24. juni 2013

Blandet mandag

Dagen startede med at sove en halv time for længe, men heldigvis gik det kun ud over mig ;-) Det er tilmed koldt og vådt, og sådan en rigtig te-dag.
Som jeg kan høre, se og læse rundt omkring er det en stor dag for mange, nemlig dagen hvor studenterhuen bliver sat på. Dagen hvor lektierne bliver lagt på hylden, ihverttilfælde for nogle uger og dagen hvor der bliver fejret. Det er endnu en af de dejlige skandinaviske traditioner og noget som vi ikke kender hernede. Så et stort tillykke til alle dem der idag kan fejre :-)

God mandag :-)

12 kommentarer:

  1. Skønt billede, Nola! Ja, der er mange familier, der får en nybagt student i disse dage. Her har vi sol og lunt vejr, men desværre ingen, der skal huen på :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Madame!Det er en god tradition med studenterhuen, selvom jeg syntes at den er ved at tage lidt overhånd ;-)

      Slet
  2. Sikke en fin blomst - man vil kunne lave den i så mange fine farver.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha'. Ja, man kunne lave et helt flor, men ved ikke lige om den skal bruges til noget særligt :-)

      Slet
  3. Du må også have en skøn uge, og fin blomst du har kreeret der :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. tak i lige måde, nu er den da igang og jeg kom op til tiden idag ;-)

      Slet
  4. det er nelig i denne uge at alle springer ud og det er så hyggeligt at se de unge mennesker lufte deres velfortjente huer.
    Ha' en dejlig aften Knus. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, så er der liv i gaderne og i de små hjem - herligt :-)
      Også en skøn dag til dig fuld af velfortjent moderstolthed!

      Slet
  5. Rigtig fin blomst :-)
    Ja jeg har jo en datter der bliver student om 2 dage :o)
    Rigtig dejlig uge til dig Nola, stort kram fra OddStyle...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tina. Nej, har du det, det er da spændende :-) Så er der nok at se til!
      Nyd ugen og den unge student :-)

      Slet
  6. Oh Nola jeg er vild med dine illustrationer, håber jeg en dag får tid til at lærer programmet.

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Hjertelig tak Mona, jeg kan kun anbefale stærkt at lære det! Et af mine yndlingsprogrammer :-)

      Slet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!