23. december 2013

Glædelig jul og godt nytår

Jeg ønsker jer alle en rigtig glædelig jul og et forrygende nytår.

Håber der bliver tid til at nyde og slappe af, og til at samle kræfter til et nyt år.
Et år uden problemer og sorger,
og med så megen glæde, som I har behov for, for at være lykkelige i 365 dage. 

Her er træet pyntet og risengrøden lavet, og jeg tror at der er styr på det meste. Vi glæder os alle til hygge, god mad og selvfølgelig lidt gaver ;-) Mellem jul og nytår tager vi nogle dag på ski og håber at vejret er med os. I den tid indlægger jeg en lille blogpause, og vender frisk og frejdig tilbage i det nye år!
Hjertelig tak for alle kommentarer, bekendtskaber og billeder i årets løb, det har været drøn hyggeligt de hele:-)

Kram Nola

12 kommentarer:

  1. Glædelig jul til dig og din familie, det lyder lækkert med skitur, her drømmer jeg om bare et lille drys sne :-)

    SvarSlet
  2. Glædelig jul og rigtig godt nytår! Sikke et fint juletræ du har lavet :-)

    SvarSlet
  3. Glædelig jul til dig/jer.

    Her sker der kun noget juleaften. Ellers står det på afslapning, skal arbejde fredag og mandag.

    SvarSlet
  4. Lyder til det bliver en dejlig jul. Glædelig Jul til dig og familien♥

    SvarSlet
  5. Tak og rigtig mege i lige måde Nola. :-)
    Og sikke et flot stkke grafik du forkæler os med. Ha' nogle dejlige juledage. Knus ♥

    SvarSlet
  6. Det lyder rigtig god Nola. Håber at du har haft en rigtig god jul!

    SvarSlet
  7. Tak lige måde Nola, glæder mig til at følge med i 2014

    Mona

    SvarSlet
  8. Tusinde tak og i lige måde. Dejligt at stifte "bekendtskab" med dine cirkler. (c; Godt Nytår!

    SvarSlet
  9. Tusind tak og i lige måde til dig og dine, Nola. Glædeligt og inspirerende blogår 2014. :-)

    SvarSlet
  10. Rigtig godt nytår Nola :-)
    Håber du har nydt julen.
    Kram fra OddStyle

    SvarSlet
  11. Sygdom holdt mig helt ude af blogverdenen - så jeg nåee jo slet ikke at ønske god jul.... Synes det lød virkelig skønt med skiture imellem jul og nytår (så er i ihvertfald ikke på besøg i DK :-) ) Kære Nola, jeg håber du og din familie er kommet godt og sikkert ind i det nye år!! Glæder mig til vi blogges ved i dette nye år. Knus AM

    SvarSlet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!