1. september 2013

Antrazit


I sidste uge kom en af mine arbejdskollegaer med en hel pose aluminium bogstaver som han dagen forinden havde fjernet fra en dør før den skulle males. Egentlig skulle de bare smides væk, men han tænkte på mig, og ved at jeg elsker bogstaver. Det var virkelig sødt og jeg er vilde med dem! Hvad jeg vil bruge dem til ved jeg ikke endnu....men der findes jo ting som simpelthen bare er rare at ha' ;-)

For et stykke tid siden truede jeg med at ville lave en lille webshop, og den drøm er nu kommet et lille skridt videre. Når den er klar, vil den være at finde under domænenavnet antrazit.com .
Jeg syntes at Antrazit er et passende navn, da det i min farveverden er både neutralt og overbegrebet af alle farver! Tanken er at holde blog og webshop (så godt som muligt)  adskilt, både for din og min skyld, så kan enhver søge derhen hvor hun/han har lyst til. Det bliver ikke noget stort og flot sted, hvad der tit også er indbegrebet med upersonligt, men bare mit lille personlige hyggested.
Hvornår det er så vidt ved jeg ikke helt endnu....men vil selvfølgelig holde jer informeret.

Forøvrigt finder I nu også min blog under lidtenkelt.com, altså uden .blogspot....men det har indtil videre ikke nogen betydning for jer der allerede følger med.

Rigtig god søndag....håber den bliver afslappet og fuld af det du trænger mest til :-)

36 kommentarer:

  1. Hold da op der sker noget - glæder mig til at se når det kommer på plads ;-)
    Det er nogle fede bogstaver og dem skal du nok finde noget spændende at bruge til :-)

    Rigtig god søndag til dig ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, der sker en masse "pust", men det er spændende det hele! - du kan tro jeg glæder mig også til at se det ;-) Men der går lidt tid endnu.

      god snart-torsdag til dig :-)

      Slet
  2. Det lyder vel nok spændende med webshop, også rigtig god søndag til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, en ny lille udfordring.....men ikke noget vildt stort!
      god torsdag til dig imorgen :-)

      Slet
  3. Det lyder spændende med egen webshop, og god søndag til dig. ;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. er også selv ret spændt....nu må vi se.
      Dejlig torsdag til dig :-)

      Slet
  4. Det lyder spændende og sikke skønne bogstaver :)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, jeg er også vild med dem. Men først skal de gøres rene, de er nemlig fulde af klæber på bagsiden. :-)

      Slet
  5. Tillykke med din webshop - det lyder meget spændende! Sikke fine blogstaver :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. tak, men der går lige lidt tid endnu, jeg er nemlig ikke så nem at gøre tilfreds ;-)

      Slet
  6. Tillykke ned domænenavn og kommende webshop, den glæder jeg mig at se. Fede bogstaver - og navn, det ser super godt ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. faktisk har jeg haft domænenavnet et stykke tid, men har aldrig helt været sikker på hvad jeg ville med det.....men det ved jeg så nu :-) Er utroligt glad for bogstaverne...så nu er det med at finde ideer :-)

      Slet
  7. Lyder super spændende - tillykke med det hele. :-) Jeg glæder mig til at se shoppen når den er klar. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. det er meget spændende, tak skal du ha'. :-)

      Slet
  8. Hvor lyder det spændende. Jeg glæder mig til at se mere - for du laver virkelig smukke ting.
    Fede bogstaver... Dejligt med sådan en gave

    SvarSlet
    Svar
    1. tak hvor er du sød. Ja, lækker gave....tror slet ikke at han helt forstod hvor glad jeg blev hi hi

      Slet
  9. Fantastiske flotte bogstaver... og særligt det store N :-) Det vil se flot ud i din stue.
    Jeg glæder mig til at se din lille nye webshop.

    SvarSlet
    Svar
    1. de er så lækre! Der skal lige fjernes klæber fra bagsiden og så skal der leges. :-)

      Slet
  10. Og jeg vil glæde mig til at din butik åbner :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. tak Lene, er også selv spændt - men forvent ikke for meget!

      Slet
  11. Hvor spændende! Dét glæder jeg mig til at se mere til.
    Og dét der med, at nogle ting bare er rare at ha',- det har du ret i :o).
    Håber, du har haft en skøn weekend.
    Fortsat en dejlig søndag herfra. Kh. Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. ja ikke sandt. Nogen gange ved man ikke helt hvad man skal med dem, men de luner bare lidt alligevel ;-)
      Dejlig søndag til dig også - nu er det bare en uge senere hm hm

      Slet
  12. Det bliver spændende med webshoppen, glæder mig til den bliver helt færdig.

    Her har efteråret indfundet sig, blæst, regn og lige nu er det næsten helt mørkt udenfor.

    Dejligt at have plads til ting der ikke lige skal andvendes nu og her. Spændende hvad du finder på med bogstaverne.

    SvarSlet
    Svar
    1. her er det også den 1. efterårsdag idag med grader under 20. Men hyggetiden er også ok, så bliver man mere kreativ syntes jeg.
      God søndag aften :-)

      Slet
  13. Jeg syntes du er lidt heldig ....altså at du har fået de bogstaver ;O) Navnet er rigtigt godt, lækkert men alligevel neutral.
    Glæder mig til at se din nye shop.

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. det syntes jeg da også at jeg er Mona ;-) Nogen gange er man nødt til at udtale sine ønsker hihi
      Jeg er også selv meget glad for navnet og har haft det i nogle år nu. Så må vi se videre .... :-)

      Slet
  14. Fantastisk :)
    Glæder mig til at se din hyggelige butik - selvom det blir på nettet :) - pøjpøjpøj når du når så langt .

    SvarSlet
  15. Totalt seje bogstaver - gid det var mine!! :)
    Knus Gitte, boghylden.wordpress.com

    SvarSlet
    Svar
    1. er også glad for dem, selvom jeg ikke har fundet det optimale til dem endnu :-)
      Tak for kommentaren, Gitte :-)

      Slet
  16. Hvor spændende... det glæder jeg mig til at følge med i .... rigtig god fornøjelse med antrazit :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. hjertelig tak Gitte :-D Er glad for at du følger med :-)

      Slet
  17. Hvor SPÆNDENDE Nola - intet mindre!! Glæder mig til at følge med i alt det nye. God tanke med navnet :-) ps MEGA fede bogstaver Nola. Ha en dejlig uge når den starter liiiige om lidt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja mega!! Som vi ville sige på tysk: "wenn schon, denn schon"..... noget i retning af, hvis man gør det, så giver man det hele ;-) Tak, er også meget glad for navnet....så lad os nu se hvordan det hele kommer til at køre ;-)
      Tak, også en god start til dig....ugen starter alt for tidligt, kunne godt have brugt en hjemmedag mere ;-)

      Slet
  18. Det lyder da rigtig spændende Nola :-) jeg glæder mig til at se hvad du finder på i din webshop. Jeg er også mest til hyggelige personlige steder... Ha´ en dejlig start på en ny uge - kram OddStyle

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha', ja det er spændende det hele :-)
      Også en fin uge til dig!
      Kram Nola

      Slet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!