7. februar 2014

Når morgenstund har guld i mund

...en så fantastisk morgen som her idag, har jeg sjældent oplevet. Det var så smukt at jeg på vej til arbejdet blev nødt til at standse og gå ud og tage et billede. Der var "föhn" igår, det er en tilstand i vejret som blæser en kraftig varm vind i bjergene, hvilket gjorde at vi i går havde det helt forårsagtigt med 14°, men det betyder også at vejret ændrer sig, og det var udslaget til den flotte morgenhimmel. Nu regner det, men oplevelsen sidder alligevel i en :-)
Det højeste bjerg som ses i horisonten er Säntis som er 2501 m.

Et lille hurtigt indlæg.....fortsat god fredag :-)

12 kommentarer:

  1. Ja sådan så vore fredag bestemt ikke ud Nola, total regn og gråt i gråt her... Men tak fordi du mindede os om, hvor skønt det også kan se ud, tror reelt ikke vi har set solen mere end 10-15 timer de sidste snart 2 måneder!!! Åhhh hvor jeg længes :-) Rigtig skøn weekend - kram fra OddStyle

    SvarSlet
    Svar
    1. øv ja det er træls, den gør altså noget ved os som er ret positivt. Så lad os håbe at det det bliver et fantastisk forår!
      God aften til dig. Kram herfra

      Slet
  2. WAW. Sikken et skønt billed. Elsker lyset fra bilkøen, det passer så fint til himlen (en af de få gange en bilkø har været godt for noget.)

    Her har det regnet uden pause hele dagen.

    SvarSlet
    Svar
    1. haha det har du helt ret i :-D Det var en helt speciel morgen :-)

      Slet
  3. Wauw det er smukt ... Tænk en kæmpe plakat eller væg med det motiv :) i like ❤️

    SvarSlet
    Svar
    1. det var det, jeg har sjældent set noget lignende. God ide...billedet ligger ihverttilfælde på computeren ;-)

      Slet
  4. Det er fantastisk smukt. Jeg synes tit at det er svært at fange solen på billeder, så det må jo have været sindssygt i virkeligheden! Kan du ikke sende solen en tur herop? ;-) vi trænger til den! God weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det nemlig, for tid bliver farverne ikke så kraftige.....og ja, det var sindssygt smukt!!!!! Lige sådan et øjeblik hvor man ønsker at ALLE kunne opleve det :-)
      Sender lidt sol nordpå....håber I modtager ;-)

      Slet
  5. Meget smukt. Godt du havde tid til at stoppe op og deler med mig/os.
    Varmen på de 14°, hvor jeg glæder mig. Blev en smule misundelig ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det måtte jeg bare tage mig tid til Karin! Jeg har sjældent set en smukkere solopgang.
      God aften til dig :-)

      Slet
  6. Simpelthen bare wauw ... sikke et motiv med betagende glød over bjergprofil.

    SvarSlet
    Svar
    1. simpelthen bare næsten en hel oplevelse :-)

      Slet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!