2. december 2013

Det tog tid...

... men nu er min lille webshop endelig online. Den indholder de ting som I har kunnet følge med i og som jeg løbende har vist her på bloggen. Serigrafitrykkene er alle unikater, og puderne ligeså. Printene og hængelyset findes i et vist antal....og så må vi tage den derfra :-)
Det er dejligt endeligt at have fået taget billeder af det hele og få det præsenteret et samlet sted..... en spændende ny lille verden....så tag godt imod siden og tag et kig ind på www.antrazit.com  :-)

28 kommentarer:

  1. Aij hvor spændende. Kigger ind med det samme.

    SvarSlet
  2. Hvor er der fint - har lige bestilt et af dine fine pudebetræk :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Aii tak skal du ha'!! Hørte godt den ploppede ind igår aftes. :-)

      Slet
  3. GRATULERER med webshop NOLA! Mye flott å se derinne : )
    Lykke til!
    Klem til deg

    SvarSlet
    Svar
    1. tusinde tak Anita.
      Kram herfra også :-)

      Slet
  4. Tillykke - det er skønne ting, du har i din butik!

    SvarSlet
  5. Hjertelig tillykke med din butik, du har så skønne og smukke ting i den :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lene, ja det er lidt spændene og dejligt at få gjort noget man har villet i lang tid :-)

      Slet
  6. Fedt Nola! Tillykke med den.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var inde og hente lidt inspiration og sammenligne med din. Så tak for kigget Sine :-)

      Slet
  7. Tillykke med shoppen, det ser rigtig godt ud ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha' Annemette :-)

      Slet
  8. Den er super flot din shop, fantastisk arbejde! Og det vil være svært ikke at finde en julegave/ ønske derinde - Er stadigt super forelsket i dine diamanter, så nu er den skrevet på ønskesedlen, sammen med link:-) Ha en super smuk aften kære Nola

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er faktisk ret nemt at lave, da artiklerne bare sættes ind i en skabelon ;-) Skønt du kan lide udvalget, det glæder mig :-*
      Herlig decemberdag til dig :-)

      Slet
  9. Hvor dejligt du nu har fået gang i "biksen" - Stort tillykke ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Karin :-) ja, det holdt lidt lang tid........ men nu er den der :-)
      Dejlig dag til dig :-)

      Slet
  10. Svar
    1. PS: Hvordan har du fået .tictail.com til IKKE at blive vist? Det er måske et tilkøb, jeg bare ikke har fundet?

      Slet
    2. Tak, det er lidt sjovt og spændende at have sin egen side :-)

      Slet
    3. Nej, det er ikke et tilkøb. Jeg har bare købt mit domænenavn og så linket det hen til tictail.com siden ;-)

      Slet
  11. Tillykke med din fine shop Nola, jeg er helt ekset med diamantlysestagen!! Den er hermed på min ønskeseddel!

    SvarSlet
    Svar
    1. hvor er du sød! Håber at julemanden har hørt dit ønske ;-)

      Slet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!