28. januar 2014

Set på ny

Tulipan buketten jeg købte den dag ældstepigen fløj til Dublin stod næsten 1 1/2 uge, og da den endelig begyndte at forfalde, gjorde den det så smukt at jeg blev nødt til at fotografere det. Den havde sin helt egen skønhed som den lå der på køkkenbordet.....og jeg er lige nu blevet lidt fasineret af det, så jeg glæder mig faktisk til at se om den næste buket bliver ligeså smuk ;-) Jeg leger også lidt med billederne og vil se om der kan blive en lille limiteret kollektion af fotoprints ud af det. Lad os nu se!

Og så er ugen halvvejs....rigtig god onsdag :-)

20 kommentarer:

  1. Jeg blev meget vild med dit fotoprint af dine tulipaner. Og se billedet du har arbejdet med er fantastisk.

    Tak og i lige måde, Mittwoch, siger jo præcis det sådan en onsdag er. Midt på en arbejdsuge, 5 dags uge.

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg syntes også at de er helt specielle og fortæller deres egen historie....lidt lige som ældre mennesker :-D
      Rigtig god onsdag til dig også :-)

      Slet
  2. Svar
    1. jeg var også meget betaget af det :-)

      Slet
  3. Smukt - gode sunde tulipaner forfalder så smukt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. sjovt, det har jeg aldrig tænkt over, men det vil jeg helt sikkert holde øje med ;-) God grund til at købe en del buketter :-D

      Slet
  4. De er meget smukke og jeg glæder mig til at se hvad der kommer ud af dine billeder ;-)

    Rigtig god midtvejsdag ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. det er jeg også selv Annemette....men det første mål må jo være at man selv kan lide det :-D
      God tirsdag til dig :-)

      Slet
  5. Svar
    1. ja, næsten som blid musik....

      Slet
  6. Jeg stemmer i med de øvrige: SMUKT!!

    SvarSlet
    Svar
    1. ....eller som et smukt digt :-)

      Slet
  7. Smukke farver og mønstre. God og kreativ fornøjelse med fotoarbejdet. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. tak skal du ha'. Jeg har mange ideer, men tiden halter altid bagefter. God dag :-)

      Slet
  8. Når øjne er åbne for alt omkring os, findes uendelig skønhed og rasende grusomhed. Dette er skønhed!

    SvarSlet
  9. Enkelt og smukt :-)
    Kram og god uge Nola...

    SvarSlet
    Svar
    1. De var så sarte da de lå der på køkkenbordet lige før "livet" var forbi.
      God uge til dig også og kram herfra :-)

      Slet
  10. Svar
    1. Tak, jeg er også lidt vild med det :-)

      Slet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!