25. november 2013

Adventskalender - 1. advent


Så er julen skudt ind her på bloggen! Dejligt!
Da min søde serigrafi-, krea- og ideveninde Camilla fra bloggen My:minmy for nogen tid foreslog at vi kunne lave en fælles adventskalender på vores blogge, var jeg straks med på ideen. Juletiden skal også, eller især, bruges til at forkæle hinanden i. Og det er det vi gerne vil gøre i de følgende 4 adventssøndage :-)
Ideen er at vi hver sætter 2 advents-giveaway's igang. Den første starter her hos mig og bliver udtrukket den 1. advent. Derefter starter der en hos Camilla som bliver udtrukket hos hende 2. advent osv..... håber I vil være med på ideen...for enhver kan da bruge lidt forkælelse.

Så, let's go!!
1. advents giveaway er et af mine plexiglas hængelys.
Reglerne er meget simple, du skal såmænd bare lægge en kommentar og straks er du med!
... og selvfølgelig huske at efterlade din emailadresse.

Held og lykke og rigtig god start på julemåneden!

70 kommentarer:

  1. Sikke da en fin ide - kan kun håbe at julens held er med mig :)

    SvarSlet
  2. Tak, jeg vil gerne være med :)
    Conny (@) familienfisker.dk

    SvarSlet
  3. Jeg vil rigtig gerne være med. Sikke hyggekigt

    Knus Marlene

    SvarSlet
  4. Jeg vil så gerne være med, jeg er helt vild med den lysestage, håber at jeg vinder :)

    SvarSlet
  5. Nej hvor lækkert...den vil jeg gerne være med på :-)

    SvarSlet
  6. Jeg vil da også gerne være med selvom jeg har en lysestage - kan nemlig sagtens bruge en mere ;0)
    Varme hilsner Marianne

    Loegeskov@gmail.com

    SvarSlet
  7. Jeg er bare helt vild med dine lystestager og har været det siden første gang jeg så dem på instagram ☺️ Jeg ville dog have den hængende året rundt :)

    Louiseoest@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Den ville jeg bare super gerne vinde.
    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  9. Wow, jeg er vild med den!! Fin fin blog :)
    Kh. Cecilie
    clkorsgaard@gmail.com
    ceciliekorsgaard.dk

    SvarSlet
  10. Hvilken enkel og smuk give away. Den vil få det rigtig godt hjemme hos mig. Kh. Jane. janeogper@gmail.com

    SvarSlet
  11. Har beundret billeder af denne fine og enkle hængelysholder og den vil pynte så fint i mit hjem :) kh Karina
    Karinaand@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg vil også gerne være med:-) sofieaamann@yahoo.dk

    SvarSlet
  13. Det hængelys er SÅ flot ..... og enkelt.
    Jeg vil gerne deltage i lodtrækningen.
    Mvh
    Sine/Vejle
    seg@c.dk

    SvarSlet
  14. Jeg vil meget gerne være med!

    Mvh Gro

    grobird@hotmail.com

    SvarSlet
  15. deltager og x finger
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  16. Super flot og enkel :) jeg vil gerne deltage....

    maja3012 (a) hotmail (.) com

    SvarSlet
  17. Det lyder vel nok spændende, Nola :-)
    huskebloggen@gmail.com

    SvarSlet
  18. Super flot.
    lki@lobe.dk

    SvarSlet
  19. Nøj, det er en fin ide:-) Og jeg kunne sagtens se den fine stage hænge her hos mig!
    Kh Pernille

    SvarSlet
  20. Dejlig idé og en smuk stage... Den må gerne hænge hos mig :)

    linejuulelley@gmail.com

    SvarSlet
  21. Sikke en fin måde at have lys på ;-)
    Juliejensen73@icloud.com

    SvarSlet
  22. Uha den er så fin- smider en kommentar med det samme :)
    Hilsen Mathilde
    Missengustav@gmail.com

    SvarSlet
  23. Synes simpelthen det design er så fint og elsker at have lys hængende i vinduerme. Giver et mere drømmende og eventyrligt udtryk.

    Som du nok kan gætte håber jeg at jeg vinder :)

    SvarSlet
  24. Flot giveaway! Den er jo super enkel, og yderst sofistikeret :)
    Jeg vil meget gerne deltage!

    Hilsen Patricia
    pbelsoe@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Den er jeg også med på. Så flot en give it away ♥♡

    karin.abildhauge@live.dk

    SvarSlet
  26. Jeg har vist før sagt, den er smuk. Og den er ikke mindre smuk med tiden..

    SvarSlet
  27. Virkelig smuk og enkel, den må rigtig gerne finde hjem i mit vindue:-)
    Ha en god dag, knus Tina

    SvarSlet
  28. Ihhh, de er så fine... Sådan en vil jeg gerne vinde!!!
    lisbeth@handmadebylisbeth.dk

    SvarSlet
  29. Altså Nola....det kan jeg ikke lade være med at deltage i,de er SÅ smukke dine lys:) Tak for muligheden.
    elfepigen@gmail.com

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  30. Jeg vil da helt vildt gerne være med Nola :-) :-) Rigtig fin stage.... (og sikke fint du har pyntet til jul på bloggen - med dit fine is-krystal"tryk")
    mail: vestergaardlarsen@gmail.com

    SvarSlet
  31. Ihh hvor er den fin. Den vil jeg da enormt gerne vinde

    ch.ha.81@gmail.com

    SvarSlet
  32. Sikke en lækkerhed.. Smuk, enkel og top lækker - og jeg ved liiiige hvor den skal hænge, hvis heldet er med mig XXX

    SvarSlet
  33. Hold nu op en skønhed :) Jeg krydser alt hvad jeg har fra nu af og indtil 1. søndag i advent :) XXXXXX
    Kh Lena

    SvarSlet
  34. Uh uh uh - bare det er mig der vinder :-)
    ggrabbert@gmail.com

    SvarSlet
  35. Hvor er den fin.. Den ville jeg gerne have hængende..

    SvarSlet
  36. Hvor fint, lige noget for mig.

    SvarSlet
  37. den vil jeg meget gerne vinde :)

    maibritt // maibrittj_@hotmail.com

    SvarSlet
  38. Jeg vil gerne være med :)
    FreyaLaursen@gmail.com

    SvarSlet
  39. Hvor er den fiiiin! Choose me. :)

    - Line
    viploh@msn.com

    SvarSlet
  40. den vil helt sikkert pynte i mit vindue
    g59n@hotmail.com

    SvarSlet
  41. Fiiiin stage! Jeg vil rigtig gerne være med:)
    Annepoerksen(a)gmail.com

    SvarSlet
  42. Den er bare så pisse pæn! Og endnu pænere live :) jeg er selvfølgelig med ;) klem Pernille pescno@gmail.com

    SvarSlet
  43. Jeg vil da gerne være med :)) trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  44. Hvor er den fin :)
    jeg er helt klart med, og krydser finger.

    Glædelig jul :D
    s.rasmussen@libero.it

    SvarSlet
  45. Nøj en fin stage - jeg er med. Kh Trine (Trinestevn@yahoo.dk)

    SvarSlet
  46. FIn og enkel!- jeg er med:-)

    SvarSlet
  47. Uh den vil helt sikkert hjælpe til med at få julefreden til at sænke sig over mit lille hjem.
    Mange hilsner fra Lone (loneromby@hotmail.com)

    SvarSlet
  48. Hvor er den flot!
    Signe_n_a@hotmail.com

    SvarSlet
  49. Uh den ville være så fin i vores stue :) mvh Kristina myhouseins@gmail.com - tænk at det allerede er adventstid! :D

    SvarSlet
  50. Herlig forkælelse :-)
    tkla@oddstyle.dk

    SvarSlet
  51. Sikke en fin giveaway, kunne være så lækkert at have den i hjemmet! :)

    byceciliang@live.dk

    SvarSlet
  52. Skøn giveaway
    Knus Emma Holm
    emmakholm@hotmail.com

    SvarSlet
  53. Den kunne være så fin på mit værelse. :)

    Knus Christina
    christinabstoldt@gmail.com

    SvarSlet
  54. det er så hyggeligt med alle giveaway´s nu om julen

    Knus Pernille Gullfoss
    Pernillesg@gmail.com

    SvarSlet
  55. Den er godt nok smuk! Den ville hænge rigtigt flot i min lille hyggekrog på mit værelse :-)

    Dejlig blog!

    /Heidi Christensen
    heidi1608(a)hotmail.com

    SvarSlet
  56. Vil elske at hænge denne lysestage op og lade lyset skinne... jeg krydser fingre for at den bliver min :o)
    unikarina (a) unikarina (.) dk

    SvarSlet
  57. Wow! den er flot :-)
    Knus Maria // mariamoeller@live.dk

    SvarSlet
  58. Jeg deltager, og følger straks begge blogge ;)

    Maria Elmelund
    mariaelmelund@gmail.com

    SvarSlet
  59. wow den er fin! :-)

    Jeg prøver lykken :-)!

    SvarSlet
  60. Hvor er den smuk, den vil bringe lys og glæde i vores lille hjem på landet...
    Line@uhrefriskole.dk

    SvarSlet
  61. Jaaaa, den er så smuk Nola, den ville passe perfekt ind herhjemme. Mange hilsner Mette prahamette@gmail.com

    SvarSlet
  62. Hvor er den bare smuk, fin og enkel - lige hvad jeg har behov for som modvægt til alt det andet jule-krims-krams der hænger i vores alt for lille lejlighed. Mvh Pernille pbdk@hotmail.com

    SvarSlet
  63. Jeg er med! Den er rigtig fin :O)

    Mia Ekholm
    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  64. Den jule-lyse-stage må gerne hænge hjemme hos mig

    SvarSlet
  65. Wauv. Så fin.
    Kh Mia
    Aimlovelive@gmail.com

    SvarSlet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!