7. oktober 2013

Back in town

Ferier har det med at forsvinde hurtigt....men vi er startet i hverdagen idag med lommen fuld af gode oplevelser og lidt ro i sindet. Pigerne havde klaret skærerne herhjemme, dvs. med en forstuvet næse og en brækket tå, så de havde sandelig også haft noget ud af ugen ;-)
Nu er jeg så uforskammet heldig at denne uge kun står på 4 arbejdsdage og så er det afsted igen. Der er sket det vilde at jeg er blevet spurgt om jeg vil tage med til Dublin og lave fotodokumentation af et hus som skal sælges......og hvad sagde jeg? .... YES!! selvfølgelig :-) Så torsdag aften går det nordvest på. Jeg glæder mig vildt for jeg har aldrig været i Irland før, og håber selvfølgelig at der også bliver tid til at se lidt.

Ønsker dig en rigtig god ugestart - de kærligste hilsner fra en heldig kartoffel!

24 kommentarer:

  1. Hold da op for en heldig kartoffel - jeg har altid drømt om at komme til Irland på kombineret whisky/vandreferie :-D
    Rigtig god tur ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! En rigtig heldig kartoffel!! Jeg glæder mig til at komme over og snuse til det, men ved for lidt om landet til nøjagtig at vide hvad der venter mig ;-)

      Slet
  2. Hvor lyder det skønt med ferie, bare det var mig :)
    Dejligt billede!

    SvarSlet
    Svar
    1. Et tilbud jeg ikke kunne sige nej til, selvom det tidsmæssigt ikke passer så godt lige nu. Men hvad pokker.........man skulle være et skarn ;-)

      Slet
  3. Dejligt! Jeg var i Irland engang på en uges rundrejse sammen med en veninde. Det var pragtfuldt! Ro og fred. Dublin var en hyggelig by. Det eneste negative var at vejret skiftede konstant! Meget værre end i Holland ;-)
    God tur! Husk at smage på whiskey!

    SvarSlet
    Svar
    1. Uhhh nu glæder jeg mig endnu mere!! Ikke til whiskey'en ;-)...men forestiller mig landskabet som ret fantastisk :-)

      Slet
  4. Nyd Irland - glæder mig allerede til lidt billeder. En af mine drømme, der endnu ikke er blevet opfyldt.
    Du ER en heldig kartoffel :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Irland har ikke stået højst på min ønskeseddel....men det kunne da godt gå hen og ændre sig nu ;-) Er ret spændt!!

      Slet
  5. Nydelig inngang - liker den blå dør. Litt kinesisk preg over dørhåndtaket ; )

    Forstår at du også har vært på reise. Jeg har også vært på tur, i Nepal. Et fantastisk land, som absolutt kan anbefales et besøk.
    Irland så spennende! Det landet står også på min "ønskeliste". Det blir enklere å reise dit, da jeg flytter tilbake til Norge ; )

    Gleder meg til bilder - Ha et riktig fint opphold!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har du ret i Anita, og hvis døren havde været rød, var den typisk kinesisk :-)
      Nepal står allerhøjst på min ønskeseddel.....jeg er nødt til at komme over på trekkingtur med udsigt til verdens højeste bjerge!!!!!!
      Irland er jeg også spændt på, selvom det bliver kort. Du flytter tilbage til Norge....ohhh...sikkert med blandede følelser?!
      Rigtig god dag til dig :-)

      Slet
  6. Sådan Nola! Fedt med uventet oplevelser og velkommen hjem :)
    God tirsdag - kram OddStyle

    SvarSlet
    Svar
    1. Vildt fedt! Der er tilbud som man bare ikke kan sig nej til ;-)
      God torsdag til dig :-)
      kram herfra

      Slet
  7. Du er virkelig en heldig kartoffel, Nola - jeg håber, det kaster skønne billeder af sig her på bloggen som det flotte billede, du har på her :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg er en meget heldig kartoffel (og tillader mig også at nyde det). Håber at jeg kan vise jer billeder derfra :-)

      Slet
  8. Dejligt med lommen fuld af gode ferieminder og oplevelser - og at pigerne har klaret både næse og tå det er jo godt - nu er det ikke fordi de har været oppe og slås- jeg tænker at tåen brækkede fordi den sparkede efter næsen ;) - nå spøg til side - håber de er ok nu :)
    Hvor skønt at skulle til Dublin - god tur og hils deroppe - har nemlig heller aldrig været der . God tur

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, de er vældige dygtige de piger ;-) Nej :-D den ene var i håndboldkamp og den anden sprang ned fra en mur. Sådan kan det gå.
      Tak, glæder mig meget :-)

      Slet
  9. God tur :-)
    og dørbilledet er jeg vild med !

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha' Per :-) Ja, en typisk spansk dør som oser af middelhav :-)

      Slet
  10. Jamen du ER da en heldig kartoffel Nola :-) :-) Irland kunne jeg virkelig også godt tænke mig at opleve... pyyyhhh der er mange steder jeg godt gad se (jeg har IKKE glemt dig Nola - når bare ikke altid det jeg gerne vil...tror du kender det :-)) Håber du får en sjov tur!

    SvarSlet
    Svar
    1. Meget Anne-Mette!! Er også spændt på om det er som jeg forestiller mig. Ja, posen med ønskesteder er også stor hos mig :-)
      Uha, ingen dårlig samvittighed, jeg forstår det alt for godt!!! Her er også meget i pipelinen for tiden, så skynd dig endelig ikke ;-)
      Dejlig torsdag til dig :-)

      Slet
  11. Hvor er det godt, at du har så dygtige piger ....... *Griner lydløst og kærligt*

    Irland - Din heldige kartoffel!
    Jeg skulle havde været der i studietiden, men et overrevet korsbånd (håndbold), satte en stopper for det. *Vræææl*

    Sig mig er du professionel fotograf? For så kan jeg bedre forstå, at dine billeder er WOW og mine er SKOD :D

    SvarSlet
    Svar
    1. nemlig! Utroligt hvad de piger altsamme kan ;-)
      Hvor ærgeligt du ikke kom afsted.... jeg er også ret spændt på det :-)
      :-D nej nej, slet ikke professionel, det har bare altid interesseret mig. Og med tiden er jeg blevet den som fotograferer i firmaet ;-)

      Slet
  12. Årh, hvor herligt! Fedt med en skøn ferie, en overkommelig arbejdsuge og nu også en dejlig oplevelse i vente. Jeg kan godt forstå, hvis du sidder med et bredt smil på. Det er da altsammen for skønt!
    Rigtig GOD FORNØJELSE med det hele. Nyd det big time. Kh. Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret - smilet er ret bredt (kan du se igennem computeren ;-)) Glæder mig til at komme afsted, arbejde og opleve samtidig.
      Også en dejlig tid for dig Anette :-)

      Slet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!