15. oktober 2013

Cashel Rock

Tilbage fra en meget intensiv, oplevelsesrig og helt fantastisk weekend!! Irland er natur pur, historie, musik og fuld af stolte irlændere.
Billederne er fra Cashel Rock i Tipperary, og et af Irlands mest spektakulære udgravninger. På klippen findes der flere bygninger, og de er alle unikke tegn på irlands historie. Ordet Cashel betyder fæstning, og for mere end 1000 år siden var det sæde for konger og gejstlige som regerede over regionen. Sidenhen blev det brugt af forskellige klaner som ville erobre området. Det var meget spændende at gå rundt i al den historie og lade fortællingerne skabe fantasier.

Dette er kun en hurtig lille smagsprøve, jeg er ved at sortere billeder og videresende, så der kommer flere senere :-)

Håber din uge er startet godt!

8 kommentarer:

  1. Naturens magi - dejlige billeder og spændende med en tur i tidsmaskinen.

    SvarSlet
    Svar
    1. En rigtig energi røver, som følger en! Men dejligt at blive fyldt med indtryk.

      Slet
  2. Virkelig magi på højt plan - velkommen hjem og dejligt at være fyldt op at energi og inspiration.
    Kram herfra OddStyle

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er fyldt helt op OddStyle!! Men der er jo tid til at fordøje lidt.
      kram her sydfra :-)

      Slet
  3. Smukt! Det må være lige den rette årstid at komme på visit. Jeg forestiller mig mange smukke farvenuancer:-) Glæder mig til at se mere af dine dejlige billeder.
    Kh Pernill

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det! Selvom jeg tror at irlands skønne natur præsenterer sig perfekt på enhver årstid.
      Tak fordi du kigger med :-)

      Slet
  4. Hvor smukt Nola! Sikke en skøn oplevelse at få. Gad godt fotografere der. Også skønne billeder fra ferien! Hvor skønt at blive fyldt op med gode oplevelser inden vinterens komme. Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var bare så heldigt at der lige bød sig sådan en tur på. Det var en stor oplevelse og jeg sugede det hele til mig .-)
      knus herfra

      Slet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!