23. oktober 2013

markant.

markant. er navnet på en ny designbutik som åbner i København på lørdag. Det bliver en lækker lille sag fyldt op med de skønneste ting, lavet og produceret af en del forskellige kunsthåndværkere. Og yes!..... jeg er så heldig at være en af dem og er lykkelig over af få chancen!
Bag markant. står de to søstre Heidi og Tina, og de har i forvejen smykkedesignet OhDeer. I butikken vil der blive solgt lige fra restaurerede møbler, til smykker, prints, puder. postkort, krukker, lysestager, punge........ja, tag selv et kig ind i butikken her og se også hvilke designere I ellers kan mødes derinde.
Fra min side vil der være serigrafi trykkene, både dem med fjer og de nye med plantemotivet. Så hvis du bor i nærheden af Vesterbrogade 180, ville det være herligt at møde dig på lørdag :-D

Og spørg lige om jeg er spændt?!....Yes!

29 kommentarer:

  1. Stort tillykke med butikken og ikke mindst vildt fede ting, du skal have stående derinde ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helena! Ja det er vildt spændende. Jeg har ikke set butikken live endnu, men det ser absolut ud til at blive en drøm :-)

      Slet
  2. KÆMPE tillykke Nola, sikke en overraskelse :-) det bliver rigtig spændende at følge...
    Ha´ en skøn dag og nyd dét der sker i dit liv lige nu :-))
    Stort kram herfra OddStyle

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan tro jeg suger det hele til mig og værdsætter det højt :-)
      Kram her sydfra og også en herlig dag til dig :-)

      Slet
  3. Stort tillykke til jer og pøj pøj. Hvor jeg dog godt gad at være i København på lørdag, men da synger jeg i kor i Nordjylland :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh det gad jeg også godt at du var, det kunne være vældig hyggeligt! Rigtig god lørdag med korsang til dig :-)

      Slet
  4. Hvor er det spændende, Nola - og du kommer altså selv. Rigtig god vind med det nye projekt! Jeg vil prøve at nå en tur til København på lørdag. Nu vil jeg kigge på dit link :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Ja, jeg vil være der til åbningen (sikkert mellem 11 og 13.30....måske også længere). Det ville jo være fantastisk hvis du kom, kunne være herligt at lære dig at kende :-):-):-)

      Slet
  5. Uh det er spændende :)
    Ønsker jer pøj pøj
    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Marianne, det er meget spændende!!

      Slet
  6. WAUW!!!!! Kæmpe stort tillykke med butikken og ikke mindst alle de fede ting, du skal have udstillet og forhåbentligt solgt af. ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Catarina :-) Det bliver så spændende og jeg er selvfølgelig meget spændt på hvordan tingene bliver taget imod :-)

      Slet
  7. Stort tillykke med det - det er da bare vildt spændende :-) Hvis jeg boede i nærheden ville jeg bestemt komme og hilse på dig. Ha en rigtig god dag.
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. åhh det er da en skam at du ikke gør det Line, jeg ville mægtig gerne hilsen på dig.
      God aften til dig :-)

      Slet
  8. Rigtig god fornøjelse. Jeg holder hjemmeretreat på Samsø i denne tid, men jeg vil kigge indenfor, når jeg på et tidspunkt kommer til storstaden.

    Jeg har for øvrigt holdt en fantastisk ferie i de schweiziske bjerge fornylig. Der var præcist så smukt, som dine fotos har vist. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder dejligt at du har lyst til det :-)
      Det glæder mig at I havde en fantastisk ferie, jeg tænkte på dig et par gange for vi har jo haft det skønneste efterår, og det må have været genial i bjergene.

      Slet
    2. Ja, det var helt fantastisk, og vejret var perfekt. Klar luft, solskin og lun luft hele ferien igennem.

      Slet
  9. Hvor er det FANTASTISK Nola!!!! Kan rigtig godt forstå de gerne ville have dine print i butikken - jeg er jo vild med dem - som du ved :-) kender godt Ohdeer,og glæder mig til at følge projektet videre (og vi to snakker videre på mail med "det andet projekt" :-) :-) ) Og husk sammen med taknemmeligheden at være stolt!! Det har du rigtig god grund til. Knus til dig...

    SvarSlet
    Svar
    1. ihh tak Anne-Mette :-) Du kan tro at jeg er spændt og også nervøs for det hele. Og jo, en smule stolt er jeg da også ;-)
      vi høres ved .-)
      kram herfra :-)

      Slet
  10. ps. fint efterårstema du har lavet på bloggen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. haha jeg måtte pludselig gøre lidt :-)

      Slet
  11. KÆMPE stort tillykke - hvor er det bare flot og hvor er du bare SEJ!!! Ønsker dig så meget held og lykke og det aller aller bedste! Glæder mig til at følge med og høre mere! Knus fra Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. tak for de søde ord Louise :-) Det er det hele værd at have så gode blogvenner som følger med. Tusinde tak :-)
      Kram her sydfra :-)

      Slet
  12. Hvor ville jeg gerne med og møde dig Nola :-) desværre har jeg en anden aftale den dag som har været booket længe. Butikken skal jeg da ind og lure på en dag.... Go' aften *KNUS*

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ville have været genialt Gitte!! Men så må vi håbe på at det kunne passe en anden gang :-)
      god fornøjelse når du skal ind og kigge.
      knus herfra :-)

      Slet
  13. Det lyder spændende. Der skal jeg helt sikkert ind forbi en dag. Desværre ikke på lørdag - da er jeg ikke i nærheden.
    Men lykke til og skønt at du har fået plads :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Pernille, og ja vildt spændende og jeg er taknemmelig for at have fået chancen :-)

      Slet
  14. Ihh så spændende. Dine ting er simpelthen så fine!!! Vi skal flytte på lørdag, så det bliver vist desværre ikke muligt at komme forbi, men det må jeg helt klart gøre en anden gang.

    Håber det bliver en succes!! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Altså, tak skal du ha'! Sikken en skam, ville ellers gerne have mødt dig :-) Men en flytning er stort, held og lykke med det :-)
      Og tak for din kommentar :-)

      Slet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!