13. januar 2014

1 år !!

For præcist 1 år siden gik mit første indlæg online og bloggen kan i dag fejre fødselsdag! Hurra :-)

Min tanke var fra starten af at bruge stedet her som mit lille legested; til at vise de billeder jeg så gerne tager både i hverdage og på ferie, og som ellers bare tit bliver gemt og glemt på computeren. Samt samtidig at lege online med mine grafiske ideer og farver, hvilke i årevis bare har samlet sig i en ordner på computeren, uden stort mod til hvad de egentlig kunne anvendes til!
Fra starten vidste jeg også at der her ingen lange tekster ville blive at finde, ingen dybdegående filosofiske tanker eller brændende politiske temaer........ nej, simpelthen bare en lille oase for øjet og drømmene.
Hvad der er sket i løbet af det år har overvældet mig fuldstændig! Jeg har lært en masse herlige mennesker at kende. Ukendte som bliver til cybervenner fordi man kan mærke at kemien passer. Søde kommentarer. Spændende, sjove og interessante indlæg hos jer. Og mennesker som har givet mig fantastiske chancer! Så det er vist passende at sige TUSINDE TAK for hvert et kig, hver en kommentar og dét at I alle er derude :-)

49 kommentarer:

  1. TILLYKKE med fødselsdagen :) Glæder mig til at følge med mange år endnu :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha' Tina :-) Ja, det bliver spændende at se hvilken vej den udvikler sig i.

      Slet
  2. Tillykke med det første år 😊

    SvarSlet
  3. Svar
    1. idag er det føøøøøødselsda' ;-)

      Slet
  4. Tillykke med det Nola. Det er vildt så meget bloggen giver igen. Det er skønt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sine. Ja, ikke engang i min vildeste fantasi havde jeg troet det :-)

      Slet
  5. Stort og glædeligt til lykke. Ja, det giver meget at være blogger og at følge med hos andre med samme lyst og trang til at dele.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hjertelig tak :-) Det gør det nemlig! Selvom tiden for øjeblikket ikke tillader så megen bloglæsning hos jer andre som jeg gerne ville. Men er sikker på det kommer igen :-)

      Slet
  6. Tillykke med dit første år...det er en fornøjelse at følge dig både her og på IG Go' aften *KNUS*

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød, tak skal du ha' :-) og i lige måde! Sjovt hvor man "lærer hinanden at kende" med tiden ;-) knus herfra

      Slet
  7. Tillykke med det første år Nola, glæder mig til at se hvad 2014 bringer her på bloggen.

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Mona. Det kan du tro at jeg også selv er spændt på :-)

      Slet
  8. Tillykke med fødselsdagen :) yeahh - jeg agter fortsat at følge dig.
    Elsker dine billeder, din sans for farver og din humor.
    Varme tanker
    Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Rigtig mange tak Marianne!! Skønt med trofaste læsere :-D
      knus tilbage

      Slet
  9. Tillykke med dagen! Jeg har lige fundet din blog og synes den er rigtig fin! Bor ogsaa i Schweiz, saa der er meget jeg kan nikke genkendende til! Mange hilsner Kirsten

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og velkommen til :-) Hvor sjovt at du også er landet her. Hvor mon du bor, jeg kan ikke lige finde ud af det på din blog :-)
      Kh Nola

      Slet
    2. Jamen jeg er landet langt ude paa landet - i Saas-Grund:-)

      Slet
  10. Tillykke med fødselsdagen!! Jeg har virkelig nydt at følge med både her og på IG og tak fordi du deler dine smukke billeder :-) Kh Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha'! Og tak fordi du følger med, det er en fornøjelse at dele nogle af tingene med jer derude :-)

      Slet
  11. Hjertelig tillykke til "lidtenkelt" - Din oases her på cyberspace.
    Tankerne før opstart, og hvad der sker kan vi ikke altid "gætte" os til.
    Det er så hyggeligt både her og på IG.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Karin. Du er nemlig rigtig...det er lidt af en overraskelsesverden herinde, men spændende er det :-)

      Slet
  12. STORT TILLYKKE med fødselsdagen :o).
    Og selv 1000 TAK fordi vi må få lov at kigge med.
    Jeg nyder at følge dine opdateringer og se på både de smukke billeder og de smukke kreationer.
    Jeg glæder mig til fortsat at følge med og ønsker samtidig pøj-pøj med de spændende projekter, du har gang.
    De kærligste hilsner, Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Anette :-) Godt at vide at du sidder derude :-)
      Kærlig hilsen Nola

      Slet
  13. Tillykke tillykke! Det var en god idé at du startede en blog:-) Vi er mange, der nyder at kigge med på både fotografier og grafik:-)
    Kh Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de søde ord Pernille - og i lige måde :-)

      Slet
  14. Tillykke med et års dagen Nola :-) :-) Ja det har da rigtig bragt mange ting med sig dét bloggeri... glæder mig altid over dine meget smukke fotos - og er osse spændt på at følge din udvikling med serigrafi, Så jeg læser fortsat med herfra :-) Kh AM

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder dejligt Anne-Mette! Desværre kommer jeg slet ikke rundt til alle mine yndlingsblogge for tiden.....Ja, det er en spændende verden vi er landet i :-)

      Slet
  15. Tillykke med bloggens 1 års dag Nola :-) Dejligt når det giver mere end man forventer...
    Skønt billede - rigtig fin aften til dig - kram fra OddStyle

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak OddStyle! Ja, man må nyde det når der er medvind :-)
      Rigtig god uge til dig ...kram herfra :-)

      Slet
  16. Tillykke med bloggens 1 års dag. Du er altid et besøg værd. Dine billeder er appetitlige og lækre, og du har nogle fine betragtningen gennem linsen.

    SvarSlet
    Svar
    1. wauh, tak for dine flotte ord Sidse :-) Det motiverer da sandelig til at blogge videre! :-)

      Slet
  17. Et stort tillykke med den første fødselsdag her i blogland :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hjertelig tak Madame og tak for alle dine besøg :-)

      Slet
  18. Hip hip hurraaaaaa! Tillykke med dit første år, søde Lone - håber at følge med i mange år endnu :-*

    SvarSlet
    Svar
    1. Hjertelig tak Annemette! Sjovt nok, for du var faktisk den 2. person der skrev en kommentar dengang for 1 år siden :-D :-*

      Slet
  19. Gratulerer så mye med 1. års dagen! : ) Alltid hyggelig å besøke deg her inne!
    Lykke til videre, Nola!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Anita :-) Og vores lidenskab går jo noget i samme retning, så jeg kigger også flittigt med hos dig :-)

      Slet
  20. Og tusind tak til dig, fordi vi må se dine smukke billeder!! Tillykke med det første år i rækken af mange!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha' :-) Jeg nyder meget at vise dem :-)

      Slet
  21. Tillykke med blogårsdagen, jeg er en af dem, der flittigt nyder dine indlæg :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Gitte :-) Dejligt at du følger med. Rigtig god aften til dig :-)

      Slet
  22. Stort tillykke med blogfødselsdagen!

    SvarSlet
  23. Tak for et år fyldt med fantastiske billeder, der forhåbentlig slet ikke er slut endnu :)

    SvarSlet
    Svar
    1. nej, jeg har tænkt at blive lidt endnu ;-) Dejligt at du følger med og tusinde tak for alle dine kommentarer :-)

      Slet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!