9. august 2013

Endnu en ...

...ferie gik til ende. Turen gik endnu engang til Danmark/Sverige, men denne gang var den krydret godt op med praktiske ting. Der blev plads til et par møder, en barnedåb, en fødselsdagsfest, et besøg i Boxland ved Carlsberg og ikke mindst et helt spontant kursus....nej slet ikke mindst! Men det fortæller jeg om i morgen :-)
Jeg er vild med Øresundsområdet og meget fasineret over hvor to lande kan forbindes og klæde hinanden så godt. Ihverttilfælde ser det sådan ud set udefra.

Nu er kufferterne tømte, tøjet vasket og kufferterne pakket igen....ihverttilfælde for nogen af os! Pigerne tager i morgen tidlig med en flok venner på ferie....til Kroatien....i bil!! Og spørg så lige hvem der kommer til at lide herhjemme hele ugen.... et moderhjerte  er ikke altid nemt at berolige!

God start på weekenden :-)

9 kommentarer:

  1. Åh hjertets uro kender jeg, min datter er i New York lige nu, alene. Og selv om hun er 27 år, så er hun i mine tanker hele tiden :-) God lørdag til dig. Og jeg må på opdagelse i Øresundsområdet næste gang jeg besøger vores børn :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Pyh ja, det kan jeg godt forstå. Heldigvis er mobiltelefonen opfundet og vi kan hurtigt blive beroliget.
      Rigtig god lørdag til dig også :-)

      Slet
  2. Turning Torso.... det er et flot bygningsværk - og lige ved foden ligger et skønt økologisk supermarked, som vi ofte nyder godt af - når vi tager turen over Øresund... bare et lille tip!

    https://www.facebook.com/greenmatmarknad?fref=ts

    Ha' en skøn lørdag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg elsker Turning Torso i hvert et lys og hvert et vejr! Calatrava har lavet en rigtig smuk bygning der :-)
      Tak for tippet :-) Jeg har været der en gang, det var virkelig lækkert det de havde, men også dyrt.

      Dejlig lørdag til dig også :-)

      Slet
  3. Lækre lækre billeder (som altid) Nola. :-)

    Ja, jeg kan snilet følge dig mht. pigerne. Jeg har det på samme måde selvom det er drenge. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. :-D Tak skal du ha'!
      Ja, pyha....nu har de lige sendt en sms at godt ankommet :-) Og hvis jeg så tager nogle lange arbejdsdage i næste uge, håber jeg at ugen er hurtigt forbi ;-)

      Slet
  4. ååhhh ja Nola... de unger :-) :-) Små eller store så er de jo i vores tanker. Og når de er "i havn igen" er vi( jeg) jo osse glade for de kommer ud, ser ting, udfordrer sig selv - LEVER LIVET. Spændt på hvad dit spontane kursus handler om :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har du helt ret i Anne-Mette! De skal lære at leve deres eget liv og bygge deres egen historie. Det er fornuftigt tænkende dejlige unge piger - men som forældre kan vi jo ikke lade være med at sende dem ekstra tanker - og sådan skal det jo også være :-)

      Slet
  5. Jeg elsker Sverige, jeg elsker Malmø og jeg elsker Turning torso.
    Vi fulgte dens tilbliven, da vi havde sommerhus i Sverige, mens det blev opført :)

    SvarSlet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!