23. september 2013

Nu er det tid

Nogen gange trænger man bare til at komme i andre omgivelser. At bryde ud af hverdagens rytme, ikke skulle følge nogen tidsplan og slet ikke at have hverken møder eller terminer hængende over hovedet. Og heldigvis er det snart! På fredag står der en uges ferie på programmet og jeg glæder mig vildt til bare at kunne være...følge tanker og få nye ideer. Måske vil jeg begynde at strikke lidt, læse lidt, løbe tur på promenaden langs havet, spise fisk, gå hånd i hånd og planlægge. Manden og jeg tager alene afsted, kun os to og tiden.
3 arbejdsdage og en smule pakning..........Viva Espana! :-)

23 kommentarer:

  1. Aii, det lyder da dejligt med sådan et lille afbræk i hverdagen hvor det kun er jer to der er afsted. Rigtig god kærlighedsferie Nola. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja ikke! Glæder mig også og det er hårdt tiltrængt, da vi i sommers ikke rigtig havde ferie :-)

      Slet
  2. Det lyder vel nok dejligt - rigtig god ferie. Sikke nogle vidunderlige billeder du viser her!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Madame, ja det bliver dejligt :-)

      Slet
  3. Rigtig god ferie - er lige kommet hjem derfra :-) Dejligt med tid og rum til tosomhed :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - så håber jeg at du har ladet lidt af varmen være dernede ;-)

      Slet
  4. Det bliver god til jer,jeg glædes med dig;)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha' :-)
      kram herfra også :-)

      Slet
  5. Hvor er dine billeder beskrivende for dig tekst. Så er det bare om at komme afsted til alt det der står åbent for jer :-) Ha en skøn kærestetur. Jeg glæder mig til at modtage indtryk fra dine billeder :-)
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Line :-) ja, jeg kan næsten heller ikke vente mere.....selvom man som mor jo altid har en lille smule dårlig samvittighed over at skulle nyde og børnene bliver hjemme ;-/ Men det må man jo nok lære efterhånden :-)

      Slet
  6. Der er da noget at se frem til, dejligt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. det er nemlig halvdelen af turen :-)

      Slet
  7. Det lyder dejligt, rigtig god tur I to.

    Mona

    SvarSlet
  8. Kære cyber-veninde.

    Længe siden....
    Min blog, jamen, den tørrede langsom ud - men selv er jeg vital og fuldt i live ;-)

    Det glæder mig, at du fortsat holder på med din, Nola. Med dine smukke fotos og hyggelige, ligefremme tekster. Jeg husker jo godt, hvordan vi havde små fine udvekslinger, på tværs af vores blogge. Det var ganske særligt :-)

    For nogen tid siden var jeg på Mallorca og da sendte jeg en tanke ned til dig, da vi fløj over dit alpeland :-) Hjemme igen længdes jeg efter de gode ferie dage, når jeg hørte denne sang. Måske den også passer på dit sindelag, når du igen er tilbage i din hverdag? Nyd at tage din tid til dig, nyd ferien!

    http://www.youtube.com/watch?v=1eXmwGQ37Xk&feature=endscreen

    Smil og vinke
    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære kære cyber-veninde :-) :-)

      Herligt, at du kiggede forbi igen!!! Og dejligt at høre alt er vel, selvom der ikke er live i bloggen.
      Jeg tænkte tit på hvad der mon blev af dig :-) for det var rigtig hyggeligt at kigge med hos hinanden og udveksle små livsfilosofier :-) Det kan jeg godt savne!
      Det varmer at du sendte en tanke :-* Tak for sangen, den er virkelig smuk og hjælper nok lidt på den udlængsel som man tit har i hverdagen.

      Jeg håber at du kigger forbi igen i ny og næ.....rigtig godt efterår til dig og mange hjertelig tanker herfra.
      Kh Nola

      Slet
    2. At savne vores "små samtaler" - også mig! Det gør altid indtryk på mig, når der opstår en ligefrem dialog med en fremmede, hvor det nu end sker. Der er som små klatter af flødeskum, som bliver frembudt og nydt :-) Og nu sker det igen. Lige her på en onsdag eftermiddag, for din hilsen får mig til at smile med mund og hjerte. Det er stille hverdags lykke :-)))

      På snarlig genskriv!
      Mette

      Slet
  9. Wauu forventningens glæde er over halvdelen af turen :-) jeg ønsker jer en rigtig skøn tur og hvor er det dejligt for jer, at I får lidt tid uden børnene/de unge må jeg vel hellere sige :o) NYD det Nola...
    Stort kram OddStyle

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er den nemlig OddStyle! Men pakkeriet kunne jeg godt undvære ;-) Tak, jeg er sikker på at vi får en herlig tur med plads til lidt af det hele :-)
      Kram

      Slet
  10. Super flotte billeder. Ikke helt dårligt med en tur til Spanien. God tur.

    SvarSlet
    Svar
    1. mange tak skal du ha'. Vi er nu ankommet og her er skøøøøønt :-)

      Slet
  11. Hvor lyder det pragtfuldt - ønsker jer en rigtig god tur.
    Jeg trænger også - min ferie med manden blev jo afbrudt - ønsker mig et par dage i Sverige :)
    Sikke smukke billeder :)

    SvarSlet
    Svar
    1. nogen gange går ønsker i opfyldelse....det håber jeg sandelig for dit tilfælde. Det er dejligt bare at komme væk lidt :-)

      Slet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!