19. november 2013

Et snefnug


Når jeg nu har lært at trykke serigrafi og er fuldstændig betaget af det, ligger det jo lige for at julekortene i år også bliver selvtrykte. Så jeg lavede et nyt motiv...et snefnug, en iskrystal eller en stjerne?!...og fik det belyst på en ramme. Det allerførste tryk med et nyt motiv er altid meeeeget spændende! Men jeg er godt tilfreds og glæder mig til at skulle lave familiens julekort i år - et unikat til hver.
Og så blev der lige til en lille før-julegave til veninden, i form af en mulepose :-)
God uge derude!

30 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte! Der laves de flotteste tryk rundt omkring. Får helt lyst til også at prøve det...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lisbeth. Det kan jeg kun anbefale hvis du har mulighed for det. Men pas på, der er fare for at blive lidt afhængig ;-)

      Slet
  2. Hvor ser det flot ud Nola. Både på kortene og på tasken.
    Smukt, lækkert og dejligt enkelt!
    Jeg er sikker på, at både kort og taske vil gøre lykke hos modtagerne.
    Ønsker dig en dejlig uge. Kh. Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan også godt selv lide det helt enkle, selvom december er måneden hvor der bliver tilladt lidt mere kitsch ;-) Er også lidt spændt på reaktionerne ;-)
      Dejlig uge til dig også Anette :-)

      Slet
  3. Sikke der lyses smukt op med de fnug.

    SvarSlet
    Svar
    1. trykt med kobber eller guld på mørkt papir viser de sig faktisk ret flot :-)

      Slet
  4. Hvor er det fint, må man spørge til hvor du har lavet rammer?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har 2 steder - enten belyser jeg dem selv i et atelier her i Zürich eller jeg bestiller dem færdige i Kbh.

      Slet
  5. Nyder at få hjemmelavede julekort. Har dog ikke selv været så flittig de senere år.

    Muleposen er lækker, god værtindegave, og et ønske her hos mig ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør jeg også. Men har desværre også set med årene at det ikke er alle som værdsætter eller forstår det hjemmelavede. Så mine modtagere er lidt udsøgte ;-)
      Håber også at posen falder i god jord :-) Den er nemlig rigtig lækker, for det er en dejlig tyk kvalitet! Så må vi jo håbe at julemanden læser med ;-)

      Slet
  6. Hvor er det smukt! Fin idé også at lave julekort med det dejlige motiv :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Det var ligesom meningen med at få rammen lavet, bagefter kommer den nok til at stå til næste år ;-)

      Slet
  7. De hjemmelavede julegaver er virkelig de allerbedste :-) og fint ser det ud Nola, en herlig idé med et helt unikt julekort til dem du holder af, mange er gået over til elektroniske julekort og jeg synes faktisk det er trist, dem der kommer med posten er lidt mere julet :-) Ha´ en fin onsdag!

    Kram fra OddStyle

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan klart også bedst lide de hjemmelavede, dem som kommer fra hjertet. Men der er også lige tidsfaktoren og regne med ;-)
      Fin fredag til dig. Kram herfra .-)

      Slet
  8. Det er et virkelig fint mønster, Nola:-) Og jeg er vild med den måde, som stjernens 'fingre' næsten fletter sig ind i hinanden, når du trykker flere sammen:-)
    Kh Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Pernille :-) Jeg kan også vældig godt lide det filigrane.
      God fredag til dig :-)

      Slet
  9. Hvor ER det et smukt tryk Nola!! Sikke en lykke at få sådan et fint julekort - og muleposen er jeg osse ret vild med!! Er sikker på din veninde bliver rigtig glad for den :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg hun gør Anne-Mette :-) Glæder mig at du kan lide det. Jeg har ikke glemt din mail..... den rykker bare længere og længere nedad! Skriver snart :-)

      Slet
  10. Hvor er det fint - både kort og mulepose...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, det er også vældig sjovt at lege med!

      Slet
  11. Hvor er de bare flotte - dejligt at kunne lave noget unikt og at de mennesker der modtager dem værtsætter dem. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg de gør Catarina :-) Ja, det er dejligt at kunne lave noget specielt til dem man holder af og værdsætter :-)

      Slet
  12. De er bare så smukke! Det er jo ren Nola stil det der - Jamen det blir da en ren fryd for dine kære at modtage så smukt et håndgjort julekort, som du kan Nola:-)
    Håber du går en rigtig dejlig weekend i møde:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. det har du nok ret i ;-) Stilen passer vist godt nok hihi. Det er altid dejligt at kunne sende noget personligt, og jeg glæder mig :-)
      Håber det bliver en stille weekend, det kunne jeg godt trænge til. Ogsa en dejlig weekend til dig .-)

      Slet
  13. Smukt! Vild med motivet - det ser hamrende godt ud, Nola :) Rigtig god weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. tusinde tak skal du ha' Heidi :-) Det varmer helt! Dejlig weekend til dig også :-)

      Slet
  14. Hvor er de flotte Nola. Skal de også en tur i Markant butikken? Eller er det julgaver til din heldige familie og venner

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sine :-) Der ligger et par i Markant, og skulle der blive behov for flere, laver jeg det selvfølgelig meget gerne. Ellers belemrer jeg bare familie og venner med dem ;-)

      Slet
  15. Smukke stjerner/snefnug/iskrystaller ;) Og de egner sig vel nok godt til både muleposer og julekort. Faktisk også til andre slags kort, synes jeg, da farverne ikke skriger af jul.
    God weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din søde kommenater :-) glæder mig at du kan lide dem :-)
      God weekend til dig også :-)

      Slet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!