4. februar 2014

Den rigtige vej

I lørdags havde vi en rigtig aktiv dag! Vi fik hentet skab i IKEA, skruet det sammen og boret op, samtidig med at der også lige blev skiftet en længe tiltrængt lampe ud. Elsker når der også sker forandringer på hjemmefronten og nogle af ideerne kan blive omsat. Men vejret var helt fantastisk, så vi skulle også nå en gåtur rundt om en nærliggende sø. Og selvom der stadig var is i vandkanten var vejret solrigt og stille, og der var helt forår i luften......så det går nu den rigtige vej :-)

14 kommentarer:

  1. Fantastisk flot. Det er med at nyde frk. Sol når hun endelig beslutter sig for at kigge frem! Måske har hun bare haft enorm mange dårlige hårdage i januar ;-) god tirsdag! Klem Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har du helt ret i....hun kan nemlig godt være lidt af en primadonna ;-) Hørte i radioen den anden dag at januar havde haft færrer solskinstimer end de sidste mange år. Så må februar da blive helt perfekt.
      God torsdag til dig :-)

      Slet
  2. Det ser dejligt ud i solen, mmh!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en herlig tur med perfekt udsigt .-)

      Slet
  3. Åh, jeg længes sådan efter solen. I morges var der en lille klat blå himmel. Jeg suuuugede alt det blå, lige ned i kroppen. Jeg håber der kommer mere - snart !

    Rigtig god dag til dig, kære Nola.

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, vi er ikke blevet forvent med solen i januar....så nu MÅ den da endelig komme :-) Det gør bare mange ting lidt lettere :-)
      En fin torsdag til dig :-)

      Slet
  4. Det er nu dejligt med den sol, især da i de skønne omgivelser I har. Meen jeg kan nu godt føle mig lidt presset til at skulle ud, når solen endelig titter frem, haha, ret skørt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kender jeg også godt....det er næsten umuligt at lave noget indendøre og man skal bare ud og trække vejret dybt. Syntes nu at det er herligt....hvis tiden er der til det :-)

      Slet
  5. Vidunderligt billed. Kan mærke luften og fornemmelserne af hvad der er i vente.

    Din lørdag var et punktum for din Januar med oprydning - Feng Shui interesse. Nu er vi et skridt nærmere foråret ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja lad os forvente rigtig megen sol i februar :-)
      Hvis det bare var sådan....min oprydning er der ikke sat punktum for endnu...det er vist lidt "never ending", men jeg giver ikke opn;-)

      Slet
  6. Du tager sådan nogle fantastiske billeder :)

    Jeg mærker også lyset bevæger sig i den rigtige retning. Jeg satte lys på cyklen, da jeg kørte hjem i dag, men det var først efter et stop efter fornødenheder jeg for alvor havde brug for det.

    SvarSlet
    Svar
    1. tak, det er faktisk bare taget med min iPhone :-)
      ja, det er herligt når man får følelsen af at det langsomt vender, tror også at vi er kommet ca 1/2 time længere hen nu :-)

      Slet
  7. Wow! Hvilken smuk udsigt til en gåtur...

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er dejligt når det går op i en enhed - skønhed og bevægelse ;-)

      Slet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!