28. september 2013

Så kom der tryk på


I får lige en lille hurtig update fra serigrafikurset torsdag aften. Jeg var jo meget spændt på hvordan motivet kom til at se ud på tryk.....og her er resultatet! Det jeg prøvede først på var papir, som ses på de to nederste billeder. Derefter vovede jeg mig til at prøve på to hørpuder som jeg har fået syet. I starten tvivlede jeg lidt på om det var for lidt med et motiv på puderne, men syntes nu hvor jeg har set på det nogle gange, at det virker helt fint.....let og enkelt, netop som jeg kan lide det. Derimod syntes jeg at der gerne må være lidt mere spræl på papir trykkene, hvor jeg sagtens kan forestille mig nogle fine farvesammensætninger :-)

Jeg glæder mig rigtig meget til at komme hjem og prøve flere muligheder....men indtil da vil jeg lege med tanker og drømme og nyde ferien her i Marbella.
Rigtig dejlig weekend til dig :-)

38 kommentarer:

  1. Det er virkelig flot... Er vild med motivet

    SvarSlet
    Svar
    1. tak skal du ha' - det er jeg glad for at høre :-)

      Slet
  2. Virkelig fine og enkle puder. Fantastisk med det tryk.

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg kan også bedst lide det enkle! Dejligt at du også kan :-)

      Slet
  3. Hvor er de flotte! Det enkle motiv understeger, hvor smukt det er. Rigtig god ferie i Marbella!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Madame, du kan tro at vi hygger os og nyder vejret .-)

      Slet
  4. Ihhh hvor er de fine Nola, du er altså skabt til det enkle og smukke udtryk :-))
    Nyd ferien og vi glæder os så bare til billeder :-)
    Kram OddStyle

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har du nok helt ret i, det enkle er lige mig......ikke alt for mange snørklerier her, og hvis så i små doseringer ;-)
      kram sydfra!

      Slet
  5. Hvor er de superflotte♥ Nyd ferien. Skønt med et lille pusterum. KNUS

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, der bliver noget at vende tilbage til. Du kan tro at vi puster ud..... ;-) knus

      Slet
  6. Ja, de puder er da bare så smukke med det tryk - glæder mig til at se flere tryk :)
    Nyd ferien :))

    SvarSlet
    Svar
    1. glæder mig også til at vise flere :-) Tak skal du ha' :-)

      Slet
  7. Hvor er puderne bare blevet gode, fortsat god ferie.

    Mona

    SvarSlet
  8. Simpelthen så lækkert, Nola! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. godt at høre at du kan lide det :-)

      Slet
  9. Svar
    1. Det var også målet, dejligt når det også bliver set sådan :-)

      Slet
  10. Hvor er du kreativ! Det er fint, enkelt og smagfuldt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak hvor er du sød :-) Jeg nyder virkelig at lave og lege med det :-)

      Slet
  11. Nola de er da blevet VIRKELIG FLOTTE!! Jeg er vild med det enkle men virkelig fine tryk.... kan godt se at papirtrykkene (måske?!) godt kan tåle lidt mere spræl - puderne til gengæld er lige som de skal være :-) FLOT!! Ha' en rigtig dejlig ferie Nola

    SvarSlet
    Svar
    1. er glad for du kan lide dem :-) Ja, papirtrykkene skal der leges lidt mere med....måske også på A3 papir, så der bliver lidt mere plads. :-)

      Slet
  12. Super flot motiv du der har lavet.
    Velkommen i serigrafiens verden. En verden der har fyldt meget i mit liv de sidste 1½ år.
    Hvis du har lyst, er du velkommen til at se, hvad jeg har lavet på www.inkenmarie.blogspot.dk
    Glæder mig til at se mere på din blog.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak skal du ha'! Dejligt at du kiggede forbi. Ja, det er en fantastisk verden.......jeg smutter lige forbi og kigger hos dig...... mange tak for din kommentar :-)

      Slet
  13. Hold da op, hvor er de flotte! Meget grafiske og enkle - lige min stil :)
    Ha en skøn ferie :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hjertelig tak Anita. Er selv også mest glad for det enkle og grafiske :-)

      Slet
  14. Svar
    1. Vielen Dank Maya, es freut mich das es dir gefällt :-)

      Slet
  15. Meget vellykket tryk, synes jeg.

    SvarSlet
  16. Hold op hvor er det flot.
    Jeg havde adgang til tryk og serigrafirammer engang for mange år siden. En dag gider jeg godt igen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg godt forstå. Man bliver virkelig bidt af det og de muligheder der er. Håber for dig at du finder vejen tilbage igen :-)

      Slet
  17. Ahhh hvor ser det fantastisk ud! Det lyder også helt vildt spædende, ja så spændende at jeg næsten må checke om ikke der er sådan et kursus her i nærheden! Jamen det er jo lige din stil lidt enkelt & MEGET smukt:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. ihh tak skal du ha'. Din kommentar varmer meget! :-) Det skal du da helt sikkert chekke, er sikker på at du også ville blive begejstret.

      Slet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!