13. juni 2013

Farvesol


Så skal jeg lige love for at sommeren nåede os. Solen har skinnet fra en skyfri himmel hele dagen og bagt omkring ved 29° - og det skal man lige vænne sig til, pyha. Men når chefen inviterer på is, så går det hele jo lidt alligevel ;-)

Jeg har lidt svært ved at finde sengen for tiden, så skal der lige laves lidt her og prøves noget der, men som regel kommer straffen henad fredag hvor vækkeuret får flere slag før jeg føler mig parat til at gå igang med dagen. Igår var det også sådan en aften...og det endte med denne lille farvesol :-)

Rigtig god fredag og næsten-weekend til dig :-)

18 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak skal du ha', Pernille :-)

      Slet
  2. Fin farvesol og godt at der endelig er kommet godt vejr i stedet for alt det regn - der er godt nok mange der står uden hjem her i det tyske efter de massive vandmasser...

    Nu kommer sommeren og jeg tror vi nyder den mere end vi plejer efter den omgang ;-)

    God fredag til dig også ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har du fuldstændig ret i Annemette, nydelsen er noget højere lige nu da vi har haft et elendigt forår. De næste par dage bliver det 32°....så det er lidt af en omvæltning ;-)
      Dejlig uge til dig :-)

      Slet
  3. Så smuk en sol du har kreeret! Lidt af jeres varme må du gerne sende nordpå - her er det ret køligt og regnfuldt i disse dage. Rigtig god weekend, Nola!

    SvarSlet
    Svar
    1. uh ja her er varmen sandelig kommet nu!! I må gerne få lidt, jeg syntes nemlig ikke at det er sååå behageligt når det stiger over 30°, ihverttilfælde ikke at arbejde i.
      God uge til dig :-)

      Slet
  4. Tak i lige måde, hvor er det godt at nu får sol, så håber jeg at oversvømmelserne rundt omkring aftager. Skøn farverig sol du kan vågne til i dag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja oversvømmelserne har været katastrofale! Det er et tegn på hvor magtesløse vi er overfor naturen.
      God uge til dig, Lene

      Slet
  5. Ja, vi venter med længsel på sol og sommer, men når den kommer skal kroppen lige vende sig til varmen :o) Det var da en sød chef sådan at give is på en varm sommerdag... Det ku´ være jeg skulle overveje det engang!

    En rigtig fin og kreativ sol du har fået lavet i de sidste aftentimer, jeg kender godt det med at sidde og rode og pludselig er klokken alt for mange :o) og ja straffen skal nok indhente en... Rigtig dejlig weekend Nola.
    Kram fra OddStyle

    SvarSlet
    Svar
    1. her er solen og sommeren kommet nu! Dejligt :-) Ja, jeg har verdens bedste chef ;-)
      Uh ja, men det er også fordi man bare skal og vil nå så meget.....så det lærer jeg nok aldrig helt.
      Rigtig god uge til dig :-)
      kram herfra

      Slet
  6. Her har det regnet et par dage, men det gør nu ikke så meget.
    Bare det ikke bliver som sidste år i juli, hvor det regnede konstant :(((

    Sol er det vi vil have, og din meget fine farvesol kan jo holde for evigt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. vejret er ret blandet for tiden og drejer fra høje temperaturer og lige til 15° mindre dagen efter. Jeg syntes at det er svært for kroppen at følge omstillingerne.
      Nemlig ja, så laver vi da bare det vi gerne vil have :-D
      god uge til dig :-)

      Slet
  7. Jeg har det lige som dig. Vi ka' sove om vinteren! Sommer og sol og lyse aftener er til for at nydes...
    Din farvesol er interessant og inspirerende.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mai-Britt :-) Ja, energien kommer med lyset, det er dejligt og skal udnyttes :-)

      Slet
  8. Hvor er den super smuk! Ja sommeren forandrer altid og får alting til at summe, ja selv kroppen summer - Lyder til at I har et fantastisk vejr. Det har regnet her de sidste par dage, men så får alle planterne og grøntsagerne jo en masse vand. Håber du har haft en rigtig dejlig weekend:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. tusinde tak :-) Jeg elsker de forskelle der i årstiderne, måske også fordi at tiderne er så korte og det er med at nyde dem og mærke forskellene.
      Weekenden var rigtig dejlig :-) Håber din også! Ihverttilfælde ønsker jeg dig en rigtig god uge!

      Slet
  9. En smuk, glad og dejligt farverig sol, du har lavet. Fin og enkel og alligevel fyldt med masser af liv. Lige hvad der hjælper på en regnvejrsdag i Herning :o).

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha' Dejligt at den kunne bringe lidt farver ind i en grå hverdag :-)
      Tak for din kommentar :-)

      Slet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!