-)

      Slet
  5. Smuk udsigt :-) elsker kontrasterne.
    Det er noget underligt noget med den motivation, måske det hænger sammen med din flotte præstation til marathon løbet, jeg ved med mig selv at når jeg har gennemført planlagte mål, så kan der godt komme et tomrum bagefter (bare en tanke).

    Jeg er sikker på den kommer dobbelt igen og nyd en stille dag på job.
    Rigtig dejlig weekend Nola :-)

    Jeg arbejder stadig på Bloglovin...!
    Vi er i kontakt med dem :)
    Kram OddStyle

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, man kan ihverttilfælde ikke styre den ;-) Det kender jeg også godt, man fixerer sig på et mål og tænker ikke så langt videre ang. det der kommer bagefter. Jeg så engang et interview af en extrem bjergklatrer, han fortalte at han efter hver stor bjergbestigning fald fuldstændig i et hul og skulle til psykolog et stykke tid efter.
      Uhhh, tænk at få dobbelt motivation.. ;-)

      Nu ser det ud til at virke med Bloglovin, super!!!
      God weekend til dig. Kram

      Slet
    2. Ihhh det lyder dejligt - tak for tilbagemeldingen :-)
      Sjovt og jeg er uddannet klatreinstruktør i DSF (Dansk Sport Klatre forbund) og har klatret i mange år, før min mand faldt ned og brækkede ryggen :-) Interessant interview - "Jeg tror vi er bidt" af lidt af de samme ting :-))
      Nyd weekenden - kramer herfra :)

      Slet
  6. Det kan nogle gange være svært at finde motivationen, men den plejer at vende tilbage, så ingen grund til panik. :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. hi hi, ja så væbner jeg mig med tålmodighed ;-)

      Slet
  7. Fantastisk udsigt Nola. Tænk at bo et så dejlig sted.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan også tro at jeg nyder det! :-)

      Slet
  8. Det er da en helt fantastisk udsigt, kan da godt forstå at du glæder dig til vandresæsonen - det må da være dejligt at have sådan en mulighed i baghaven :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det bestemt, men desværre bruger vi det ikke så meget som man kunne, for hverdagen er her ligesom alle andre steder og weekenderne er også tit besatte...men nogen gange bliver det da til i løbet af sådan en sæson :-)

      Slet
  9. HVor er det dog en smuk udsigt. Hold da op.
    Jeg håber at du fik nået lidt i dag og at motivationen vender tilbage, meget snart.
    Du fanger jo de smukkeste øjeblikke med dit kamera ;o)
    Knus Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Hanne :-)
      motivationen vender langsomt tilbage, skulle den jo også helst når arbejdet kalder i overmorgen ;-) Solen kan ihverttilfælde gøre underverker.
      Jeg nyder at fotografere og fastholde både de vigtige men også de mindre vigtige øjeblikke :-)
      God søndag til dig.
      knus

      Slet
  10. Skøn udsigt. Så smukt og dejligt, det bare at sidde og nyde, kan give tid til det du har brug for, bare det at være, og ikke altid yde. Det er det min dejlige mentor siger til mig, når jeg klager over manglende motivation. Håber du kan bruge disse ord <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for ordene, jeg skriver dem bag øret! Men ikke altid at skulle yde, er noget der også skal læres :-)

      Slet
  11. Det er da den mest utrættelige og fantastiske udsigt! ej hvor det lyder spændende med fotokonkurrencen, dine odds kan ikke være andet en fantastiske, hold os endeligt up to date :-) Ja det kender vi jo alle, men håber din motivations mojo snart vender tilbage for fuld kraft :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. den bliver jeg sandelig heller ikke sådan lige træt af ;-) Hmm, ja det er altid sjovt at deltage i sådan en konkurence, men de andre sover altså slet ikke.....så der er vist ikke så meget at håbe på. Men dejligt at du tror på mig :-) TAK!

      Slet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!