11. juni 2013

Dagens smil

På vej til arbejdet fik jeg et smil af en ung mand. Det var ikke en af disse unge mænd med Hilfiger Jeans, nystrøget skjorte og Colgate smil, nej, faktisk så han udadtil nærmest ud som om han ikke lige stod først i køen da stenene på livets vej blev fordelt. Men det kan sagtens være et synsbedrag. Ihverttilfælde sendte han mig helt uden grund et dejligt varmt morgensmil....og ved du hvad? det varmer faktisk endnu. Det er livskvalitet når en vildtfremmed sender et smil i din retning - eller "bare" et smil fra en du kender, der behøver ikke altid at følge ord med. Gør det selv, det koster ingenting, men der kommer så meget tilbage. :-)

Skriften der ser ud som trykket på en gammeldags Dymo tekstmaskine er jeg ret vild med, dem har vi altså kørt nogen bånd igennem med i tidens løb. Forøvrigt findes den også omvendt med sort skrift.
Font'en hedder Impact Label og hvis du også har lyst til at lege med den, kan du faktisk downloade den helt gratis lige her :-)

Og så få du lige et kæmpe stort varmt smil med til resten af din dag :-)

32 kommentarer:

  1. TAK! Den font har jeg ledt efter længe ;-) Super sødt print (eller sødt, sendt som MMS til ægtemanden i løbet af en kedelig arbejdsdag :-)).

    SvarSlet
    Svar
    1. nå det var godt Trine, så fik du jo både smil og font :-)

      Slet
  2. Du får et smil herfra også. :-D

    SvarSlet
  3. Sød historie, og fint citat :)

    SvarSlet
  4. Skønt indlæg og et smil til dig herfra :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha' :-) .....og lige et ekstra tilbage ;-)

      Slet
  5. Et smil betyder så meget - dejligt med et smil og måske især fra en fremmed !
    Min mand og tidl.,mine kolleger , griner af mig , for jeg er typen der smiler i en telefon.

    Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder da dejligt Marianne, der findes da heller ikke noget bedre. Sjovt, for når jeg tager telefonen spørger den i den anden ende også ofte: "hvad griner du af".... men jeg smiler også bare til dem :-)

      Slet
  6. Fantastisk livsbekræftende, tak og stort smil retur til dig...
    Kramer fra OddStyle

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt med de små ting i hverdagen. Rigtig god aften til dig.
      kram herfra

      Slet
  7. Svar
    1. Det gør det nemlig :-) Og tak for kommentar, det luner også .... :-)

      Slet
  8. Tak for smil og et dejligt indlæg :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt det ramte dig :-) her kommer et ekstra :-)

      Slet
  9. Jeg bevæger mig i denne tid tidligt ud om morgenen, og jeg må sige, at folk smiler og hilser LANGT mere, end jeg oplever op af dagen. Det er simpelthen så skønt :)
    Næste projekt må være: hele dagen ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. sjov iagttagelse :-) Jeg tror også at man hurtigt får et smil når solen skinner end på en regnvejrsdag. Ja, vi kan jo starte med at øve os og håbe at det smitter :-)

      Slet
  10. Et smil varmer alltid
    En klem til deg ... og et : )

    SvarSlet
    Svar
    1. det gør det bestemt! Kram og smil til din dag også :-)

      Slet
  11. Sikken en sød historie ... dejligt der ikke skal mere til i en travl hverdag ;O)

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. ja nogen gange lader man sig hurtigere påvirke end andre ;-) Heldigvis :-D

      Slet
  12. Åhhh, bare skønt - nu smiler jeg også <3 Elsker din smukke blog!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var dejligt, så blev den jo sendt videre! Og tusinde tak for dine søde ord! kram og smil :-)

      Slet
  13. Hvor var det en sød og fin historie Nola. TAK fordi du delte med os andre også...det smil spredte mange ringe i vandet :-) :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det glæder mig Anne-Mette....for smil kan der aldrig blive nok af :-)

      Slet
  14. Jeg tillader mig at linke til dit indlæg ....

    håber det er ok
    go' dag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. det er det selvfølgelig :-) Smil til din dag også.

      Slet
  15. Svar
    1. Schön Tina :-) Eine sonnige Woche wünsche ich dir :-)

      Slet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!