9. december 2013

3. advents give away

Hos myminmy blev den heldige 2. advents vinder fundet i går. Hjertelig tillykke!

Så her skydes give away'en for den 3. advent igang.........
det er et af de nye serigrafitryk i sarte blå og grønne farver og størrelsen er A4.
Reglerne er de samme; læg en kommentar og kryds fingre for at du vinder ;-)
Og vinderen trækkes selvfølgelig søndag d. 3. advent.

Tiden suser afsted her i december, og jeg mangler stadig lige så megen forberedelse, gavekøb, julekort skrivning og småkagebagning....som jeg plejer på denne dag. Vi har nemlig lige en 18 års fødselsdag som skal fejres herhjemme idag, og først derefter kan jeg hengive mig til rigtig julestemning og de sidste planlægninger.

En super dejlig vinterdag ønskes I :-)

49 kommentarer:

  1. Lad mig være den første til at lægge et lod ind på det dejlige billede. Det vil se meget fint ud i mit køkken.

    SvarSlet
  2. Dette smukke print må gerne hænge hjemme hos mig :o)

    SvarSlet
  3. Uha det er lækkert - jeg vil så gerne vinde ❤️

    SvarSlet
  4. De er så fine dine tryk - vil gerne være den heldige, der vinder et fint tryk. Der kan pynte fint.

    SvarSlet
  5. jeg er vild med dine print's ... og denne er liiiige i 'mine' yndlingsfarver :)
    håber selvfølgelig jeg er den heldige ...
    go fødselsdag hos jer i dag
    kh

    SvarSlet
  6. Det er så fint et print. 😍 Det vil jeg så gerne vinde...

    SvarSlet
  7. Jeg er så vild med dine tryk, så håber på at vinde en julegave til mig selv.

    SvarSlet
  8. Det er godt nok smukt :) Det vil passe perfekt i mit soveværelse :)

    SvarSlet
  9. Det ville passe perfekt her hos mig, så jeg krydser fingre :-)

    SvarSlet
  10. Åhh det tryk vil jeg gerne eje, så jeg vil gerne være med.

    Mona

    SvarSlet
  11. STORT tillykke med fødselaren. !8 er noget særligt :-) (vi har osse en når vi paserer nytåret) Jeg krydser fingre endnu engang (TÆNK at jeg glemte det hos MyminMy - liiiidt for mange juletanker er jeg bange for)

    SvarSlet
  12. Total yndlings farver... det vil passe perfekt herhjemme.
    Mvh Rikke

    SvarSlet
  13. Virkelig smukke farver og flot motiv.
    Jeg krydser fingre for, at det bliver min væg det skal pryde.

    SvarSlet
  14. Uhhh hvor er det fint, og hvor ville jeg gerne hænge det op i mit nymalede soveværelse. Ja jeg har faktisk næsten allerede hængt det op inde i hovedet, og det ser RIGTIG godt ud på den mørke væg i en birketræs ramme :-.) XXX

    SvarSlet
  15. Det vil jeg gerne eje! :O)

    Bedste julehilsner Lene, lene_bech@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Virkelig fin give away! Jeg krydser fingre og tæer!

    SvarSlet
  17. Smuk give-away.. Endnu engang :)
    Mette@mettefoged.dk

    SvarSlet
  18. Jeg krydser fingere
    Hilsen Mathilde
    Missengustav@gmail.com

    SvarSlet
  19. Smukt og enkelt.
    Jacobsen.betty@gmail.com

    SvarSlet
  20. Weee gad jeg gerne til den kommende lejlighed :D
    sijo91@outlook.com

    SvarSlet
  21. Superflot, vil passe så godt ind i mit nye kontor.
    lki@lobe.dk

    SvarSlet
  22. håber :)
    sandravarn(a)gmail.com

    SvarSlet
  23. Fin giveaway - Ville da passe ind i de fleste hjem. Og dermed også mit! Deltager gerne :)
    Glædelig jul!

    Mail: chinavianliving@gmail.com

    SvarSlet
  24. Wauw wauw wauw, det billede er jeg da godt nok lige ret vild med..
    Krydser alt, hvad krydses kan.. :-)

    Super dejlig vinterdag ønskes retur - og glædelig december (og jul! ;-) )

    SvarSlet
  25. Jeg x'er fingre. Super smukt billede... som klart ville pynte i mit soveværelse ;-D

    SvarSlet
  26. Jeg x fingre igen igen ;-) - Billedet vil passe fantastisk ind flere steder hos mig, Billedet vil komme på bloggen, hvis jeg er den heldige.
    karin.abildhauge@live,dk

    SvarSlet
  27. Så går jeg bare i gang med t krydse fingre:-) Så smukt billede! Kh Trine (Trinestevn (a) yahoo . dk)

    SvarSlet
  28. Hvor er det smukt :)

    //Maja
    maja3012 (a) hotmail (.) com

    SvarSlet
  29. Hvor er det bare fint og så skønne farver :)

    SvarSlet
  30. Skønne farver! Det må meget gerne hænge hjemme hos mig :)

    SvarSlet
  31. Det ville jeg gerne vinde! Så fint!

    Mvh Gro

    grobird@hotmail.com

    SvarSlet
  32. Smukt - jeg er med:-)

    Akselsmor@gmail.com

    SvarSlet
  33. Jeg er med :)
    stine0610@gmail.com

    SvarSlet
  34. det vil jeg gerne have hængende herhjemme :)

    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  35. Den er virkelig smuk. Den ville klæde min stue :-)

    tine-c@hotmail.com

    SvarSlet
  36. Superflot print, krydser fingre ;-)

    SvarSlet
  37. Jeg er med og krydser fingre! :-)

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  38. Ein bisschen Nola für meine Stube wäre schön=)!
    Liebste Grüsse
    Melanie

    SvarSlet
  39. Jeg krydser fingre.
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  40. Krydser alt hvad krydses kan ! 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  41. Håber jeg vinder! :)

    maidong12@hotmail.com

    SvarSlet
  42. Håber den heldigste vinder. (c:

    SvarSlet
  43. Den er jeg med på...ville supplere den anden perfekt hihi

    SvarSlet
  44. Jeg vil gerne deltagr. Hilsen mamalotten@gmail.com

    SvarSlet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!