7. november 2013

En lille belønning

Bilen har været på værksted de sidste par dage og jeg skulle hente den idag efter arbejdet. Det var jeg lidt træt af, for det er en køretur på 40 km og alt efter hvordan trafikken glider og om der er kø, kan det godt trække ud. Men på hjemvejen fik jeg sandelig belønningen! Der blev serveret den skønneste solnedgang og alperne stod flot i silhuet. Sjældent har jeg set himlen brænde så dybt og rødt - ihverttilfælde var jeg pludselig hjemme og en lille naturoplevelse rigere.

Dejlig aften og en god fredag i morgen :-)

31 kommentarer:

  1. Hold da op sikken en skøn himmel du lige har fanget med kameraet.
    God fredag til dig også ;O)

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. ja det var en vild stemning som lige reddede dagen ;-)
      Håber din fredag bliver fin :-)

      Slet
  2. Svar
    1. En herlig hjemtur, Mai-Britt :-)

      Slet
    2. hov, hvad er der sket, jeg kan ikke komme direkte ind på din blog?!

      Slet
  3. Det er jo lige før, at man fristes til at sige, der var en mening med køreturen ;o)
    Smukt billede og dejlig belønning.
    Snarlig god weekend til dig. Kh. Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, det kunne godt føles sådan Anette :-) En dejlig belønning :-)
      Også en herlig weekend til dig :-)

      Slet
  4. Hvor er det skønt at man kan glædes så meget over naturen er tiden næsten står stille - godt du skulle ud på den tur i dag ;0))
    Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. set i bakspejlet, nød jeg det også meget :-)

      Slet
  5. NØJ sikken himmel. Jeg elsker når man får den slags gaver.

    SvarSlet
    Svar
    1. også jeg, og som du siger...det er gaver!

      Slet
  6. Wauw både til himmelen og til at I er blevet en del af Bolli's billede! Er også altid imponeret når sådan en flyvemaskine letter! Og smukke billeder fra luften. Jeg kommer altid til at sidde ved sådan nogen snavsede og ridsede vinduer ;-) Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, det er hverdagens små glæder, som gør det det hele værd :-)
      Dejlig weekend til dig.
      knus

      Slet
  7. Wauv er smuk aftensol, det er da ikke andet end smukt

    SvarSlet
    Svar
    1. meget! og herlige farver som ændrede sig hele tiden.

      Slet
  8. En fantastisk himmel! Gir litt ekstra energi å oppleve denne ; )

    Ønsker deg ei god helg Nola!

    SvarSlet
    Svar
    1. du har ret, det gav lige et energiskub :-)
      god weekend til dig også :-)

      Slet
  9. Ja, det var da en super smuk himmel. Ha' en dejlig fredag og god weekend. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, håber også din bliver som du allerhelt vil have det :-)

      Slet
  10. Med den himmel/hjemtur kan du hurtigt glemme tiden.
    Ønsker dig en vidunderlig weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, madlavningen bagefter foregik i en dejlig rus ;-)
      Tak og meget i lige måde Karin :-)

      Slet
  11. Jeg fik den smukkeste solopgang på vej til skolebænken i går og fuglene som fløj rundt i kæmpe flokke, det er lige til at blive jublende lykkelig af indeni :-) Det er belønning i sig selv :-) Smukt billede Nola...

    Rigtig dejlig weekend - kram OddStyle

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er dejligt at vi husker og forstår at tage, nyde og værdsætte de øjeblikke vi bliver givet :-)
      kram herfra :-)

      Slet
  12. Hvor er det dog smukt! Jeg samler også på den slags oplevelser :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Herligt at posen bliver mere og mere fyldt op :-)

      Slet
  13. Wauw, virkelig smukt! Ønsker dig en rigtig dejlig uge :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en herlig stemning! Også en skøn uge til dig :-)

      Slet
  14. Fantastisk himmel. Den kan få en til at glemme alt det negative omkring en.
    Håber din weekend har været fantastisk.
    God arbejdslyst og velkommen til en ny uge/46

    SvarSlet
    Svar
    1. Herligt med den slags pludselige gaver, det er bare med at nyde dem når de er der :-)
      Weekenden gik hurtigere end jeg havde lyst til, men sådan er det jo for det meste ;-)
      God uge til dig også :-)

      Slet
  15. WOW vad vackert:) din blogg är verkligen mysig.

    Kolla gärna länken ovan jag sänt dig....Hur man kan få den lantliga romantiska stilen hemma:)

    Ha en härlig helg:)

    LOVE Maria at inredningsvis - En inredningsblogg för alla

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Maria, jeg kigger forbi :-)

      Slet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!