31. oktober 2013

Up in the sky

Her på det sidste er der ikke blevet så megen tid til at fotografere og lege med forskellige indstillinger. Men jeg er en af den slags kvinder som altid har mit lille kamera i håndtasken...for man ved jo aldrig! Og heldigvis, for turen hjem fra København i søndags viste sig fra sin allerbedste side! Selvom jeg efterhånden har fløjet mange gange, fascinerer det mig stadig når en stor tung maskine kan løfte sig og se fjerlet ud. Jeg bliver også altid fanget af stemningen i en lufthavn. Det er enten et goddag eller et farvel, der er mennesker som er jublende glade over gensyn eller fordi et eventyr står for, og triste mennesker der er på vej ud i det ukendte eller skal forlade noget de har kært...... og det næste stop er hele verden!
Rigtig god torsdag til dig :-)

Dette indlæg er desværre IKKE sponsoreret af SWISS ;-D

22 kommentarer:

  1. Verden ser bare så fredelig og ren ud fra luften ;-)
    Rigtig god uuuuuhyggelig torsdag til dig :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har du ret i, det er totalt "heile Welt". Også skønt for et par timer ;-D
      Det eneste uhyggelige jeg så igår var 2 små spøgelsespiger som ringede på, så det gik lige.
      God fredag :-)

      Slet
  2. Jeg tror altså ikke, at du må sidde ude på vingen under flyveturen, men never mind, det giver os et super flot billede ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. haha jeg blev faktisk selv overrasket over hvor gode de egentlig blev. :-D

      Slet
  3. Dejlige billeder - jeg priser mig lykkelig over, at du har dit kamera med overalt og deler nogle af billederne med os herude.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Madame, jeg kunne slet ikke leve uden at have det lige i nærheden :-)

      Slet
  4. Godt fanget, jeg synes altid at ruderne er så snavsede på de fly jeg er med :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan er det nemlig! Da jeg fløj op var der der skønneste solopgang, men ruden var helt ridset!! Men på hjemturen var jeg altså heldig :-)

      Slet
  5. Jeg holder også meget af billederne fra luften og har altid min Iphone klar :-) Ligesom billederne under vand også er rigtig fascinerende :-) Rigtig dejlig Halloween aften, her har det banket livlig på, af børn som gerne vil have slik :o) Min mand er altid så sød til at give en skilling... Kram OddStyle

    SvarSlet
    Svar
    1. Undervandsbilleder er så ikke lige mig....joh hvis det er andre som tager dem ;-)
      Her var kun et par små piger, så aftenen var rolig :-)
      Dejlig weekend til dig :-)
      Kram herfra

      Slet
  6. Jeg elsker også at flyve, det er helt specielle følelser, der kommer op i en.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det nemlig, tror aldrig at jeg bliver træt af det :-)

      Slet
  7. Hvilket kamera har du Lola ??

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har et Canon PowerShot S100, det er genialt :-)

      Slet
  8. Wau !
    Jeg synes altid der er noget nærmest magisk over sådan et billede som det øverste - det er drømmende synes jeg.

    Dejlig torsdag aften til dig også, selvom den vist snart er slut.

    KH Maria.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det syntes jeg også der er, verden er ligesom en anden for et stykke tid :-) Heller ikke dårligt ;-D
      Jeg hørte et interview med en politiker her for nylig, han fortalte at mange af de vigtige beslutninger traf han under sine flyveture, hvilket jeg godt kunne forestille mig.
      God fredag til dig og din herlige familie :-)

      Slet
  9. Det er som om billederne ikke omhandler denne verden - der ser så pænt ud på vores jord - ude fra ;0)
    Rigtig smukke dejlige billeder .

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja en helt anden del af verden som vi ikke tænker så meget over :-)
      Dejlig weekend til dig :-)

      Slet
  10. Tak for dejlige billeder. Det er altid en fornøjelse med dine dejlige beretninger omkring dine billeder.
    Jeg havde lidt lignende fornemmelser i lufthavnen/ i luften, på min lidt forlængede weekend hos yngste.
    Desværre mangler jeg et lommekamera der ikke er mobil, må ønske mig et ;-)
    Ønsker dig en dejlig weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lidt Karin :-) Ja det lød til du havde en herlig tur over østpå :-)
      Så har du da noget at skrive på ønskesedlen!
      God fredag til dig :-)

      Slet
  11. Som altid nogle skønne, skønne billeder Nola. Særligt er jeg vild med det øverste. Den der helt særlige og klare blå til en smule hvidt og en klat rød...det er da SMUKT!
    Ønsker dig en smuk weekend med sol på. Kh. Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det nemlig - man kommer helt til at sætte gang i drømmene :-)
      Dejlig weekend til dig også Anette :-)

      Slet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!