14. august 2013

Plads til det hele

Nu skal det jo ikke være fjer og drømme det hele, og jeg er sikker på at I savner et lille blomsterbillede ;-) Dahliaerne står fint lige nu, og de virker så faste og stærke. Der er slet ikke noget sart og fint over dem, måske også fordi de ikke er en af de tidligste blomster på sommeren.
Det er en træt onsdag! Der er travlt på arbejdet og herhjemme finder man jo også altid på noget....så jeg er flad for idag.........og ønsker dig en rigtig dejlig torsdag i morgen :-)

19 kommentarer:

  1. Dahliaer er skønne og en god torsdag til dig. ;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. ja nu er tiden løbet og den næste torsdag er snart i sigt. God uge til dig :-)

      Slet
  2. Dejlige billeder - jeg elsker dahliaer, men mine kom aldrig op her i foråret. God torsdag til dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, de er nogle sjove nogen. Billedet er nu heller ikke af mine dahlier, men nogen jeg så på vejen :-)

      Slet
  3. Skøne blomster, jeg har dem også i flere farver i haven. Elskerden.
    Rigtig god torsdag til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, de virker så hårdføre og kraftige :-) Og så alle de skønne farver!

      Slet
  4. Og i lige måde Nola og ja, jeg savnede et smukt blomsterbillede. ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nå, det var da godt Catarina, jeg vidste det jo ;-)

      Slet
  5. Hvor er de smukke, dine dahliaer. En meget sart og yndig farve... :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nu slet ikke mine, "stjal" mig bare til at fotografere dem ;-)

      Slet
  6. Jeg elsker dahliaer!! Uanset farve og størrelse!

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, de store er meget imponerende, desværre ser man dem ikke så tit hernede.

      Slet
  7. Smukke billeder af en smuk blomst.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig, jeg er også imponeret over lys og skygge forholdet. :-)

      Slet
  8. Smukke blomster♥ Håber du har fået batterierne ladet op i weekenden! Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Der var desværre ikke megen opladning i weekenden, men der blev nået en masse. Man kan jo ikke det hele :-)
      knus tilbage :-)

      Slet
  9. ღ dahliaer.
    Nu er der taget hul på en ny og dejlig uge, jeg har masser af energi,håber du har det på samme måde♡

    SvarSlet
    Svar
    1. hmmm energien er lidt langt væk her, men håber da den kommer efter et par gode nætters søvn :-) Dejligt når man har det som dig.

      Slet
  10. Dejligt med en Dahlia, den giver så meget igen.
    Dejligt der er noget at rykke i, når hverdagen er i gang.
    Ønsker dig en fantastisk dag. <3

    SvarSlet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!