27. oktober 2013

markant. er åbnet

En ganske særlig herlig dag var det i går - markant. fejrede sin åbning! Der kom masser af mennesker, en glad og summende stemning var der hele dagen. Lækre, specielle og unikate design ting pryder butikken, som oser af hygge og kreativitet, et perfekt lille sted! Specielt herligt var det for mig også at møde en del bloggere og IG'er, og få ansigt på dem.
Tina og Heidi, som ses på billedet, har lagt et kæmpe stykke arbejde i deres drøm og fået det hele op at stå. De yderligere som er en del af butikken er kreavilla, kraftbytinakraft og Hamide, og derudover er vi en del kommitenter.
En rigtig god start blev skudt igang - held og lykke fremover :-)

33 kommentarer:

  1. Fantastisk spændende sted,med mange lækre ting. Et farligt sted at slippe mig fri med ubegrænsede midler.
    Ønsker masser af held og lykke fremover.

    SvarSlet
    Svar
    1. Et meget skønt sted hvor rum, stemning og selvfølgelig udbud bare stemmer :-) Tak for dine ønsker :-)

      Slet
  2. Dejlige billeder, Nola - jeg må ind og se butikken. Spændende at du fik hilst på en del bloggere! Pøj pøj til de to kreative indehavere.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det må du! Er spændt på om du er lige så begejstret som jeg er :-) Herligt at få ansigter på, da man jo laver sig en forestilling om nogen pga den information man får på bloggen.
      God dag til dig :-)

      Slet
  3. Tusind tak for 2 skønne dage i dit dejlige selskab Nola. Det var så skønt endeligt at møde dig IRL og vi er så glad for at have dig med. Husk at komme forbi engang imellem ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er sandelig mig som takker stort, Heidi!! Jeg er vildt glad for at I giver mig chancen for at være en del af det. Og herligt at møde dig og mærke at kemien passer perfekt ;-)
      Du kan tro at jeg nok skal komme forbi.....det ender måske med at I bliver trætte af det :-D

      Slet
  4. Rigtig god fornøjelse til jer alle, knus Rikke

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak skal du ha' Rikke :-)
      Kram tilbage :-)

      Slet
  5. Fin fin butik med en masse fine varer! Godt at se billeder derfra, da jeg har mit første besøg til gode endnu:-) Masser af held og lykke til dig som kommitent. Kh Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Pernille :-) Det er så spændende det hele og du kan godt glæde dig til du kommer derud, er sikker på at du vil syntes om det :-)

      Slet
  6. Sikke skønne billeder - jeg havde sådan håbet at kunne nå det men den gik ikke. Så nu må jeg sørge for at komme forbi næste gang jeg skal over og inspicere barnebarnet ;0) - jeg vil så gerne have mig et pudebetræk til at lyse op på den kedelige Ikeasofa :)
    Håber det kommer til at gå rigtig godt med salget af dine ting - de fortjener det :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tiden løber for det meste hurtigere end man helst vil, men så har du det ihverttilfælde til gode :-) Og det er altså heller ikke værst!
      Tak for dine søde ord, de varmer meget :-)

      Slet
  7. Den butik er blevet så flot og lækker.... Jeg skal da også forbi og kikke :-) Go' aften til dig knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er den Gitte! Jeg er også helt vild med den :-) God "kigning" når du kommer forbi :-)
      God tirsdag til dig. Kram

      Slet
  8. Jeg nåede desværre ikke derind til åbningen, men jeg skal bestemt forbi og hilse på - det ser jo simpelthen så fint ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja man kan ikke det hele! Men det ville nu have været sjovt at hilse på dig :-) Og der er ligeså fint som det ser ud til på billederne :-) Så bare glæd dig :-)

      Slet
    2. Dét gør jeg, og du må endelig lige give lyd når du kommer forbi igen... :)

      Slet
    3. jah! Det gør jeg nok fredag d. 15. november :-) Såååe....... ;-)

      Slet
    4. Er hermed noteret :) Ha' en god dag.

      Slet
  9. Super flotte billeder du har fået taget Nola. Det var dejligt at møde dig i virkeligheden. Håber at du kom godt hjem.

    SvarSlet
    Svar
    1. ja meget tak i lige måde da! Jeg er godt tilbage, men sidder her med lidt vemod og tænker at lige om lidt åbner markant på sin anden dag, så spændende!

      Slet
  10. Det ser bare så spændende ud - har "fulgt" tilblivelse og åbning på Instagram og det er bare rigtig godt gået af jer alle sammen! Vil meget gerne er tur forbi, så det håber jeg at der kan blive anledning til :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du har fulgt med :-) Tina og Heidi har virkelig lagt kræfter i og skabt et skønt sted. Jeg er sikker på at du vil kunne lide det, og håber at du kommer i den retning engang :-)

      Slet
  11. Fed butik - og dine tryk er bare SÅ flotte :)

    SvarSlet
  12. Hvor ser det bare lækkert ud Nola!! Det må have været meget særligt :-) SÅ spændende for dig (og de andre....) Jeg har jo ret langt til butikken, men kunne være hyggeligt med en kærestetur til Kbh. på et tidspunkt - og så må jeg forbi :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var helt specielt særligt Anne-Mette. :-) Det er første gang at jeg så direkte har set interesse for de ting jeg laver, og det er lidt grænseoverskridende. Jaaahhh I må da på kærestetur...og ind og kigge ;-)

      Slet
  13. Hvor fantastisk at du har dine flotte ting med hos Markant. Sikke en lækker butik! Hvor må det ha været fedt at møde en masse bloggere og IG'ere1

    SvarSlet
    Svar
    1. En overlækker butik Tina :-) Ja, det var rigtig dejligt at få ansigter på en del og sjovt for man "kender" jo hinanden lidt i forvejen :-)

      Slet
  14. Sikken en smuk butik, jeg kan sørme godt forstå at du er glad for at dine ting må bo lige der. Omvendt så synes jeg også at dine prints pynter pænt i butikken så det er vist et godt match.

    Jeg ved ikke hvordan det er gået til men jeg har aldrig set din fine blog før og det kan godt ærge mig når jeg nu kikker rundt og ser alle dine fine indlæg og smukke billeder. Her vil jeg følge med fremover så jeg har straks lagt dig ind i min liste på blogloving.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marina. Mange tak for dine søde ord :-) Ja, at måtte være en lille del af markantbutikken er stort!
      Dejligt at du har fundet vejen hertil, bedre sent end aldrig :-) Og du er da så velkommen til at kigge dig omkring. Jeg har godt fulgt din blog, det er dig som er så super god til at fotografere og på et tidspunkt også gav fototips :-)
      Vi "læses" ved :-)

      Slet
    2. Kære Nola.

      Nu kan jeg godt huske dig men på en eller anden led må din blog være smuttet fra mig da jeg holdt min lange, lange blogpause. Det er sket med mange blogs og jeg er først ved at finde tilbage til blogland igen lige så langsomt.

      Det med fototipsene står stadigt på min indre ønskeliste, men der er simpelthen så meget jeg gerne vil skrive og så lidt tid at gøre det i at jeg ikke når alt det jeg vil. Jeg har sådan en prioritering hvor alt det med årstiderstraditioner og fortællinger om Danmark kommer først (for det er bloggens rygrad), bagefter kommer de kreative ideer til børn, så hverdagsglimt og endeligt alt det meget andet jeg også gerne vil fortælle.

      Dine billeder er virkeligt gode. Du kan vist godt selv give nogle fotofifs fra dig!

      Slet
    3. Det er måske meget godt at få startet lidt forfra en gang imellem, og se det fra en anden side. Ja, det er svært at prioritere og finde tiden til det hele, men også herligt at læse og følge dine andre temaer :-)
      God fredag

      Slet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!