13. august 2013

Med en lille fjer på

Armene er endnu ikke helt nede og janteloven trykker stadig. Men det kribler i fingrene for at trykke mere, prøve nye farver, lege med nye teknikker og materialer. Desværre har jeg i min eufori ikke vasket serigrafirammen ordentlig af, så der skal bestilles en ny - begynderfejl og lærepenge er jo også en del af det! Men såååå skal jeg i gang....glæder mig vildt!
Som du kan se lever vi nu hverdagen med en lille fjer på - heller ikke dårligt skulle jeg hilse og sige ;-)
Overvejer at lave en lille "biks" her i sammenhæng med siden, hvis jeg ellers kan få overbevist mig selv. Indtil da ligger der lidt på Instagram @nola_antrazit

Dejlig tirsdag til dig....helst uden en lille fjer på ;-)

34 kommentarer:

  1. Wow, det er utrolig smukt med fjermotivet også på en pude!
    Dejlig tirsdag til dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, selv døtrene kunne lide det.....og det siger altså noget haha.
      Også en dejlig tirsdag til dig :-)

      Slet
  2. De fjer er altså så fine. Hold du bare armene oppe lidt endnu

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød Pernille! De begynder at blive lidt trætte .. ;-D

      Slet
  3. Lav endelig en biks her, jeg er nemlig ikke på instagram :-) Og dine fjer er lette og smukke

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dit feedback, Lene. Dejligt at vide at der er interesse :-) Hihi, jeg sværgede også i laaaaang tid at det der Instagram slet ikke var noget for mig.....så hvem ved ;-)

      Slet
  4. Åhh Jeg kan mærke gennem skærmen, hvordan du har det - så fedt !!! ;O) super sød puder du har fået lavet, vis endeligt mere her på bloggen, jeg er nemlig heller ikke på instagram.
    Utroligt sikken en forskel det gør, når billedet er rammet ind - prikken over i'et.

    Har selv været ved at trykke på papir, men papiret buler for mig, er det en speciel teknik man bruger når man trykker på papir ?? Ang. smugkig - ingen dum ide ;O)

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har du fuldstændig ret i! Det præsenterer sig først rigtigt i ramme.:-)
      Papiret buler sikkert fordi det er for tyndt. Dette er trykt på 300 gr. og teknikken forbliver den samme.
      Skynd dig at snuppe navnet....ellers kommer jeg ;-)

      Kh Nola

      Slet
  5. Hvorfor har du ikke lavet den biks endnu Nola...hihi - smukt tryk !!!
    Glæder mig til at se mere ;-) Go' dag knus

    SvarSlet
    Svar
    1. øh ja, godt spørgsmål!! men det er måske noget der hedder ModetMangler-Familie-Arbejde-Husholdning ;-)Men det skal nok komme. God dag og knus tilbage

      Slet
  6. De er simpelthen SÅ flotte dine fjer - også på puden. Jeg hepper også på en shop, er heller ikke på IG...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak hvor er du sød :-)Gør hvad jeg kan!

      Slet
  7. Wow den er godt nok smuk :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha'! Farverne passer også fint til puderne i sofaen......ikke helt tilfældigt ;-)

      Slet
  8. Svar
    1. :-) Jeg har villet smide en kommentar hos dig, men da den kun tillader Goggle kommentaren og min af en eller anden grund er spærret for tiden, pga mit navn?! har det ikke kunnet lade sig gøre. øv!

      Slet
  9. Uha ja, lærepenge - men sådan er det jo :)
    Dejligt du hár mod på det - glæder mig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, det kender vi jo alle :-)
      God aften til dig :-)

      Slet
  10. Liebe Nola
    Sie sind einfach so schön deine Federchen!
    Liebe Grüsse
    Melanie

    SvarSlet
    Svar
    1. Vielen Dank liebe Melanie. Deine Kommentar freut mich sehr, hier und auf IG. Ein lustiges Gefühl das wir in unserem Alltag doch so nahe an einander sind.
      Einen schönen Tag wünsche ich dir :-)
      Nola

      Slet
  11. Det ser da både smukt og enkelt ud :-) Jeg er vist da gået glip af en masse mens jeg har været på ferie :-) En lille biks? Det lyder spændende - den kunne jeg da godt finde på at kigge forbi...

    Ha en dejlig aften - kram fra Nordjylland :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen tilbage Tina...hihi ja nogen gange tager livet pludselig fart!..og drømme og ideer vælter ind.
      Håber du din ferie indeholdt det du trængte mest til :-)
      Kram her sydfra :-)

      Slet
  12. De er så fine! Så dem også hos Smukt Brugt forleden - møs!, siger jeg bare:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. nej gjorde du :-) det glæder mig!! Tak for dit altid positive feedback :-)

      Slet
  13. Sikke nogle skønne billeder fra Sverige, jeg er helt vild med den svenske vestkyst, der er så smukt. Skønne tryk du har fået lavet, glæder mig til at se mere. ;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Sverige er så skønt et sted, jeg er også vild med naturen :-)
      Tak, ja sjovt når ting pludselig tager en drejning ;-)

      Slet
  14. Nøj de er skønne de fjer, både på puderne og billederne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha' Du kan tro at de også er mægtig sjove at lave, det er herligt at arbejde med serigrafi :-)

      Slet
  15. Det er nogle skønne fjer, glæder mig til at se hvad mere der kommer ;-)

    Det er bare at springe ud i det, Nola og samtidig springe let og elegant over den jantelov :-P

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også dejligt at gå og tænke over hvad man nu kunne finde på ;-)
      Faktisk er jeg ikke dårlig til at springe....så nu får vi se....men hjertelig tak for opmuntringen Annemette :-))))))))))

      Slet
  16. Kæft hvor er de truyk bare blevet fede. Suverænt fede! Du har sgu talent Fru Nola. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu bliver jeg jo helt rød, Fru Catarina! Dejligt at du kan lide dem :-)))

      Slet
  17. F*ck janteloven... det der ser skide godt ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. så gør jeg det :-) Tak skal du ha? :-D

      Slet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!