3. maj 2013

Så er det snart

Den japanske ahorn har næsten foldet sine blade ud, og det ser flot ud når solen skinner gennem dem og de lyser flot i rødt. Den står på et sted hvor den lige præcis fanger havens sidste solstråler :-)

De næste dag bliver der lidt roligt her på bloggen. Lige om lidt går det afsted til lufthavnen, og det går til Danmark!! :-) Jubii, fædreland here we come!
I morgen er det nemlig at Lillebælt Halvmaraton løber af stablen. Så det er nu det skal vise sig om træningen har været tilstrækkelig, selvom jeg godt ved på forhånd at det har den ikke, den kunne have været en del bedre, men det kunne den vel altid. Kender I en af de situationer hvor  man for laaaaaang tid siden sidder i gode venners selskab med dejlig mad og et skønt glas rødvin i hånden og sludrer over livet og dets muligheder.....sådan opstod min tilmelding til løbet. Sjovt nok er det for mig det allerførste løb i Danmark.
Jeg krydser fingre for 13° og overskyet - det perfekte løbevejr, men håber selvfølgelig for tilskuerne at der er andre temperaturer på programmet.

Nå, jeg må afsted....vi ses i næste uge :-)

24 kommentarer:

  1. Rigtig god tur og pøj pøj med Lillebælt Halvmaraton! Hvor er det smukt at se den japanske løn :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Madame - det kan man altid bruge :-)

      Slet
  2. Rigtig god tur og god fornøjelse med Lillebælt Halvmaraton. Jeg vil kigge efter dig. Jeg er nemlig oprindeligt fra Middelfart og har da store planer om at skulle ud og stå et sted på ruten...

    SvarSlet
    Svar
    1. Nå, det var sjovt. Det jeg så af Middelfart var ret charmerende.....især den gamle bydel. Skønt sted. Gad vide om du stod et eller andet sted derude?! :-)

      Slet
  3. Ærgerligt at Lillebæltsbroen ikke ligger ved Limfjordens nordlige del, for så havde jeg da stået og heppet på dig ;-) God løb og god tur til Danmark

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lene, ja det kunne have været sjovt :-) Men jeg må sige at der også var super tilskuer hele vejen.

      Slet
  4. Wuhuu, hvor er du sej Nola, en halvmaraton!! Er meget imponeret, holder mig bare til mine 5km... God tur og godt løb :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anita :-) Det er "bare" et spørgsmål om at vænne kroppen til at løbe længere.....det kommer du sikkert også til på et tidspunkt :-)

      Slet
  5. Rigtig god tur til det danske og held og lykke med løberiet, jeg vil heppe alt det jeg kan, imens jeg nyder det italienske køkken :-P

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Annemette.......det hjalp faktisk med dit hepperi ;-) Tak for det. Håber I nyder Gardasøen :-)

      Slet
  6. Håber på godt løbevejr og pøj pøj ;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var rigtig fint, endda lidt for varmt. Men heldigvis fik jeg solcremen med :-)

      Slet
  7. Svar
    1. Tak Anita, det gik rigtig godt.

      Slet
  8. Rigtig god tur, er sikker på det bliver en skøn oplevelse! Rigtig god weekend. Kh. Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og det var det virkelig, super god oplevelse....hvem ved om jeg tager den igen engang ;-)

      Slet
  9. Rigtig god tur til DK, som lige nu bader i solskin. OG rigtig god løbetur i morgen, det er et fantastisk øb og jeg har selv hold meget af at deltage de 3 gange jeg har løbet det. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja det var virkelig et fantastisk løb, topklasse :-)

      Slet
  10. RIGTIG rigtig god tur og sikke en oplevelse til erindringerne på dine "ældre dage" :o) Du er da sej... :)
    Ja, Nola det kender jeg så udemærket og så er det bare som om, at har man først sagt dét højt, tja så er der kun én vej... og det er fremad :-))) hihi

    Træningen jaaa den kunne måske altid være bedre, men husk at det er oppe i hovedet det foregår, din krop er en maskine og du kan meget mere end du aner :-)) Jeg hepper på dig!

    Stort kram herfra OddStyle

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din hepning :-) Du har ret, løb består af 2 ting: ben og hoved. Det gik fint, men kan altså sagtens mærke det i benene ;-)

      Slet
  11. Ønsker dig en god tur. Sender masser af energi til lillebælt halv maraton.

    Jeg skal ned og heppe på min datter i dag, lørdag, det er 5,7 km. Første løb på hjemmebane i denne sæson, der var ingen gå distance desværre, så i dag er jeg tilskuer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for energien :-) Dejligt at din datter også løber og at hun har en god tilskuer i dig :-)

      Slet
  12. Nu er løbet vel overstået og jeg prøver at huske hvilken slags vejr lørdag bød på... mener det var dejligt vejr hér (ok løbevejr??) Håber det gik godt og var en god oplevelse (også selvom beslutningen blev truffet "under the influence" :-) :-) ) Go tur tilbage til Zurich - hvis ikke du allerede ér tilbage....

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne-Mette, vejret var fantastisk, solskin og vind. Alt gik fint, selvom jeg dog glædede mig til en hyggelig aften med vennerne bagefter ;-)

      Slet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!