30. august 2013

Et kulørt blackout

Kender I det, at man går og tænker over i løbet af dagen hvad man vil skrive et blogindlæg om....og når man så sidder foran computeren, er det hele væk! Sådan har jeg det lige nu ;-) Syntes selv at jeg havde et par fremragende ideer, men de trænger sig altså ikke på lige nu!
Nå, så må jeg jo improvisere ;-).....dejligt at det endelig er fredag og herligt at vi i disse dage oplever en skøn sensommer. Dagene er kolde om morgenen, men solen skinner fra en skyfri himmel og temperaturen stiger til 23° i løbet af dagen. Og så er der noget ved den efterårs luft som jeg godt kan lide, jeg tror at det er solen blandet med en smule kold vind, der vidner om at vi nu skal suge det sidste sommer til os, for snart er det slut.

Det er blevet til lidt mere farveleg, og i går hentede jeg nogle prints som jeg nu har bestilt i både A4 og A3 størrelse, hvoraf et par allerede er på vej til Danmark. Jeg elsker farverne og de holder lidt på sommeren og stemningen.

Nå, jeg skal i dynerne.....før jeg kl. 2.30 skal hente en flok piger fra Openair........i morgen kl. 8.30 bliver jeg nemlig hentet af en veninde og ført ud til en ForsinketFødselsdagsOverraskelsesFormiddag ;-) Jeg er ret spændt på hvad hun har fundet på.

God lørdag....lige om lidt :-)

22 kommentarer:

  1. Hvor er de fine, og ja kan godt nikke genkendende til det med at lave blogindlæg. Nogle dage kan man bare være Tom for ideer, selvom man hele dagen har gået og haft en masse tanker om blogindlæg, so man vil føre ud i den virkelige verden.

    Synes nu dog, at dette indlæg bar rigtig fint.

    Rigtig god weekend.

    Mvh helena

    SvarSlet
    Svar
    1. haha Helena, ja nogen gange kommer der lidt alligevel når man først får startet. Faktisk burde man skrive det op når tanken kommer......men jeg har sedler nok rundt omkring med andre ting som skal huskes ;-)
      Dejligt weekend til dig også.

      Slet
  2. Skønne farver Nola... Uanset dine planer for et blogindlæg, så er det der kommer til os når vi sidder foran pc, det ægte nærvær... Det lyder da skønt med en overraskelse formiddag, må I få nogle skønne timer sammen :o)

    Ja, sensommeren er bare så dejlig og man kan godt mærke på løbeturene om morgenen, at luften er friskere/koldere.
    Det er bare om at suge de sidste lune solstråler til sig, inden vi alle snart går i hi for efteråret og vinteren.

    Skøn weekend til dig, kram fra mig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi havde en rigtig dejlig formiddag som trak langt ind i eftermiddagen ;-) Sådan er det i godt selskab.
      Jeg har også lige tændt stearinlys i aften, for selvom det er varme dag, er det køligt når solen går væk.
      Skøn weekend til dig også. Kram

      Slet
  3. Sensommeren og efteråret er dejligt, det er bare med at nyde det. Skønne farver og god fornøjelse med overraskelsen. ;-D

    SvarSlet
  4. Super skønne farver og jeg kan levenden forstille mig den i stor størrelse. :-)

    Næ, jeg kan ikke genkende det med blogindlæg. Jeg er nok lidt underlig, for jeg forbereder aldrig mine indlæg, de skrives "her og nu" og udgives. Måske de derfor ikke alle er lige interessante, men det er de tanker jeg har i nettop det øjeblik. Jeg er ikke en særlig struktureret blogger, men den måde fungere for mig. Har jeg noget at sige så siger jeg det og hvis ikke, så kommer der ikke noget fra mig af. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-)
      Jeg tror vi alle har vores måde og det er også det som afspejler vores blog, derfor syntes jeg det er så interessant at følge de forskellige....for sådan er vi jo bare. :-)
      God weekend .-)

      Slet
  5. Fantastisk fin farveleg i alle verdens regnbuenuancer. Jeg synes, det er noget så yndigt.

    Og det med idéer der slipper ud mellem fingrene på en, ligeså snart man nærmer sig tasterne, er noget jeg kender uendelig godt. På det seneste er jeg begyndt at lave noter på min telefon, hver gang jeg kommer i tanker om noget. De flyver så hurtigt væk fra mig, ellers.

    Og hvor har du dog ret i de smukke sensommerdage. Der er en særlig stemning, en særlig magi der blæser i luften, og jeg kan slet ikke få nok.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha' Rikke :-)
      Ja, jeg har også sedler over det hele og krydser af når noget er klaret :-D Den med telefonen er jeg også begyndt at bruge når jeg er undervejs.

      Det er der nemlig, efteråret er lidt magisk :-)

      Slet
  6. Det kan jeg sagtens genkende - jeg lader så bare være med at skrive. Har prøvet at skrive kun fordi jeg havde planlagt det , det går ikke - ordene hænger fast, vil ikke flyde og jeg sletter og sletter - så når jeg har det sådan skriver jeg slet ikke :)
    Her er vejret jo også så skønt så skønt - og ja vi må nyde de sidste varme stråler fra solen - inden længe er det slut !
    De farverige print er skønne :)

    Marianne direkte fra Lille Viby 😀

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan sagtens have lyst til at skrive, men måske ikke lige om det som jeg havde tænkt. Men du har ret, nogen gange mærker man bare at det ikke kører, og så er det med at holde op!
      Ja, lad os suge det hele til os :-)
      God weekend Marianne :-)

      Slet
  7. De dage har vi alle Nola...smukke print <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Gitte :-) ......ja vi er alle nok mere ens end vi nogen gange tror ;-)

      Slet
  8. Sådan et blackout er da ikke så tosset ;-) Nu er jeg spændt på hvad der kommer ud af det kulørte papir og hvad fødselsdagsoverraskelsen byder på :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. neeeej ikke altid ;-) De kulørte papirer bliver sendt ud i verden og hængt op :-) Overraskelsen var først en dejlig morgenmad på cafè og derefter til et marked hvor jeg kunne udsøge et læderarmbånd som jeg har gået og sukket efter længe :-D Ikke dårligt!

      Slet
  9. Kan fornemme efterårs stemning i farverne, lige "smage" bare lidt ;-)
    Det bliver spændende hvad veninden har fundet på.

    SvarSlet
    Svar
    1. efterårsfarverne er nogle af mine yndlingsfarver. De er så mættede og på en eller anden måde tilfredse ;-)

      Slet
  10. Lækre print - jeg er SÅ glad for mit, som pynter så fint i glas og ramme!
    Du må have dem i din nye shop,- jeg er sikker på, at de vil gå som varmt brød. Håber, overraskelsen har været skøn og dejlig.
    Kh. Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg meget glad for at høre Anette :-)
      De kommer helt sikkert med i shoppen, er spændt på hvordan de bliver modtaget.
      Det var en rigtig god overraskelse....skal nok vise den her på bloggen, men den er ikke kommet endnu :-)

      Slet
  11. Håber de smukke print kommer i din webshop :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør de Mette. Men ellers kan du altid skrive mig en mail ;-)

      Slet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!