16. februar 2014

Ski og sneskovandring



Den står rigtig i sneens tegn for tiden.
Vi havde 2 gode dage på ski, den ene var ret overskyet, men det er ok når sneen er god at køre i og om lørdagen var solen noget mere fremme. Dejligt at få rørt ski'ene igen, det var højst sandsynligt sidste gang i denne sæson.
Idag har den stået på vask, afslapning og endnu en pakning. Der står nemlig en venindetur på programmet de næste 2 dage. Vi tager i morgen tidligt toget til Zermatt (som ligger helt nede i sydschweiz), der har vi booket en bjergfører som vi tager på sneskovandring med. I Zermatt er det jo at Toblerone-bjerget Matterhorn ligger...og jeg er vildt fascineret af det! Vejrudsigten melder solskin, så mon ikke det bliver en helt fantastisk tur med kameraet fyldt af bjergbilleder....jeg tror det :-)

God ugestart til jeg også :-)

18 kommentarer:

  1. Fantastisk smukt. Rigtig god vandring og fornøjeligt venindesamvær.

    SvarSlet
  2. Smukt med sne og sol. Rigtig god snesko-veninde-vandring :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja vinteren er nem når bare solen skinner også :-)

      Slet
  3. Fantastiske billeder som altid!! Ha' en skøn tur Nola :-)

    SvarSlet
  4. Svar
    1. hjertelig tak og håber du er ved at være en smule ovenpå igen :-)

      Slet
  5. Sikke et skønt billede. Lysten til skitur bliver endnu større... Jeg håber du får en rigtig god tur, og jeg glæder mig til at se dine fantastiske billeder :-)
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Line, det blev en fantastisk tur. Friheden ved at køre på ski'ene er også dejlig.

      Slet
  6. Åhh hvor skønne billeder Lone:) Vidunderlige...
    Rigtig god tur til dig og jeg glæder mig til at se billeder når du kommer hjem igen:)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og kram herfra til dig :-)

      Slet
  7. Jeg er SÅ misundelig på jer som bor i et land hvor man så nemt kan stå på ski ..

    SvarSlet
    Svar
    1. det kan jeg godt forstå, det er virkelig en gave :-)

      Slet
  8. Hvor er det smukt.
    Med de billeder i tankerne vil jeg drømme om en mulighed jeg meget gerne vil opleve, ikke alene men sammen med dem jeg elsker. Det er drømmen om en jul, hvor sneen ligger smukt og hvidt lige udenfor. Og dem der er gode til ski/snowboard etc. kan få lov at lege. Men kun i julen, da jeg ellers er til varme ;-)
    Mange har lige været afsted eller er på vej, inden foråret og sommeren melder sig ind.
    Krydser fingre for det var lige så skønt som billederne fortæller.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en dejlig drøm som jeg håber du kommer til at opleve. Der er stadig meget sne og sæsonen kører da også en tid endnu, typisk indtil påske, alt efter hvor højt skiområdet ligger :-)

      Slet

Har du tid og lyst, så efterlad en kommentar. Det kan være om alt eller ingenting..... glæder mig bare til at høre fra dig. Hjertelig tak!