7. juni 2013

Sommeraften

Det har været en tæt besat uge, travlt på arbejdet og også nok at se til herhjemme, så det er herligt når tiden endelig nærmer sig fredag aften og der ligger en weekend uden alt for mange aftaler forude. Jeg havde i aften aftalt med et par veninder i byen. Det blev til stor sushi spisning, hvorefter vi slentrede gennem den lune sommeraften, nød byen og drak en cafe latte på en fortovscafé. Der blev diskuteret alt mellem himmel og jord, og temaer som mænd kun ville have rystet på hovedet over....men er det ikke det som man har veninder til? ;-)
Jeg elsker stemningen når byen summer lavt, luften er lun og den blå time stille sænker sig og bringer mørket og afslutningen på dagen. En perfekt start på weekenden.

Må din lørdag blive fuld af stemning og tilfredshed :-)

16 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak Pernille, det var en ligeså herlig aften :-)

      Slet
  2. Dejligt med en sommeraften og godt selskab. :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er skønt og tæller godt på hygge-kontoen :-)

      Slet
  3. Et smukt stemningsbilleder der passer til din beskrivelse :o)
    Jo Nola! Det er lige præcis det man har veninder til...
    Nyd din velfortjente weekend :-)
    Stort kram fra OddStyle

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og også en dejlig weekend til dig :-)
      Kram herfra

      Slet
  4. Skønt skønt stemningsbillede, hvor ejg med lethed kan forestille mig den summen og duften af sommer. :-)

    Rigtig god weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er rigtig herligt! Også en super solskinsrig weekend til dig :-)

      Slet
  5. Hvor er det smukt at se dit billede af byen i aftenlys. Dejligt at læse om jeres aften. Jeg var også sammen med to veninder og jo - det, du fortæller, er netop det, man har veninder til ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Veninder er dejlige og udfordrer en på en anden måde ;-)
      god weekend til dig Madame :-)

      Slet
  6. ELSKER dit billede - hvor er det smukt og hvor emmer det bare af hygge, drømmer mig lige et minut eller to ned til dig:0) Ha' en dejlig søndag! Kh. Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også rigtig hyggeligt, sådan en aften man slet ikke kan få nok af ;-) Dejligt med din beamer-drøm ;-D
      En god ugestart til dig Louise :-)

      Slet
  7. Håber din weekend er/har været lige så skøn som din fredag aften ser ud/lyder til at have været. lækkert stemningsbillede :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har den. Der har ikke kun været hygge men også gode gøremål at få klaret.
      God uge til dig :-)

      Slet
  8. Fedt billede! Din gode aften minder mig om alle mine veninder i Danmark som jeg savner! Det er skønt med en tøseaften!

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, det er guld værd. Kan godt forstå at du savner veninderne. Jeg har nu været her i så mange år at mine veninder er her :-)
      Dejlig uge til dig, håber også at I har sommervejr nu.

      Slet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!