24. oktober 2013

Giveaway ..... fordi

Kufferten er pakket og der var lige præcis plads til alle de prints jeg havde planlagt. I morgen møder jeg Tina og Heidi og ser markant. for første gang. Det bliver stort!
I anledning af åbningen... i anledning af at jeg glæder mig.... i anledning af .....bare fordi jeg har lyst til at lave en giveaway og forkæle jer lidt :-) Så læg en kommentar hvis du har lyst til at vinde dette fjertryk lavet i serigrafi. Reglerne er ret enkle:
  • skriv en kommentar, og vær sikker på at din emailadresse er nævnt 
  • jeg bliver selvfølgelig glad hvis du bliver hængende på bloggen som fast læser, men det er ikke noget kriterium.
  • vinderen trækkes d. 10. november
Held og lykke - og rigtig god weekend :-)

83 kommentarer:

  1. Sikke et fedt tryk !!!! Jeg vil da rigtig gerne vinde det, men synes du skal trække en anden, da jeg ligegyldigt hvad køber et når de kommer i markant ;)
    Jeg glæder mig rigtig meget til at se dig imorgen og lørdag :)

    SvarSlet
  2. Nøj den vil jeg super gerne vinde, elsker dine prints. Jeg er selvfølgelig fast læser hos dig.

    Mvh Helena

    SvarSlet
  3. Meget flot fjer værk og den vil jeg enormt gerne vinde :-)

    Smykkelige hilsner
    Alice Schmidt
    aliceschmidt7@gmail.com

    SvarSlet
  4. Hvor er det smukt - det ville klæde min væg ;0))
    Loegeskov@gmail.com

    SvarSlet
  5. Rigtig god rejse til København og pøj pøj i morgen!

    SvarSlet
  6. Uuuh, den er så fin! Så denne give away vil jeg ikke gå glip af. Håber jeg vinder;-)
    God fornøjelse med åbningen af Markant på lørdag - kan desværre ikke selv komme, da jeg er i Workshop Copenhagen.
    Kh Pernille

    SvarSlet
  7. Jeg hepper på mig-ville ELSKE at give dette fine print til min søster, hvor den vil passe helt perfekt...
    Nyd Kbh ;)
    Rikkeborg@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Jubii, vil elske at have et af dine fine fjertryk hængende - du kan noget helt særligt med farver og udtryk!
    Og stort tillykke med markant, jeg glæder mig til at kigge ind i butikken snart!

    God weekend :)
    /Christel (txtcdm @ gmail . com)

    SvarSlet
  9. Ihhhhh! Du ved jeg er med :-) Lækker, lækker, give away. Jeg vil elske at have lidt Nola hængende på væggen!

    SvarSlet
  10. Jeg ville da elske at have et af dine tryk hængende - jeg er med!
    tinadamkjer@gmail.com
    /tina

    SvarSlet
  11. Det vil jeg gerne vinde :-) Så ta mig, ta mig :-)
    Rigtig god fornøjelse i København og med åbningen af Markant og salget af dine tryk.
    Kh Line

    SvarSlet
  12. Det er godt nok smukt. Det vil passe perfekt, i min nye stue :)
    s.vilsboell@gmail.com

    SvarSlet
  13. God tur til København og held og lykke med det hele, det skal nok blive både hyggeligt og spændende ;-)

    SvarSlet
  14. Åh Nola, som jeg dog er vild med dine tryk, så jeg håber på at jeg bliver den heldige vinder :-) Pøj pøj med åbningen i morgen, gid I må få en skøn dag.
    underet@gmail.com

    SvarSlet
  15. Held og lykke med åbningen, det blir´ så spændende :-)
    Jeg vil da ikke blive ked af at vinde :o)
    God weekend - kram OddStyle

    SvarSlet
  16. Jeg vil meget gerne vinde dette fjertryk. Fjer er smukke og lette og har noget magisk over sig.
    signerasknielsen@gmail.com

    SvarSlet
  17. Uha, mig mig mig! Har også selv lidt lækre giveaways på bloggen, hvis det har interesse :)

    Go fredag aften
    Trine
    smil-i-hverdagen.dk

    SvarSlet
  18. Jeg vil meget gerne være med i konkurrencen.. Og ønske dig held og lykke med Markant. Det bliver spændende at følge!

    SvarSlet
  19. Hvor er det smukt Nola... det vil passe smukt her i Æblehuset :)

    SvarSlet
  20. Ooh jaaa liebe nola, ich versteh zwar kein wort, aber ich würde soooo gerne mitmachen!!! :-))
    Liebe grüsse christina/ glüxpilz ;-)

    SvarSlet
  21. Ihh så fint - jeg krydser alt hvad jeg kan :)
    Hilsen Mathilde
    Missengustav@gmail.com

    SvarSlet
  22. Ih den er flot! Håber heldet er med mig!

    xx, nina hofdinghoff@gmail.com

    SvarSlet
  23. Wauw, den ville jeg gerne vinde!

    SvarSlet
  24. Sikke nogle skønne farver :) det vil passe perfekt her hjemme...

    maja3012 (a) hotmail (.) com

    SvarSlet
  25. Enkelt og smukt
    Lki@lobe.dk

    SvarSlet
  26. Uh hvor fint!! :)

    Zorolla88@yahoo.dk - www.zorollasverden.wordpress.com

    SvarSlet
  27. Dine smukke, smukke fjer vil bo så fint her hos mig. Eva@kongsholm.dk

    SvarSlet
  28. Super pænt billede ... vil pynte så fint hjemme hos mig :) karinaand@hotmail.com

    SvarSlet
  29. De er så fine dine fjer, de vil være så fine her ved mig. Jeg krydser fingre og håber på held :-)

    Kh Maria

    SvarSlet
  30. Hold da op hvor er det et flot billede - det må rigtigt gerne få en lækker plads her i mit nye hjem :-))

    SvarSlet
  31. Hold da op det er et flot billede! :-)

    Vh Mia
    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  32. jeg er normalt ikke til prints, men det her er altså virkelig fedt! så jeg krydser alle fingrene :) sandravarn@gmail.com

    SvarSlet
  33. Sikke et fint tryk! Det vil je duper gerne vinde til min lille drengs værelse! Der mangler lidt på væggen og det ville passe rigtig godt ind.

    SvarSlet
  34. Smukt og enkelt.

    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  35. Hvor er det et smukt print. Det vil jeg gerne være med i lodtrækningen om :)
    idawestphall@hotmail.com

    SvarSlet
  36. Smukt smukt print! Jeg krydser fingrer!
    Hilsner fra Astrid
    afmunksgaard@gmail.com

    SvarSlet
  37. Så fedt et print. Vil meget gerne deltage :-)

    katrine_poulsen89@hotmail.com

    SvarSlet
  38. Du kan tro jeg vil være med!!! Jeg ellllsker dine print :-) (som du ved!) Og PØJ med åbningen...Knus jamvestergaardlarsen@gmail.com

    SvarSlet
  39. smuksmuksmuk plakat!

    trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  40. Den er så fin! Jeg krydser fingre :-)

    malenejuulrasmussen@gmail.com

    SvarSlet
  41. Jaaa, jeg vil vinde! Så fedt et tryk!!! :-) Jeg vidste ikke at du har en blog - nu må jeg læse baglæns og jeg bliver helt sikkert hængende :-) marie-louise@zenger.org

    SvarSlet
  42. uh, jeg krydser fingre :-)
    d.isbjoerg@gmail.com

    SvarSlet
  43. Kære Nola ..... jeg føler næsten, jeg kender dig - da jeg med glæde følger din fine blog :-)
    Jeg vil rigtig gerne være med i lodtrækningen om det fine billede.

    Mange efterårshilsner
    fra Sine/Vejle
    seg@c.dk

    SvarSlet
  44. Wau - sikke en flot tryk. Det gad jeg bare så godt. Skal igang med en billedvæg i min stue. Så den ville passe perfekt der..

    Kh Trine
    tlevin@stofanet.dk

    SvarSlet
  45. Flot print og tillykke med åbningen!

    mai_brittm (a) hotmail.com

    SvarSlet
  46. Årh, det vil jeg elske at vinde :) ahenri3@gmail.com

    SvarSlet
  47. Super flot tryk :-D ved lige hvor det skal hænge ☆
    Connie
    Hexia3@yahoo.dk

    SvarSlet
  48. Er fast læser:-D
    Mvh
    Sisse
    Sizze86@gmail.com

    SvarSlet
  49. Sikke et flot og enkelt trykt. Det vil jeg da virkelig gerne vinde.
    Jeanetterosenvind@gmail.com

    SvarSlet
  50. Flot og enkelt - perfekt til mit kommende soveværelse!! :o) Krydser fingre

    / Ea

    Eafogsgaardfengerkloster@hotmail.com

    SvarSlet
  51. Hvor er det fint, jeg vil gerne være med

    mette.knk(a)gmail.com

    SvarSlet
  52. Hvor er det et lækker billed.
    Håber du har nydt dagene i Kbh./Danmark.
    Nå ja, du får da også lige min mailadresse
    karin.abildhauge@live.dk

    SvarSlet
  53. Jeg deltager da :D

    Jeg har selv gang i en give-away, hvor man kan vinde en bog.

    kamillawn91@gmail.com

    SvarSlet
  54. Hvor er det bare smukt! Sådan et fint print kunne tage sig rigtig godt ud hjemme hos mig :)
    (agnethe.thorsen@gmail.com)

    SvarSlet
  55. Smukt print, som klart vil passe godt ind i mit hjem.
    Held og lykke med butikken.
    inkenmarie@gmail.com
    inkenmarie.blogspot.dk

    SvarSlet
  56. Bare fordi... det er ret så flot og enkelt. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  57. Hvor er det nogle fine farver.

    /Helle D.
    hdl1010@hotmail.com

    SvarSlet
  58. Det ville passe rigtig fint ind her i min stue :-) Følger dig allerede via bloglovin.com
    Mvh Manja manjalindgrenhansen@hotmail.com

    SvarSlet
  59. Uhhh.. Det ville jeg gerne vinde, hvor er det smukt.. :)
    elisehallgreen@hotmail.com

    SvarSlet
  60. Så fint! ville jeg meget gerne vinde :)
    super_sine8@hotmail.com

    SvarSlet
  61. Den ville jeg gerne vinde på min fødselsdag :)
    Anne/anne.callesen@gmail.com

    SvarSlet
  62. Du laver uden tvivl de flotteste tryk. Følger dig på IG og nu også her, så jeg vil selvfølgelig gerne vinde dit smukke tryk. ninagraverlinde@hotmail.com

    SvarSlet
  63. Så smukt. Jeg har netop opdaget dine tryk(.....Hvor kan man se mere? ) jeg elsker dem. Jeg glæder mig til at se Markant butikken også.
    BEdste hilsner
    Rikke
    rikmalnielsen@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha' :-) Du finder lidt her på bloggen og lidt på IG ( @nola___ ). Jeg arbejder på en lille webshop, så hvis du kan vente så lang tid.....ellers send mig en mail, så kan jeg sende dig et par billeder af hvad jeg har .:-)

      Slet
  64. Fjer giver minder om hønsene derhjemme, om når man legede indianer med fjer i håret, om at prøve at skrive med blæk i skolen, den evige drøm om at svæve højt over alting - fri som fuglen, om bløde dun på kinden og ænderne i Botanisk Have. Skønt!
    Mvh. Siri.Avlund@gmail.com

    SvarSlet
  65. Jeg er vild med dine tryk! De er så fine 😊
    Kh mai.lykke.ekmann@gmail.com

    SvarSlet
  66. Tænk at et par fjer kan gøre sådan et indtryk!
    Karenvibekeo@gmail.com

    SvarSlet
  67. Fint tryk, deltager meget gerne :-)

    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  68. De er meget fine :)
    henriksenhelle@gmail.com

    SvarSlet
  69. Hvor er det smukt Nola! Jeg er stadig så ualmindelig glad for billedet, du sendte mig i sommer. Og det bliver ofte kommenteret af vores gæster. TAK endnu engang. HappyMade1970@hotmail.com.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  70. Så smukt og så enkelt <3 Er pjattet med det!! :)

    Mia
    miasunivers@hotmail.com

    SvarSlet
  71. Så fint og simpelt!

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  72. Smukt, er tosset med dine tryk. De er så enkle og smukke. Du bruger smukke farver. Jeg elsker dit arbejde :)

    Mvh Christina
    okstoft@gmail.com

    SvarSlet
  73. Tænk at jeg var ved at gå glip af denne skønne give away uha uha ...den vil jeg gerne vinde :-) Go' aften *knus*

    SvarSlet
  74. Hoi Nola, habs jetzt gerade auf IG gesehen...
    Wieder ein Kunstwerk!!
    Ich hüpfe gerne in den Lostopf!
    Liebe Grüsse Manuela (IG malea73)
    malea.f@gmx.ch

    SvarSlet
  75. Tak for reminderen på IG, det er lige mig :)
    Krydser, hvad krydses kan.
    Oesterhoejsvej28@gmail.com

    SvarSlet
  76. De tryk bliver beundret ofte, så det ville være skønt, hvis lykken gik denne vej
    lykkefanten(a)hotmail.com

    SvarSlet
  77. Første besøg på din blog men bestemt ikke det sidste!!! lisakolding(a)hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisa, æv du var lige sent nok på den og deltog ikke i lodtrækningen, men bedre held næste gang :-) Tak for din kommentar :-)

      Slet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!