22. december 2013

Julepost

Sidste uge var jeg bare så heldig. Da jeg kom sent hjem efter en travl dag lå der et dejligt julebrev og en pose med Mettes skønne grafiske juletræer, som jeg har beundret meget på IG :-) Det gav megen varme på en træt aften.....og tænk jeg kender slet ikke Mette...men det er en skøn, varm og herlig cyberverden.
Og tænk jer, dagen efter kom jeg hjem til endnu en herlig pakke. Jeg blev helt lettet da jeg så at den fine pakke godt måtte åbnes før jul ;-) Anette fra bloggen Happymade havde sendt de fineste juleophæng i kobber, meget filigrane og flotte. Jeg er imponeret....forøvrigt laver hun nogle af de flotteste kort som jeg kender :-)

Tusinde tak til jeg begge, tingene hygger gevaldigt her i vores hjem :-) Rigtig god 4. advent!

8 kommentarer:

  1. Det var da nogle skønne overraskelser at komme hjem til, utroligt hvad blogland kan give af nye kontakter og et andet nærvær, end de venner man ellers har "fysisk" i sit liv. Rigtig glædelig jul Nola, håber du/I nyder denne skønne tid og lidt snyd er det altså, hvis I har sne hos jer? Stort julekram fra OddStyle

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er virkelig utroligt hvilke bekendtskaber der er blevet opbygget. Herligt.
      Her er sneen forsvundet igen, og vi har 10 grader. Men de lover sne på torsdag, så vi håber :-)
      Også en rigtig glædelig jul til dig og dine.
      kram Nola

      Slet
  2. Dejligt med forkælelse. Og så et par dage før

    SvarSlet
    Svar
    1. Altid skønt med en sød overraskelse :-)

      Slet
  3. Det var da en dejlig overraskelse der lå i postkassen.

    SvarSlet
    Svar
    1. ja herligt,det varmer utroligt meget :-)

      Slet
  4. Jeg er glad for, de nåede frem Nola. Og glad for, at du synes om dem.
    Jeg er jo stadig dybt taknemmelig for det flotte print, jeg modtog fra dig i sommer. Nyder at kigge på det i sin ramme. Og 1000 TAK for dine søde ord.
    Ønsker dig et skønt, spændende og inspirerende 2014. Jeg kan læse på nogle af dine nye indlæg, at der sker en masse spændende. Det glæder jeg mig til at følge.
    Kærlige hilsner, Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Et par af dem endte endda med at hænge på juletræet! De er så flotte, jeg elsker det filigrane blandet med enkeltheden :-)
      Håber også at dit 2014 bliver fuldt af alt det du allermest ønsker dig :-)
      Kh Nola

      Slet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!