7. januar 2014

Så er vi igang

Jeg håber at I alle er kommet godt ind i det nye år og at hverdagen er startet på bedste vis.

Vi har haft en rigtig dejlig tid, hvor der har været plads til lidt af det hele. Vejret mellem jul og nytår var herligt, så det blev udnyttet til 3 dages skikørsel. Der var ikke alt for meget sne i starten, men det passede fint med at det sneede to nætter og solen var fremme om dagen. Herligt, for der er altså noget over dét at bevæge sig i den friske kolde luft hele dagen og føle sig som en del af naturen.
Så stod den på masser af hygge, både med og uden børn, der blev besøgt venner og inviteret bekendte, hvilket desværre godt tit kan komme lidt til kort i den travle hverdag. Ihverttilfælde er vi nu startet stille og roligt på 2014.......og ja, der er lidt stille herhjemme, for ældstepigen rejste søndag til Dublin hvor hun i 3 mdr. skal på sprogophold.

24 kommentarer:

  1. Lækre billeder! Kunne godt lige bruge sådan et par dage i sprød sne :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder også energien enormt op :-)

      Slet
  2. Godt nytår, Nola :-) Hvor er det nogle fantastiske billeder. Kan mærke den klare kolde luft, og suset i maven, når jeg står på ski.
    Hvor er det spændende for ældstepigen. Jeg håber hun får et oplevelsesrigt ophold.
    Ha en god dag.
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak og i lige måde Line :-) Ja, året er startet med en masse spændende ting, det er herligt :-)

      Slet
  3. Sikke da nogle lækre billeder - det ligner et fantastisk sted til at lade op og bare nyde at være.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det Pernille! Jeg syntes i det hele taget altid det er godt at komme væk hjemmefra for at lade op, men her er det selvfølgelig helt perfekt!

      Slet
  4. Dejlige billeder, hvor må det være skønt at bo så tæt på så smukke omgivelser! Det lyder som den skønneste start på året:-)
    Kh Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan tro jeg også nyder det meget, (ellers ville man jo være et skarn) :-) Og den bedste start på året!

      Slet
  5. Neeeejj hvor er det smukke billeder Nola. Hold da op....kunne næsten mærke den kolde friske luft i lungerne - og fornemmelsen af sne. SKØNT!! Sandt at sige har vi jo nydt en mild vinter da min mand er i vinterberedskab - og sidste vinter blev kaldt afsted ca, 50 gange. Imod foreløbigt kun tre siden nov. Men jeg mangler nu lidt de der skønne morgner med hunden hvor alt er tyst og hvidt og smukt..... Godt nytår Nola. Glæder mig til at følge dig osse i 2014. Kh AM

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, sneen hører vinteren til! Syntes også at det er så hyggeligt og smukt...for ikke at tale om at det bestemt er sundt for naturen at blive nedfrosset et stykke tid!
      Et rigtig godt nyt år ønsker jeg også dig, håber det bliver fuldt af de ting du brænder allermest for :-)

      Slet
  6. wow hvor er dine billeder fantastisk smukke, jeg kommer til at savne sne. Det har vi slet ikke haft i Nordjylland denne vinter :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. du har ret, man kan faktisk godt savne sne.....for ellers er det ligesom ikke rigtig vinter. Men efter forudsigelserne kommer det jo i næste uge :-)

      Slet
  7. Sikke et landskab, hvor er det smukt. Her er der ikke skyggen af sne, nærmere forårsvarmt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Naturen er mægtig og man kan næsten ikke få nok af den....jeg kan ihverttilfælde ikke :-)

      Slet
  8. Eventyrlandskaber. Fantastiske billeder af smuk, smuk natur. Du kan bare det der med et kamera Nola. En fryd for øjet at besøge din blog. Hilsner fra et fugtigt og grønt Samsø. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak skal du ha' Ilse :-) Med sådan en udsigt kan jeg slet ikke andet!
      Samsø er også en herlig plet natur, det må du bestemt nyde meget!

      Slet
  9. Sikke et lækkert skivejr, er total misundelig :-P
    Her er jeg lidt begyndt at tvivle på om vi overhovedet ser vinteren i år ;-)

    Rigtig godt 2014 til dig og din familie, håber det bliver fyldt med lige nøjagtig det du holder af og at 2014 bliver et fantastisk år :-*

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Annemete, jeg ☼nsker også dig/jer det allerbedste for det nye år :-)
      Jeg tror at sneen kommer i næste uge....ellers må I jo køre en tur over grænsen til alpelandet ;-)

      Slet
  10. Sikke nogle skønne billeder :)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, naturen overrasker mig tit. Virkelig herligt :-)

      Slet
  11. Fantastiske billeder, får så meget længsel efter sne og St. Anton. Eller Grønland.

    SvarSlet
    Svar
    1. St.Anton? uhhh, der har jeg stået på ski (og afterskiing) mange gange ;-) Og Grønland er jeg helt med på!!!!!

      Slet
  12. Dejlige billeder, det er lige præcis den stemning jeg kun drømmer om i julen. Og kun i julen. Resten af året er det fortsat sol + masser af varme ;-)
    Skønne billeder du har fået skudt.
    Det bliver spændende for ældstepigen, og en prøvelse for den øvrige familie, først nyder yngste det måske, men hurtigt kommer savnet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan skal julen nemlig være! Og januar / februar er også ok, men så har jeg også set det :-)
      Det bliver meget spændende for hende....og ja, for os også. Det er allerede lidt underligt at være en mindre til det hele.

      Slet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!